MuscleMeat

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik nu 2 weken. Werkt naar mijn gevoel heel goed. Veel energie en focus.

Ja, zelf gister eentje getest voor mijn training, ging stukken makkerlijker die cardio. Binnenkort wil ik één ochtend pakken en de tweede rond 2. Jij last van sides?

shopslim tabs vandaag binnengekregen, krijg mn caff tabs ook vandaag, word morgen even testen :cool:

waren goed verpakt, snelle levering, nu nog hopen dat ze ook een beetje werkenl.

Longtime lurker hier.

Ik heb deze ook. Bij mij hebben ze juist wel effect (vanaf 1 pil al). Ben gewend aan alleen caffeine, maar dit is toch wel echt een ander gevoel. Verder ben ik vrij onbekend met DMAA, dus het zou net zo goed dat kunnen zijn (zoals her en der al geopperd).

Evt. kan ik iemand die Kaizen's heeft 1-2 pillen opsturen om te vergelijken (of andersom, is ook goed). Kan natuurlijk zijn dat niemand me hier gelooft gezien mn postcount ed. maar ik ben ook actief op bb als VDEngineer.

En nog een vraagje: voor mensen die bij gorillajack hebben besteld, hoeveel heb je besteld en hoeveel kostte het (moest je importkosten enzo betalen)?

Bij werk dat spul van slimshop best wel machtig ziet momenteel zwaar in de cut gisteren eerste pil ingenomen met cafeïne en daarna nog weggespoeld met koffie en cacao. Voelde me net een hulk wel zwaar para maar ik ben sowieso gevoelig voor nieuwe goedjes in mijn lichaam. Zijn die dinge niet verslavend voelde me er best wel goed bij beetje mix van euforie en adrenaline.

F9ZuFyD.jpg

Welke werken goed? Iemand ervaring met shopslim.co.uk/ generic labs?

Laatst bewerkt:
Wie heeft, waar Kaizen ephedrine besteld?

Wil ze ook gaan halen!!!

Als de douane t onderschept, komen ze dan langs of wat?

Ik gebruik de t5 van zionlabs ben er zeer tevreden over. Cardio gaat erg makkelijk na half uur loopband wil ik nog doorgaan.

ik twijfel tussen Kaizen en T5 Zion labs,

wat raden jullie aan?

welke sites zijn betrouwbaar en leveren snel?

Is die van Zion Labs er nou uit bij bigsupplements of kijk ik weer is met m'n voorhoofd?

[Link niet meer beschikbaar]

a

Laatst bewerkt:
30mg. ik doe zelf altijd 5 dagen op 2 dagen af. blijft naar mijn mening gewoon werken, de energy word alleen wat minder.

In welke dosis nemen jullie Efedrine HCL? En hoeveel weken kan je het eigelijk achter mekaar nemen zonder tolerantie op te wekken? Ik las ergens dat je het bijna 24weken ofzo kan gebruiken. Maar hangt wellicht ook af van de dosis?

Ik pak nu 24mg voor 3 a 4 keer in de week nu 3 weken achter elkaar en ik leef dan nog steeds in een sterke rush;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven