Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een no nonsense product. Geen extra ingredienten, puur en alleen de eca combinatie.
Velen die zijn van de diamond labs overgestapt op T5.
Dit product doet gewoon wat het moet doen en uit reviews blijken dat dit nóg beter is qua werking dan de eca van diamond labs.
Ingedriënten:
Ephedrine: 30mg
Caffeine: 250mg
Aspirine: 150mg

Ik heb de eca30+ van diamondlabs binnen besteld bij bigsupplements zaterdag zal ik er 1 testen
Ik kan redelijk goed tegen stims maar heb nog nooit ephedrine gebruikt dus als het echt ephedrine is moet ik dat wel kunnen 'voelen'
Ik zal zaterdag mijn ervaring posten
verstandige keuze haha, ik had ze toen idd ook in een zakje.
zit er nog steeds 30mg E 200mg C 100mg A en nog een aantal mg narigingin in ?
30mg E
210mg C
25mg A
100mg naringin
55 mg dicalcium phosphate

Dit, dankje.
Heeft er overigens iemand ervaring met caps openmaken, poeder oplossen in drinken en dat opdrinken? Dan gebruik ik de caps namelijk ergens anders voor
En zo ja, dan beginnen met een halve dosering of gewoon een hele cap leeggooien? (ik ben maar klein, vandaar)
Heb zojuist iets meer dan een halve cap door mn jus d'orange gegooid. Ook even aan het poeder geroken en geproefd. Was erg bitter, vond de smaak (ja klinkt erg raar) ergens iets weghebben van de geur van goeie verse pep haha.

Volgens mij geen probleem om het in je drinken te gooien![]()
maar dat is het met iets anders ook niet toch? of in verband met meenemen zeker.