AndroidHealthClinic

Eetschema

Bezoekers in dit topic

toete32

Novice
Lid geworden
28 mei 2014
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
48kg
Ik ben 14 jaar 1,70 48 kg mager mja.
Ik wil eerst aankomen maar ik weet niet hoe.
Kan iemand eerst zeggen hoe ik 10 kg of meer aankom.
 
Meer eten. Ipv 5 boterhammen ( die je nu al eet hopelijk)-> 8 eten.

En de puberteit is nog maar net begonnen bij jou dus je gaat alles zien groeien hoor.

Betekent dat dat je in het jaar 2000 geboren bent? Damn, begin me echt oud te voelen terwijl ik nog steeds de gedachtegang heb als van toen ik 15 was.
 
Ik ben 14 jaar 1,70 48 kg mager mja.
Ik wil eerst aankomen maar ik weet niet hoe.
Kan iemand eerst zeggen hoe ik 10 kg of meer aankom.

Je bent echt veelste jong om je daar nu al op te focussen. Je lichaam is nog lang niey uitgegroeid dus zware krachttraining raad ik je zoiezo af. Je zou wel krachttraining kunnen doen wanneer je setjes van 3 doet met 15/20 herhalingen.. pas als je 18 bent ben je volgroeid & kun je je focussen op massa. Ga ook niet als een beest eten dat komt je vetpercentage op den duur ook niet te goede.
 
Je bent echt veelste jong om je daar nu al op te focussen. Je lichaam is nog lang niey uitgegroeid dus zware krachttraining raad ik je zoiezo af. Je zou wel krachttraining kunnen doen wanneer je setjes van 3 doet met 15/20 herhalingen.. pas als je 18 bent ben je volgroeid & kun je je focussen op massa. Ga ook niet als een beest eten dat komt je vetpercentage op den duur ook niet te goede.

Dit is zo veel bro sience
hij kan gewoon "zwaar trainen" zolang de uitvoering perfect is kun je gewoon hypertrofie trainen
Dus 8-12 herhalingen

Vroeg beginnen met trainen is niet slecht alleen als je te zwaar en de uitvoering niet perfect is
 
Back
Naar boven