Fitness Seller

Peiling Eet jij groenten?

Peiling Peiling Eet Jij Groenten?

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, bijna elke dag maar niet altijd genoeg.... :o

ik eet genoeg groente, hou er erg van. :)

Alles wat er qua groente op mijn pad komt gaat erin, m.u.v. andijvie! Gatverdamme!

Aubergine ( schrijf je dat wel zo?) is ook lekker.hmmmmmm
Krijg nu al trek!

Vooral broccoli, spinazie, boontjes, wortelen, courgette.
Maar niet genoeg, enkel bij mn avondeten zo'n 150gr.

Alles van groenten.
vooral warm. :D

Yep vooral Bloccoli.

Laatste tijd bijna elke dag spruitjes, erg lekker.

Eet jij groenten? Zo ja, welke?

Vreet in principe alles en probeer zoveel mogelijk af te wisselen.
Probeer ook zo veel mogelijk verse groenten zelf klaar te maken. Er is geen bewijs dat dit gezonder is, maar ik vind het meestal lekkerder smaken (ook beetje kwestie van opvoeding).

Jammer, dat vernielt veel van je voedingswaarden,waardoor er alleen zeg maar vulmiddel ontstaat.

Ook al zou je gelijk hebben, dan nog moet je maar gissen naar de gevolgen daarvan op de mogelijke gezondheidseffecten van groenten.

Waarom en bron?

komt er altijd weer iemand die mijn bron weer tegenspreekt.

Toch belangrijk dat je een bron plaatst. Er zijn namelijk een aantal spelregeltjes waaraan een bronvermelding moet voldoen om betrouwbaar te zijn. Op die manier kan iedereen zelf uitmaken of een bron betrouwbaar is.

Een bron heeft alleen waarde als je die ook kan verifiëren.

:exactly:

Er zijn allerlei onderzoeken dat Melk niet zo gezond is en ook onderzoeken dat het juist wel gezond is. wie geloof je dan?

Ik heb er totaal geen belang bij of je me gelooft of niet, das je eigen keuze.

In principe het onderzoek met de methodisch beste opzet. Natuurlijk kijk ik ook naar de grootte van de onderzoeksgroep en het aantal personen dat een ziekte heeft ontwikkelt.

Misschien is er wel wat te vinden via google , maar dan is er ook een door de voedingsindustrie(gesponserd) tegen onderzoek te vinden.

Wat bedoel je hiermee te zeggen? Dat de onderzoeken die jouw idee tegenspreken van de industrie komen? Kun je een lijstje plaatsen van deze onderzoek? Ben namelijk erg benieuwd.

Minimaal 3 groene appels, 200 gram bloemkool, 200 gram broccoli per dag.

In een diepe cut eet ik wel tot 2 kilo groente en 12 groene appelen per dag, maar dan is daar qua eetlust ook de ruimte voor.

Ik voel me overigens veel relaxer en energieker met excessieve hoeveelheden groente en fruit. Alleen in de bulk kan teveel groente en fruit nadelig zijn omdat je denkt vol te zitten maar maar weinig cals binnenkrijgt.

Om de dag groenten ofzo, en dan meestal aubergine, sperziebonen of broccoli. Aan fruit wel standaard elke dag 2 bananen.

vooral tussen de kebab

ja,

sla, uien, knoflook, paprika, courgette, aubergine, broccoli, pindakaas

en ik ben vast nog wel wat vergeten.

pindakaas een groente??

als pinda's peulvruchten zijn, is pindakaas een groentepasta :cool:

Alle groenten met smaak :) sla vind ik persoonlijk nutteloos, ik eet het wel ( in men homemade tonijnsalade) maar het heeft geen smaak.
hmm spruitjes, champignons, gestoomde witloof,....

Moeders keuken, nothing beats it! :)

Ik eet enkel groenten in de vorm van soep, sla en gewone tomaten en spinazie en kool en wat dan nog allemaal heb ik nooit gegeten.

Alle groenten zijn goed te verorberen.

Heerlijk:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven