XXL Nutrition

Eet jij groenten?

Eet Jij Groenten?


  • Totaal stemmers
    329

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een bron heeft alleen waarde als je die ook kan verifiëren.

Zal vragen of ie een stukje voor DBB ongelovigen op internet wil schrijven.:D
maakt me verder ook niet uit, doe je ding ermee.

Er zijn allerlei onderzoeken dat Melk niet zo gezond is en ook onderzoeken dat het juist wel gezond is. wie geloof je dan?

Ik heb er totaal geen belang bij of je me gelooft of niet, das je eigen keuze.

Misschien is er wel wat te vinden via google , maar dan is er ook een door de voedingsindustrie(gesponserd) tegen onderzoek te vinden.
 
ik lust geen groente, eet daarom altijd met tegenzin 1,5 ons.
 
blauwe besen broccolie tomaaten spitskool knoflook ui wortel tauge paddestoelen :D heerlijk groenten probeer zoveel mogelijk rauw te eten
 
Tussen de 500g en 750g per dag. Heb altijd veel honger en dat helpt wel een beetje om te vullen.
 
Zo'n beetje alles behalve witlof. 200 gram is toch wel het minimum. En gewoon omdat ik het lekker vind.
 
ja, voldoende en vrij gevarieerd
enkel spruiten en asperges gaan er bij niet in
 
Momenteel nog vooral paprika's en uien door mijn chicken 2nights
 
En je bent al een grote jongen?

Ja ik heb niet het gevoel dat ik iets mis. Ben het gezondst van de familie/beste weerstand enzo. Heb altijd slecht gegeten maar ben ook redelijk lang (1.87). :p
 
500 gram diepvriesgroenten --> brocolli, doperwten en sperciebonen.
+ 200 gram rauwkost en 2 tomaten per dag

+ een animal pack met een load aan pillen waarin alle vitamines bijna zitten die een BB-er nodig heeft:D

same here ... ongeveer dan toch ;)
 
bijna elke dag brocolli of wortels
 
Vooral broccoli
 
vooral broccoli en courgette
 
Alle groenten behalve asperges.


Soms vers, soms diepvries, soms van Hak. Hak heeft overigens onderzoek gedaan naar het vitamine verlies bij het potten van groenten. De vitamine C gaat verloren maar de overige vitaminen blijven voor 90% behouden.
 
bijna alles te gezond om te laten liggen :D
 
Gewoon wat de pot schaft 's avonds, en tussendoor wel eens een tomaatje of komkommertje. Niet overdreven veel dus, maar wel genoeg.
 
Alles,witlof,spruitjes,sperziebonen,sla en nog veel meer.Alleen paprika kan ik er niet door heen krijgen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven