XXL Nutrition

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot 450 id tegenwoordig toch belastingvrij?

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 16:47 ----------

Ik ben idd ook benieuwd..

Die kaizen is idd 8mg.. de juiste combi is 30mg en 200mg caffeine toch?
Moet je dit eigenlijk eerst nog opbouwen of kan je dit gelijk nemen?

Eventueel nog yohimbine er bij stacken. Aspirine kan je een kinderasperintje gebruiken maar niet iedereen vind dat nodig.

[Link niet meer beschikbaar]

Hier is het ook leuk geprijsd, en lage shipping

Eventueel nog yohimbine er bij stacken. Aspirine kan je een kinderasperintje gebruiken maar niet iedereen vind dat nodig.

Heb ik nog niks van gemerkt!

Yohimbine wil ik er ook bij gaan stacken, een ECY stack lijkt me een van de beste stacks.
Iemand een goede supplier voor yohimbine hcl? smartpowders is soldout met de caps alleen nog poeder en ebay is een beetje overpriced heb ik het idee 20+ eu voor 100 2.5mg caps.

Na wat duitse forums doorgelezen te hebben las ik idd dat de MSJ meerdere keren op 10-15mg getest waren, de shopslim zullen dus waarsch wel ondergedoseerd zijn... Al lees ik over Generic Labs over het algemeen wel redelijke dingen.

die ephedra site heeft wel hele andere kaizen hcl potjes, ik weet niet of dat real is

Er is geen 1 onderzoek bekend waarbij het toevoegen van aspirine aan de stack een noemenswaardig voordeel had tegenover niet. Dus waarom dan nemen, vraag ik me af. Iedere dag aspirine is nergens goed voor.

Yohimbine wil ik er ook bij gaan stacken, een ECY stack lijkt me een van de beste stacks.
Iemand een goede supplier voor yohimbine hcl? smartpowders is soldout met de caps alleen nog poeder en ebay is een beetje overpriced heb ik het idee 20+ eu voor 100 2.5mg caps.

Na wat duitse forums doorgelezen te hebben las ik idd dat de MSJ meerdere keren op 10-15mg getest waren, de shopslim zullen dus waarsch wel ondergedoseerd zijn... Al lees ik over Generic Labs over het algemeen wel redelijke dingen.

stopacne heeft volgens mij nog

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 19:09 ----------

Heb ik nog niks van gemerkt!

ik zat fout. 430 is alleen als je werkelijk vanuit het buitenland komt.

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 19:17 ----------

Er is geen 1 onderzoek bekend waarbij het toevoegen van aspirine aan de stack een noemenswaardig voordeel had tegenover niet. Dus waarom dan nemen, vraag ik me af. Iedere dag aspirine is nergens goed voor.

gebruik zelf de kant en klare eca meestal. sommige zeggen dat aspirine zorgt dat er minder snel gewenning optreed en sommige beweren dat aspirine er voor zorgt dat de bloeddruk goed blijft. Zal een ieder voor zich moeten beslissen dus. ik zelf zou het er niet bij doen als ik alles los bestel.

En ze zijn binnen. Het spul ziet er legit uit. Verbaas me wel over de snelheid van de post. Donderdag verzonden en vandaag al in de brievenbus met een weekend ertussen:eek:
Morgen ga ik ze testen en kan ik ze vergelijken met die HCL tabletjes van shopslim die ik bewaard heb.
Hayfever pills..:D

Ephedrine.jpg

Laatst bewerkt:
Nice ben benieuwd naar de vergelijking, idd snelle shipping.

Heb je de MSJ of Generic Labs?

Ga binnenkort opnieuw bij centurysupplements bestellen. Altijd prima service. Nooit nare bijwerkingen gehad of hogere bloeddruk zonder aspirine. Soms wel raar gevoel ervaren helemaal onderaan mn kruis, en een enorm lopende neus.

En ze zijn binnen. Het spul ziet er legit uit. Verbaas me wel over de snelheid van de post. Donderdag verzonden en vandaag al in de brievenbus met een weekend ertussen:eek:
Morgen ga ik ze testen en kan ik ze vergelijken met die HCL tabletjes van shopslim die ik bewaard heb.
Hayfever pills..:D

Ziet er goed uit! Jammer dat je telkens 4 van die Kaizen pillen moet nemen

shopslim tabs vandaag binnengekregen, krijg mn caff tabs ook vandaag, word morgen even testen :cool:

waren goed verpakt, snelle levering, nu nog hopen dat ze ook een beetje werkenl.

IMG-20130423-00672.jpg

vandaag 2 tabs shopslim met 200mg caff getest, niet zo heel veel gemerkt buiten een hogere hartslag en wat meer zweten, morgen ga ik er 3 met 200mg caff testen en ik ga ook kinder aspirine halen om er een ECA stack van te maken.

Als je van 60mg Efedrine en 200mg niet veel merkt is het waarsch fake...

Ik ben dus ook bang dat het kaizen gaat worden, of complete ECA stack

http://www.gorillajack.com

Voor degene die wat meer tabs in een keer willen halen, is dit een goede optie.

hij staat goed aangeschreven in dit topic voor UK , dus NL zal ook wel goed zitten lijkt me.
[Link niet meer beschikbaar]

Gorillajack is samen met Centurysupplements de bekendste hier. Leveren beide goede service.

Gorillajack is samen met Centurysupplements de bekendste hier. Leveren beide goede service.

Ik ga mn bestelling plaatsen bij Gorilla Jack, zat nog even te twijfelen.

[EDIT]
Bestelling geplaatst, kan ik gelijk even vergelijken met de shopslims.

Laatst bewerkt:
Je kan zeker alleen met cc betalen ??

ja, ik heb zelf een prepaid moneybookers kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven