AndroidHealthClinic

Eet meer maar verlies gewicht?

Tyc

Novice
Waardering
0
Hey.

Ik ben nieuw op dit forum, en ik heb een vraagje, ik ben onlangs begonnen veel beter op mijn voeding te letten in verband met trainen. op regelmatige tijden dingen in de lijn van een xtal sneeen bruin brood met beleg, kip filets yoghurt met fruit na elke maaltijd en dan in redelijk groote hoeveelheden voor mijn doen (6 sneeen bruin, 2 stuks fruit, halve liter yoghurt met nog een stuk fruit, savonds degelijk bord zilvervlies rijst, 2 kipfilets etc, later op de avond vaak nog een kipfilet met bruin)). En alles gevolgd door een flinke beker mutant mass, NU ben ik dit pas een weekje aan het doen, maar voor dat weekje woog ik altijd zo rond de 82 en dat is na een week ineens gedaald, niet veel hoor, maar het idee was om meer gewicht te kweken. Ben redelijk lang (1.87), en train gemiddeld 4 keer per week 1 tot 2 uur.

Ik merk dat mijn lichaams vet omlaag is gegaan (het subtiele vet bandje om mijn middel is weg), dus ik ga er van uit dat mijn vet vrije dieet (als ik het zo mag noemen), al het vet van me lijf is aan het halen, maar ik haal toch echt dagelijks veel meer calorieen naar binnen dan nodig is (beker mutant mass is al op zichzelf ergens tussen de 1000kcal en 1500kcal, en daar dan 3 van op een dag).

Ik ben nu dus een beetje bang, of ik op dit dieet wel groei?, want ik verlies lichaams gewicht, heb al gegoogled maar kan alleen maar dingen vinden om gewicht te verliezen en spieren te doen groeien, ja ik wil dat mijn spieren groeien en dat ik een gezond gewicht haal. snap dat spieren niet zo snel groeien als dat vet afgebroken wordt, maar toch

Ik ben trouwens niet in kracht achteruit aan het gaan, het tegendeel zelf, ben met veel oefening heel veel vooruit gegaan zelfs, maar dat kan ook door de Animal M stack kunnen zijn.

Enig advies?

Thanks in advance.

Dus in short, klopt dit wel?, ik eet meer maar verlies gewicht, groei ik op deze manier wel?

Minder lang trainen, 45 min tot 1 uur.
En meer eten.

Njah, Wilt niet zeggen dat je massa kwijt bent.Heb je je eigen Kcal behoefte en verbruik al eens uitgerekend?Dan kan je alles wat je eet eens samen tellen en vergelijken.Wilt dus zeggen dat je mss nog te weinig eet.Word ff uitrekenen kerel

een goeie kracht training duurt inderdaad 45min tot 1 uur en 15min maximaal. En een vet vrij dieet is geen goed dieet:)

Idd een goede Kt training zonder al te veel blablabla tussen door duurt 45min.Ik laat ook weinig tijd tussen de sets.Bij ons is er een pers. die bijna 2u bezig is, maar leest zijn krant tussen door :D

• Topic Starter Topic Starter
Mja 2 uur is idd wat lang, dat haal ik ook niet vaak hoor, en er wordt natuurlijk tussen door redelijk geBS-ed als ik met mijn trainings partner train (2x per week), dus vaker dan niet zal het toch idd ergens tussen een uur en anderhalf uur liggen.

een vet vrij dieet is geen goed dieet, ja dat leek mij dus ook niet, maar ik probeer te eten wat die hulks allemaal vertellen, en die mutant mass (volgens de fitness shop een van de beste protein shakes) hoop ik dat de calorie intake controlleert. Maar all in all klopt het dus niet dat je gewicht verliest? Ik denk omdat het nog vroeg is in dat voedings schema dat daarom eerst mijn vet wordt afgebroken, en dat daarna spier opbouw het verlies in gewicht tegen gaat, maar wilde graag weten of er mensen zijn die er ervaring mee hebben zoiets soortgelijks meegemaakt hebben. Meer eten wordt moeilijk, want ik eet me al de hele dag suf. Maar alleen gezonde vet arme dingen (niet bewust, komt gewoon zo uit, fruit, bruin brood, biefstuf, rijst, kipfilet etc). veel fruit, geen verzadigd vet dingen, nauwelijks (ja af en toe een boterham met pindakaas)

Terug
Naar boven