XXL Nutrition

Eet JIJ op trainingsdagen zelfde aantal kcal dan op rustdagen? (bulk)

Trainingsdagen 250kcal+
Rustdagen probeer ik onderhoud

Op een rustdag zit ik ongeveer 400-700 kcal lager

Dagen van minder training (weekend doe ik alleen sq + twee pomp oef.) doorgaans minder.

In principe heb je voor een stevige intensieve krachttraining ruim voldoende KH nodig.
Je zou je kunnen afvragen hoe stevig en intensief je rustdag is en hoeveel extra energie je daarbij nodig hebt.

Ik vind het persoonlijk dus niet echt nodig om extra veel KH te nemen op rustdagen. Als je maar ruim voldoende neemt voor glycogeen aanvullen en overall energie.

Op rustdagen herstel en groei je ook nog dus eiwitten en vetten sowieso dan altijd voldoende hoog houden.

Trainingsdagen toch meer kcal, helemaal als ik een zware training op het programma heb staan! De rustdagen hou ik wel altijd gelijk..

Bulk wel, cut niet!

Momenteel 7000 op trainingsdagen en 3000-3200 op rustdagen.

Maakt het uit ? Zijn echt gemilli-milli-meterde details in het totale plaatje als je het mij vraagt.

Trainingsdagen/werkdagen pak chocomel extra

Trainingsdagen: +20% boven "onderhoud"
- Hoog in eiwitten
- Hoog in koolhydraten
- Laag in vet

Niet-trainingsdagen: -20% onder "onderhoud"
- Hoog in eiwitten (net zo hoog)
- Lager in koolhydraten, maar nog steeds hoger dan de gemiddelde (ecto origin)
- Hoger in vet

Wil nu effe flink droog komen te staan, zodra ik op 5% of lager sta ga ik toch weer vreten als een idioot (precies met sinterklaas/kerst/oud&nieuw)

IK zit in onderhoud op 3600.

Op rustdagen(3 stuks) zit nu op 3800 alleen eiwitten en vetten. Ik doe een HIIT training op rustdagen(350 cal)

Trainingsdagen(4 stuks) zit op 4200/4500, koolhydraten 550, eiwitten 300, en 100 gram vetten

Terug
Naar boven