AndroidHealthClinic

eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
Mooi voorbeeld dit van dat mensen niet zo moeten oordelen! Stats laten geen levensverhaal zien! En dan nog TS is uit 1970, moet je een volwassen man de les gaan lezen over trainen en natuurlijke max. Moeten mensen tegenwoordig examen doen voor het dbb tribunaal alvorens te mogen kuren ??? Vroeg er een week geleden ook al om? Kan het iets minder belerend? Er is een verschil tussen een puber die niets weet van kuren en trainen en in no time beachproof wil zijn en mensen met duidelijk meer ervaring en zoals nu blijkt ervaringen die bepaalde stats heel begrijpelijk maken. Is het zo moeilijk om simpelweg antwoord op de vraag te geven? Mijn antwoord; nolva op 20mg is genoeg 30mg is niet nodig. Als je een kickstart doet zou ik minimaal ruim 4 weken en max 6 weken doen. 3 is echt wat kort. Bij 17% zou ik dbol niet doen en kiezen voor winny anavar of informeer je eens op epistane/havoc. Ik verkies het prohormoon epistane heel erg boven winny. Veel meer krachtgains, meer anabool, minder uitdrogend voor gewrichten alleen wel uitkijken voor bloeddruk maar ja dat moet met winny ook.

Dank je, dit is een antwoord waar ik mee verder kan.

Zo'n examen lijkt me serieus wel wat ja...
Leeftijd zegt niks over hoeveel iemand weet over voeding en trainen.
Stats tegenover trainingsjaren daarentegen wel !

Mooi voorbeeld dit van dat mensen niet zo moeten oordelen! Stats laten geen levensverhaal zien! En dan nog TS is uit 1970, moet je een volwassen man de les gaan lezen over trainen en natuurlijke max. Moeten mensen tegenwoordig examen doen voor het dbb tribunaal alvorens te mogen kuren ??? Vroeg er een week geleden ook al om? Kan het iets minder belerend? Er is een verschil tussen een puber die niets weet van kuren en trainen en in no time beachproof wil zijn en mensen met duidelijk meer ervaring en zoals nu blijkt ervaringen die bepaalde stats heel begrijpelijk maken. Is het zo moeilijk om simpelweg antwoord op de vraag te geven? Mijn antwoord; nolva op 20mg is genoeg 30mg is niet nodig. Als je een kickstart doet zou ik minimaal ruim 4 weken en max 6 weken doen. 3 is echt wat kort. Bij 17% zou ik dbol niet doen en kiezen voor winny anavar of informeer je eens op epistane/havoc. Ik verkies het prohormoon epistane heel erg boven winny. Veel meer krachtgains, meer anabool, minder uitdrogend voor gewrichten alleen wel uitkijken voor bloeddruk maar ja dat moet met winny ook.
25jaar ervaring en ook ervaring Met aas en dan nog na 25jaar hulp nodig hebben met voeding ,training en aas
Please go

Mooi voorbeeld dit van dat mensen niet zo moeten oordelen! Stats laten geen levensverhaal zien! En dan nog TS is uit 1970, moet je een volwassen man de les gaan lezen over trainen en natuurlijke max. Moeten mensen tegenwoordig examen doen voor het dbb tribunaal alvorens te mogen kuren ???

Vroeg er een week geleden ook al om? Kan het iets minder belerend? Er is een verschil tussen een puber die niets weet van kuren en trainen en in no time beachproof wil zijn en mensen met duidelijk meer ervaring en zoals nu blijkt ervaringen die bepaalde stats heel begrijpelijk maken.

Is het zo moeilijk om simpelweg antwoord op de vraag te geven?

Ieder mag zijn mening geven of het voorstel wijs is of niet...en de verhalen en excuses achter een slecht voorstel of retorische vraag zijn vandaag de dag al zo vaak de revue gepasseerd dat de meesten niet meer serieus genomen worden.

Indien iemand serieus geinteresseerd is in een eerste kuur, opbouw, middelen, benodigdheden die daar bij komen kijken kan deze informatie zonder al te veel moeite worden verschaft met de zoekfunctie of eens pagina 2 bekijken van dit sub forum. Basis blijft gelijk of je nou 60kg weegt door een haai aanval of 85 weegt door een malaria plaag die je kringspier aangetast heeft.

