AndroidHealthClinic

Eet aanval

Beto

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen,

Ik ben 5 weken aan het cutten. Mijn onderhoud is 2650 en zit dus sinds 5 weken op 2150 kcal totaal.

Echter had ik gisteren een echte eetaanval. Ik kon niet meer stoppen heel raar. Ik schat dat ik rond 9500 kcal naar binnen heb gewerkt.

Wat is hiervan nu de schade? Sinds vandaag weer keurig aan het schema gehouden. Ik ben wel erg teleurgesteld in mezelf.

Laatst bewerkt:
Kan niet meer stoppen? Of kon niet meer stoppen?

Puur theoretisch is het een overschot van 6850kcal (9500 - 2650) wat gelijk staat aan ongeveer 0,75kg (1kg = 9000kcal)....

Ik denk niet dat je zo maar kan zeggen dat je nu bijna een kilo aan vet hebt aangezet.
Ik denk dat je 90 procent zal "uitscheiden". Zo één aanval laat volgens mij weinig "schade" achter. Vraag het eens aan 3xl of bigT. Die zullen dat wel weten.

Valt wel mee waarschijnlijk. Mensen die niet aan bb doen eten ook zeer onregelmatig qua hoeveelheid kcal en hun gewicht blijft ook wel redelijk constant.
Nu kan je er weer ff tegenaan, zie het als motivatie :).

refeed is niet erg tog?

Ik weet niet zeker of er nog iets aan kan gedaan worden met "terugwerkende kracht".
Maar wat ik zou doen in uw situatie, ik zou de opvolgende dag wat minder grote hoeveelheden eten dan normaal. En misschien een extra cardio sessie in lassen.
Al is het maar gewoon om mijn eigen te bewijzen dat ik mijn motivatie niet kwijt ben. :)

Langs de andere kant, als je het al 5 weken volhoudt is 1 dag zondigen geen ramp. Gewoon herpakken en er weer tegen aan gaan.

Nu moet je dat er weer 19 dagen af cutten, zonde.

• Topic Starter Topic Starter
Reacties zijn wel tegenstrijdig

Is het nu 19 dagen weg gegoooid of 90 procent uitgescheiden?

Ga gewoon door met cutten? Waar maak je je druk om, je kan het nu niet meer uitkotsen toch? :roflol:

Gewoon niet nog een keer doen.

9500 kcal ?

not sure if srs

wat heb je allemaal gegeten?

Hele lange eetaanval misschien? :P
Idd lang.

Van in de ochtend tot in de avond.

Bestond veelal uit 15 sneden krentenbrood (vind ik heerlijk)
15 sneden volkorenbrood
350 gram chocolade en wat slagroom

Verder kwark en why

Heel slecht idd. Baal er ook van!

en hoe zijn dat 9500 kcal

Ik heb het opgeschreven en berekend.
Kwam uit op 9460 ongeveer. Helemaal betrouwbaar niet, maar laten we zeggen 9300- 9600 KCAL (berekend)

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 20:07 ----------

Maar we wijken af.
Vraag was; wat doet je lichaam na 5 weken cutten en dan ineens een enorme eetbooster op een dag? Wordt dan echt alles gelijk omgezet in vet?

Terug
Naar boven