Fitness Seller

Peiling Eet jij groenten?

Peiling Peiling Eet Jij Groenten?

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik koop potten groenten met uitlek gewicht rond de 350-380gr groenten. Ik eet ze zo uit pot zonder ze op te warmen. Ben lui hehe. Het zijn meestal bruine bonen, sperziebonen, erwten en wortels. Neem 1 pot per dag.

Soms koop ik nog wel eens spinazieblokjes.

Rauwkost zoals Tomaten en komkommer neem ik alleen als er honger is. In die shit zit toch niks behalve vocht en wat mineralen. Heb altijd wat bij de hand in case dat, maar hoort niet bij de basis van me maaltijden.

500 gram diepvriesgroenten --> brocolli, doperwten en sperciebonen.
+ 200 gram rauwkost en 2 tomaten per dag

+ een animal pack met een load aan pillen waarin alle vitamines bijna zitten die een BB-er nodig heeft:D

10 keer zoveel als wat een bodybuilder nodig heeft. Als je wilt dat je pis kleur geeft moet je een pak nemen:P

Rauwkost/wortelen met erwten bij mijn zalm
Gekookte groente bij mijn rijst en kip.

Every day.
Komt neer op zo'n 400gr

ik eet elke dag groenten, gekookte dan toch...een slatje gaat ook binnen.

je moet echt dom zijn om geen groenten te eten, groenten zijn echt belangrijk...het is niet omdat er geen eiwitten en kcal in zitten dat ze niet nodig zijn.

Jazeker, alleen niet dagelijks.

natuurlijk en zeker genoeg :p

Ik eet het wel, alleen verschilt het elke dag hoeveel ik er eet.

Het is al paar keer gezegd (media, fora, sites) dat groenten invriezen de voedingswaarden helemaal niet zo negatief beïnvloed als soms werd/wordt gedacht.

Groenten die gelijk zijn ingevroren na de oogst bevatten zelfs betere voedingswaarde dan de meeste ''normale'' groenten.

zins ik vitamine tabs slik niet meer zovaak

Ja, broccoli, spinazie en daarnaast wat m'n moeder elke dag kookt.

Ik eet echt bijna nooit groenten:o misschien 1x per week maximaal ofzo.

Ik pak wel elke dag 1.5 multivitamine en mineralen, en eet wel gevarrieerd kip vlees vis, maar afgezien van dat groente duur zijn duurt het mij ook te lang om groenten klaar te maken:)

Ben wel vrijwel nooit ziek;)

Uiteraard , wtf is dat nu weer ...
Spinazie , boontjes , erwten , bloemkool , broccoli , asperges , knolselder , sla etc etc ... Eigenlijk alle groenten ...

Jep. Ben net een groencontainer, alles gaat d'r in.

Favorieten: broccoli, haricot verts, spinazie, rode paprika, groene asperges, rauwkost/slasoorten, bamboe, erwten, witte kool, selderij, koolrabi, kousenband, bloemkool, spitskool, peultjes, taugé, komkommer, mais, wortel...
Oke, eigenlijk zo'n beetje alles wel [Afbeelding niet meer beschikbaar]

(Ook alle soorten paddenstoelen en bonen, maar dat zijn eigenlijk geen groentes, I know).

Alles gaat dr'in qua groen :)...

Tuurlijk eet ik groente, bij 3 van de 6 maaltijden! Is toch lekker =)

ik eet dagelijks veel groenten, alle soorten

jah wel groentes maar geen fruit!
niet te haffelen!

400 gram brocolli
400 gram bloemkool
300 gram prei

Ik kook 't niet helemaal door en op een laag pitje, zit momenteel in de cut en groente doet wonderen als het gaat om het verdrijven van lichthoofdigheid en trek.

Maar als ik bulk met voldoende carbs soms dagenlang helemaal niet. Maar voel me stukken beter met.

Groenten zijn essentieel. Ik eet ook nogal veel diepvriesgroenten. Er zijn veel lekkere groentenmixen te koop, zoals de 'broccolimix' uit de Lidl. Gewoon een tijdje in de steamer en ze zijn klaar. Ik mik er graag nog zo'n 125 gram one minute rice bij en wat mais (als dat er nog niet inzit)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven