Jirachi
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 11%
Hoi, ik heb besloten om thuis dit trainingsschema ( http://www.muscleandstrength.com/workouts/dumbbell-only-home-or-gym-fullbody-workout.html ) te volgen zodat ik een iets gespierder lichaam krijg en niet meer zo dun ben. Nu moet de voeding ook in orde zijn, maar ik denk dat een vast schema niet zo goed voor mij werkt. Als ik maar genoeg per dag eet
Ik heb even opgeschreven wat ik vandaag allemaal gegeten heb, en het aantal kcal uitgerekend. Dan kom ik uit op 2477 kcal. Volgens mijn energiebalans (voor zware intensiteit, krachttraining dus) moet ik minimaal 2700kcal op een dag binnenkrijgen (kan dit kloppen gezien mijn gewicht en lengte? ik weet dat dit een schatting is). Ik zit hier dus toch nog fors onder, terwijl ik vandaag toch meer heb gegeten dan ik normaal doe. Dit heb ik vandaag gegeten:
Ontbijt
2x broodje met schuddenbuikjes: 2x150 = 300kcal
1x boterham met schuddenbuikjes: 150 kcal
Lunch
2x boterham met ham en kaas: 2x150 = 300kcal
2x boterham met pindakaas: 2x340 = 680kcal (klopt dit wel!?)
1x afbakbroodje met kipfilet/pesto = 229kcal
Avondeten
2x volkoren cracker (bolletje) met smeerkaas: 2x89 = 168kcal
1x kant en klare lasagne = 650kcal
1x fruit (vandaag appel)
totaal = 2477kcal
Kloppen de aantallen kcal een beetje? Eet ik (veel) te weinig? Verder moet ik erbij vermelden dat ik alleen op zaterdag (vandaag dus) kant-en-klare lasagne als avondeten eet. Alle andere dagen eet ik een gezonde maaltijd (lap vlees/klip/vis, groenten en aardappelen. Geen idee hoeveel kcal dat ongeveer is..).
Verder ben ik van plan om als ontbijt ook havermout met een schep whey (whey perfection van bodyenfitshop. Goed merk?) te eten.
Ik heb even opgeschreven wat ik vandaag allemaal gegeten heb, en het aantal kcal uitgerekend. Dan kom ik uit op 2477 kcal. Volgens mijn energiebalans (voor zware intensiteit, krachttraining dus) moet ik minimaal 2700kcal op een dag binnenkrijgen (kan dit kloppen gezien mijn gewicht en lengte? ik weet dat dit een schatting is). Ik zit hier dus toch nog fors onder, terwijl ik vandaag toch meer heb gegeten dan ik normaal doe. Dit heb ik vandaag gegeten:
Ontbijt
2x broodje met schuddenbuikjes: 2x150 = 300kcal
1x boterham met schuddenbuikjes: 150 kcal
Lunch
2x boterham met ham en kaas: 2x150 = 300kcal
2x boterham met pindakaas: 2x340 = 680kcal (klopt dit wel!?)
1x afbakbroodje met kipfilet/pesto = 229kcal
Avondeten
2x volkoren cracker (bolletje) met smeerkaas: 2x89 = 168kcal
1x kant en klare lasagne = 650kcal
1x fruit (vandaag appel)
totaal = 2477kcal
Kloppen de aantallen kcal een beetje? Eet ik (veel) te weinig? Verder moet ik erbij vermelden dat ik alleen op zaterdag (vandaag dus) kant-en-klare lasagne als avondeten eet. Alle andere dagen eet ik een gezonde maaltijd (lap vlees/klip/vis, groenten en aardappelen. Geen idee hoeveel kcal dat ongeveer is..).
Verder ben ik van plan om als ontbijt ook havermout met een schep whey (whey perfection van bodyenfitshop. Goed merk?) te eten.
Laatst bewerkt:

? Hoezo, leveren ze niet? vragen ze te veel geld? slechte kwaliteit?
Moet het echt meer, of is dit ook voldoende? Ik eet namelijk ook nog 2 boterhammen bij het ontbijt.