Scorpio1970
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 17%
Mooi voorbeeld dit van dat mensen niet zo moeten oordelen! Stats laten geen levensverhaal zien! En dan nog TS is uit 1970, moet je een volwassen man de les gaan lezen over trainen en natuurlijke max. Moeten mensen tegenwoordig examen doen voor het dbb tribunaal alvorens te mogen kurenVroeg er een week geleden ook al om? Kan het iets minder belerend? Er is een verschil tussen een puber die niets weet van kuren en trainen en in no time beachproof wil zijn en mensen met duidelijk meer ervaring en zoals nu blijkt ervaringen die bepaalde stats heel begrijpelijk maken. Is het zo moeilijk om simpelweg antwoord op de vraag te geven? Mijn antwoord; nolva op 20mg is genoeg 30mg is niet nodig. Als je een kickstart doet zou ik minimaal ruim 4 weken en max 6 weken doen. 3 is echt wat kort. Bij 17% zou ik dbol niet doen en kiezen voor winny anavar of informeer je eens op epistane/havoc. Ik verkies het prohormoon epistane heel erg boven winny. Veel meer krachtgains, meer anabool, minder uitdrogend voor gewrichten alleen wel uitkijken voor bloeddruk maar ja dat moet met winny ook.
Dank je, dit is een antwoord waar ik mee verder kan.

Vroeg er een week geleden ook al om? Kan het iets minder belerend? Er is een verschil tussen een puber die niets weet van kuren en trainen en in no time beachproof wil zijn en mensen met duidelijk meer ervaring en zoals nu blijkt ervaringen die bepaalde stats heel begrijpelijk maken. Is het zo moeilijk om simpelweg antwoord op de vraag te geven? Mijn antwoord; nolva op 20mg is genoeg 30mg is niet nodig. Als je een kickstart doet zou ik minimaal ruim 4 weken en max 6 weken doen. 3 is echt wat kort. Bij 17% zou ik dbol niet doen en kiezen voor winny anavar of informeer je eens op epistane/havoc. Ik verkies het prohormoon epistane heel erg boven winny. Veel meer krachtgains, meer anabool, minder uitdrogend voor gewrichten alleen wel uitkijken voor bloeddruk maar ja dat moet met winny ook.