AndroidHealthClinic

Eetschema die ik nu gebruik tijdens de cut

mamicka

Novice
Waardering
1
Ik volg hier al een tijdje de eetschema's die gepost worden en heb hier uit mijn eigen voedingsschema gevormd:

07.00: 4 snede bruin brood met kipfilet/kalkoenfilet, 3 eieren ( zonder geel)

10.00: Whey shake met water ( ben nu bezig aan mijn cut vandaar dat ik de shake met water drink :D) + stuk fruit

12.30: 2 sneden bruin brood met kalkoenfilet, 2 sneden bruin brood met vis ( zalm), 2 sneden bruin brood pindakaas

14.30: banaan/ appel / ... (fruit) + whey shake met water

17.00: Nootjes

(trainen: eerst krachttraining dan cardio, voor cardio training pak ik BCAA'S in)

19.00-19.30: Avondmaal: Vis/rundergehakt/kipfilet ( 200 gram) met gekookte aardappelen (400-500 gram) + groente

22.00: Magere yogurt 250 gram

Laat weten wat jullie ervan vinden!:D

Maaltijd 2 moet beter een shake is niet voldoende
maaltijd 3 teveel brood 6 sneetjes.
maaltijd 4 weer te weinig
maaltijd 5 verplaats 250 gram yoghurt naar deze maaltijd samen met de nootjes, probeer 500 gram yoghurt te nemen.
Laatste maaltijd: 500 gram magere kwark met wat nootjes eventueel of lijnzaad olie

6 sneetjes brood is niet per definitie teveel. Probeer inderdaad je calorieen iets meer te verdelen zodat al je maaltijd +/- evenveel bevatten in een goede E/K/V verhouding (40-40-20).

500 gram aardappelen levert 85 gram kh's, dat zou eventueel wat minder kunnen. In de bulk 1gram/kg lichaamsgewicht 1-2 uur na de training.

Zoals al gezegd 's avonds magere kwark en dan zou ik daarbij de nootjes nemen, die vertragen de opname van de casseine.

grtz

Naar mijn bescheiden in een cutting periode, veel te veel kh.
Zeker na de middag zou ik die veel meer beperken.
Tel ze eens op uit uw voedingsschema!!!
Wedden dat je 1g kh per kg lichaamsgewicht ver boven bent!!!

Naar mijn bescheiden in een cutting periode, veel te veel kh.
Zeker na de middag zou ik die veel meer beperken.
Tel ze eens op uit uw voedingsschema!!!
Wedden dat je 1g kh per kg lichaamsgewicht ver boven bent!!!

Dat was niet wat ik bedoelde hé..

Cutten 40% kh's 40% eiwitten 20% vet.

Bijvoorbeeld: Energiebehoefte tijdens cut 2600kcals = 260 gram kh's (waarvan zoveel mogelijk complexe)

Terug
Naar boven