XXL Nutrition

Eet aanval

Met een tandenborstel de achterkant van je tong poetsen werkt ook prima.

En ik heb zat serieuze reacties / gegeven.
Vraagteken.

buiten dat;

400 gram roomijs, 400 gram kipfilet, 300 gram ontbijtkoek met appelstroop, 500 gram kwark. 80 gram whey

En nog wa kleine dingen. Respectievelijk gemiddelde van 9500 kcal

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 16:22 ----------

Maar dat maakt nu inderdaad niets meer uit. Ik ga nu gewoon keurig verder met cutten. Ik wilde alleen weten of het nu heel erg veel schade veroorzaakt (vetopslag)

dit had je er niet bij
vermeld .als ik vreetdag heb.dan weeg ik volgende dag bijna 2kg minder.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 21:27 ----------

En ik heb zat serieuze reacties / gegeven.
Vraagteken.

met een tandenborstel.kan je echt niet serieus genomen worden !!

dit had je er niet bij
vermeld .als ik vreetdag heb.dan weeg ik volgende dag bijna 2kg minder.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 21:27 ----------

met een tandenborstel.kan je echt niet serieus genomen worden !!

Waarmee wil je anders de achterkant van je tong poetsen? Een schoenenborstel past niet, en een staalborstel doet pijn.

kan niet stoppen met eten, ben je een wijf ofzo?

komt wel goed man. dit kan wel eens voorvallen maar daar moet je niet mee inzitten ;)

Ik heb het opgeschreven en berekend.
Kwam uit op 9460 ongeveer. Helemaal betrouwbaar niet, maar laten we zeggen 9300- 9600 KCAL (berekend)

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 20:07 ----------

Maar we wijken af.
Vraag was; wat doet je lichaam na 5 weken cutten en dan ineens een enorme eetbooster op een dag? Wordt dan echt alles gelijk omgezet in vet?
Niet noodzakelijk, er kan bijv. eerst een hoop opgeslagen worden in de vorm van suikers in lever en spieren, pas als je echt niks kan gebruiken van die energie en de dagen erop teveel blijft eten voor wat je nodig hebt zal er wat naar vetreserves gaan. Vaak gaan mensen ook onbewust meer bewegen of warmte produceren na een grote hoeveelheid voeding gegeten te hebben.

In principe kan je het ook gewoon zelf compenseren door de dagen erop cleaner te eten en wat kcal te minderen door je eetlust beter onder controle te houden.

Ik durf ook te wedden dat je moeilijk te controleren eetlust puur komt omdat je voeding rond carbs en dan vooral granen en simpele suikers gebouwd is.

Het is trouwens wel zo dat je na een cut gevoeliger bent voor vetopslag, dus dat kan snel gaan, maar ook weer snel bijgestuurd worden in de dagen erna.

Ook belangrijk is natuurlijk een schema hebben en dingen kopen die niet makkelijk tot hoge kcal inname leiden.

• Topic Starter Topic Starter
Niet noodzakelijk, er kan bijv. eerst een hoop opgeslagen worden in de vorm van suikers in lever en spieren, pas als je echt niks kan gebruiken van die energie en de dagen erop teveel blijft eten voor wat je nodig hebt zal er wat naar vetreserves gaan. Vaak gaan mensen ook onbewust meer bewegen of warmte produceren na een grote hoeveelheid voeding gegeten te hebben.

In principe kan je het ook gewoon zelf compenseren door de dagen erop cleaner te eten en wat kcal te minderen door je eetlust beter onder controle te houden.

Ik durf ook te wedden dat je moeilijk te controleren eetlust puur komt omdat je voeding rond carbs en dan vooral granen en simpele suikers gebouwd is.

Het is trouwens wel zo dat je na een cut gevoeliger bent voor vetopslag, dus dat kan snel gaan, maar ook weer snel bijgestuurd worden in de dagen erna.

Ook belangrijk is natuurlijk een schema hebben en dingen kopen die niet makkelijk tot hoge kcal inname leiden.

dank je wel!

Terug
Naar boven