- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Ik val geen jonge meisjes lastig?
En dat was nog voor ik trt zette, zo lang is dat inmiddels geleden![]()
Jonge jongetjes dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik val geen jonge meisjes lastig?
En dat was nog voor ik trt zette, zo lang is dat inmiddels geleden![]()
Niet combineren van tamoxifen en clomid is logisch.
Denk alleen zelf dat 10 weken 500mg test e zetten niet slechter voor je gezondheid is (eerder gezonder zelfs) en meer winst gaat geven dan die 6 weken 20mg anavar erbij.
Misschien een domme vraag maar in hoeverre is de toevoeging van anavar dan slecht? En wat zou het nut zijn van de toevoeging? Ik vond best veel logs van mensen die test e en var namen en zag niet iets over sterke sides ofzo. Die voegde voornamelijk var toe om droger eruit te zien tegen het einde vd kuur aan geloof ikDie test op 500mg houdt het lekker simpel en veilig.
Hieronder een onderzoek: 600mg test e gedurende 20 weken en enkel een kleine daling in HDL cholesterol.
https://www.researchgate.net/public...e-response_relationships_in_healthy_young_men
Als ik zou bulken zou ik de 500mg test e pakken, mocht ik cutten en onder de 10-12% gaan zou ik voor de cools kuur met de var gaan.
Btw, hoe lang moet ik na PCT wachten op de volgende kuur? Heeft geen haast maar wil het wel alvast inplannen.
Als het uitmaakt wil ik gaan cutten hierna
OK dus zoiets als 12 weken (kuur+PCT wachttijd+PCT) weer wachten? In dat geval is het aan te raden om na een bulk kuur maintenance te doen en dan pas na 12 weken cutten? Of is er een ander plan waarbij eerder gecut kan worden zonder spier massa te verliezen?Tijd on = tijd off
Tijd on = inclusief nakuur
Beter bloedprikken voor je weer begint zodat je weet dat alles weer goed is
OK dus zoiets als 12 weken (kuur+PCT wachttijd+PCT) weer wachten? In dat geval is het aan te raden om na een bulk kuur maintenance te doen en dan pas na 12 weken cutten? Of is er een ander plan waarbij eerder gecut kan worden zonder spier massa te verliezen?
Wat is cruisen? Zie die term vaak
En dus accepteerd dat je je eigen aanmaak mogelijk permanent beschadigd. Of dat je onvruchtbaar wordt.Blast cruise is dat je geen nakuur zet maar een lage dosis test zet (125 mg ew). Dit zou ik alleen doen als je 100% toegeweid bent aan de bodybuilding lifestyle.
En dus accepteerd dat je je eigen aanmaak mogelijk permanent beschadigd. Of dat je onvruchtbaar wordt.
Gewoon off gaan na die eerste keer. Kijken wat je overhoud en hoe je hersteld.
Blast & cruise kan altijd nog.
20mg anavar zal niet echt belastend zijn voor je lever. Ik zou eerder zeggen dat de hoevelheid wat hoger zou mogen zijn. 20mg lijkt mij echt te weinig. Wat herstel betreft, zal die 500mg test wel meer problemen geven. Iedereen heeft het steeds over 500mg test only kuren. Ik heb dat ook regelmatig gedaan en achteraf bekeken, zijn dat niet de kuren waar je veel aan overhoudt. Plezante kuren zolang je kuurt maar ook kuren waar je veel van verliest achteraf. Veel nettowinst heeft mij dat echter nooit opgeleverd.Orals zijn altijd belastender voor de lever dan injects.
20mg var ga je ook niet zo veel van merken tenzij je laag in bf staat.
500mg test e: meer gains, meer bloat
350mg test e/20mg var: minder gains, minder bloat
Waarom dat gezonder zou moeten zijn, mag je mij toch eens uitleggen? En begin nu niet over belastend voor je lever want dat is te verwaarlozen in dit geval. Dboll, oxy, methyltren zijn vooral middelen die ik zou vermijden.Niet combineren van tamoxifen en clomid is logisch.
Denk alleen zelf dat 10 weken 500mg test e zetten niet slechter voor je gezondheid is (eerder gezonder zelfs) en meer winst gaat geven dan die 6 weken 20mg anavar erbij.
OK, dan ga ik wat later cutten dit jaar.Eerst cutten dan bulken (op aas)
Niet cutten tijdens je herstel periode (eerste 4-8 weken na je kuur) omdat je natty test dan laag is dus verlies je veel sneller vvm.
Blast cruise is dat je geen nakuur zet maar een lage dosis test zet (125 mg ew). Dit zou ik alleen doen als je 100% toegeweid bent aan de bodybuilding lifestyle.

Hoe kan je dan gains behoud na kuur maximaliseren?20mg anavar zal niet echt belastend zijn voor je lever. Ik zou eerder zeggen dat de hoevelheid wat hoger zou mogen zijn. 20mg lijkt mij echt te weinig. Wat herstel betreft, zal die 500mg test wel meer problemen geven. Iedereen heeft het steeds over 500mg test only kuren. Ik heb dat ook regelmatig gedaan en achteraf bekeken, zijn dat niet de kuren waar je veel aan overhoudt. Plezante kuren zolang je kuurt maar ook kuren waar je veel van verliest achteraf. Veel nettowinst heeft mij dat echter nooit opgeleverd.
Dat heb ik niet gedaan voor deze eerste kuurDit dus, zou tevens zaad laten invriezen voor je hier aan begint

Dat heb ik niet gedaan voor deze eerste kuur
Geen probleem als ik off ga na 10 weken en lang wacht voor de volgende kuur?