- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het opgeschreven en berekend.
Kwam uit op 9460 ongeveer. Helemaal betrouwbaar niet, maar laten we zeggen 9300- 9600 KCAL (berekend)
---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 20:07 ----------
Maar we wijken af.
Vraag was; wat doet je lichaam na 5 weken cutten en dan ineens een enorme eetbooster op een dag? Wordt dan echt alles gelijk omgezet in vet?
. Nu kun je er niets meer aan doen.Wat ik mij afvraag is: stel je hebt een onderhoudsbehoefte van 2500 kcal, en je eet er rond de 2500.
wanneer je dan plotseling een vreetkick krijgt, zoals jij zei, hoeveel calorieën gaan er dan verloren met de ontlasting, en hoeveel slaat je lichaam er op, als vet of als andere voorraden.
Gedroogd schijt kan branden, dus er zit nog energie in.
Volgens mij hangt dat van zeer veel factoren af.
De hoeveelheid dat je eet, de periode waarin je het naar binnen speelt, wat je eet, hoe goed je je eten kauwt en waarschijnlijk nog een pak andere factoren.
Daarbij komt dan nog dat het bij iedere persoon anders zal zijn, afhankelijk van hoe efficiënt u spijsverteringsstelsel werkt.
Nee, een groot deel word omgezet in glucose en een groot deel word uitgescheden omdat je lichaam al ''vol zit''.
Klopt zeker, wat jij hier zegt had ik inderdaad zelf ook bedacht:als je in een uur 5000 kcal binnenkrijgt zal dat minder makkelijk volledig worden opgenomen dan wanneer je 5000 kcal binnenkrijgt in 2 dagen.
Ook het kauwen is belangrijk ivm inwerking van enzymen in de voedselbrei etc etc.
Maar ik vraag me af of er een formule of onderzoek is te vinden over dit onderwerp met betrekking tot vreetbuien. Heb zelf niks kunnen vinden
Idd lang.
Van in de ochtend tot in de avond.
Bestond veelal uit 15 sneden krentenbrood (vind ik heerlijk)
15 sneden volkorenbrood
350 gram chocolade en wat slagroom
Verder kwark en why
Heel slecht idd. Baal er ook van!
Hoe bedoel je met 'uitgescheden'? Ga er maar vanuit dat je lichaam heel erg efficiënt omgaat met energie opnemen. Volgens mij wordt er zo goed als niets van die voeding verloren gegaan.
---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 14:01 ----------
Je lichaam zal alle tijd gebruiken om het op te nemen. Trager ja, minder opgenomen nee.
Ben ik het niet mee eens. De benutting is dus altijd 100% volgens jou?
Er zijn genoeg manieren om je stofwisseling te stimuleren, of een push te geven met oa voeding.Ben ik het niet mee eens. De benutting is dus altijd 100% volgens jou?
Ik heb geen percentages gezegd, maar het lichaam is er heel erg efficiënt in.
Er zijn genoeg manieren om je stofwisseling te stimuleren, of een push te geven met oa voeding.
Op dieet gaan en je als een idioot volproppen lijkt me er niet 1 van. In tegendeel...
dat is nooit 9000 calorieen maat
15 volk brood = 80*15 = 1200
15 krentenbrood = 130*15 = 2050
350 gram chocolade zal wel rond 1200 zijn
dus hoe 9000kcal?