Mensen die informatie willen over een onderwerp word van verwacht dat ze enigzins zelf moeite doen om aan informatie te komen en niet klakkeloos een topic openen waarvan het antwoord al minstens drie keer op dezelfde pagina staat waarbij het ene excuus of verhaal nog slechter geformuleerd is dan de ander. Daarnaast weten meesten in dit subforum als geen ander dat het overgrote deel van de bevolking de visie heeft dat gebruik van AAS een magisch resultaat geeft zonder gevaren terwijl het toch echt geen snoepjes zijn en een weloverwogen keus zouden moeten zijn.

Stats en trainingsjaren (aan de hand van de doelstelling) zeggen dus veel. Als BB je doel is en na 10 jaar trainen zit je nog steeds op een simpel haalbaar niveau, heb je ergens de trein gemist of niet voldoende moeite gedaan de juiste informatie te vergaren. Dit geeft aan dat een niveau hoger (aas gebruik) niet de juiste oplossing/stap zal zijn gezien je problemen in het niveau lager ook voor bleven doen door gebrek aan kennis en gebrek aan het vergaren van benodigde informatie om de doelstelling te behalen.:)

Onzin TS heeft helemaal geen slecht voorstel. Enkele details kunnen anders en ik ben de enige die antwoord geeft op zijn vraag in plaats van te gaan zwammen over stats en klaar zijn voor kuren.

De verhalen achter worden juist TE serieus genomen. In plaats van antwoord geven draait het om stats, ervaring, voeding, vet%. Als je er nu vanuit gaat dat iemand uit 1970 echt zelf wel de afweging gemaakt heeft te willen kuren of niet op basis van zijn uitgangspositie....

Het is NIET aan ons om waarheidsvinding te doen, excuses en waarheden te scheiden en een oordeel te vellen over kuren. Ik zou nooit iemand een kuur aanraden. AAS is potentieel schadelijk, daar zou iedereen ver vandaan moeten blijven. Maar ja ik kuur ook en als iemand vraag of 3wn winny test en nakuren met 30mg nolva goed is....ga ik dan lopen zeuren over stats of help ik iemand door te zeggen dat 3 weken orals wel erg kort is en dat 20mg nolva zat is.....

Zo lastig hoeft het niet te zijn. TS stelt een simpele vraag.

• Topic Starter Topic Starter
25jaar ervaring en ook ervaring Met aas en dan nog na 25jaar hulp nodig hebben met voeding ,training en aas Please go

Weet jij dan alles? Heb je hier dan nog nooit een vraag gesteld?
Ik weet het is gemakkelijker voor sommigen om daar hoog op de troon te zitten en te doen alsof ze toch zoveel weten.
Wat iemand weet over BB in het algemeen haal ik uit de antwoorden die gepost worden, niet uit de onzin die ze uitkramen.
Ik stelde een vraag, heb redelijk wat reakties erop gehad ja, veel van die reakties vind ik klinkklare onzin.
Het is alsof ze me persoonlijk kennen en bij mijn weten ken ik hier niemand persoonlijk.

Ik heb de afweging gemaakt om terug met een kuur te beginnen. Tot nu toe tel ik vier antwoorden die me helpen.

Ieder mag zijn mening geven of het voorstel wijs is of niet...en de verhalen en excuses achter een slecht voorstel of retorische vraag zijn vandaag de dag al zo vaak de revue gepasseerd dat de meesten niet meer serieus genomen worden.

Ja ieder mag zijn mening geven, daar is een forum voor dacht ik.
En dat er vele kwakzalvers de revue gepasseerd zijn begrijp ik ook.
De goeie moeten boeten voor de kwakzalvers.
Jullie kennen me niet, gaan af op hetgeen ik hier post, een simpele vraag beantwoorden is dan toch zo moeilijk niet?

Wat is je vraag?

Op jouw leeftijd moet je niet in het standaard kuren denken. Jij moet het bekijken op een veel langere termijn. Nu kuren en dan proberen te herstellen en daarna weer een kuur doen is geen optie als je nog iets wilt behalen op bb'ing vlak.

Terug
Naar boven