AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb uit goede bron vernomen dat zion labs indd goede shit is, ik ga ze bestellen aangezien mijn bestelling uit canada na 5 weken nog niet binnen is... houd jullie op de hoogte!

Ik heb toch die van Diamond Labs besteld. Denk dat ik ze woensdag heb, in UK doen ze niet aan pasen toch? :o
Zal gelijk even posten hoe ze zijn en een foto maken van de caps

Ik heb de eca30+ van diamondlabs binnen besteld bij bigsupplements zaterdag zal ik er 1 testen
Ik kan redelijk goed tegen stims maar heb nog nooit ephedrine gebruikt dus als het echt ephedrine is moet ik dat wel kunnen 'voelen'

Ik zal zaterdag mijn ervaring posten

Het is een no nonsense product. Geen extra ingredienten, puur en alleen de eca combinatie.
Velen die zijn van de diamond labs overgestapt op T5.
Dit product doet gewoon wat het moet doen en uit reviews blijken dat dit nóg beter is qua werking dan de eca van diamond labs.

Ingedriënten:

Ephedrine: 30mg
Caffeine: 250mg
Aspirine: 150mg

Super Spul heb ze ook getest, stuk of 6..

Ochtend in nemen, Geen honger gevoel, en dikke energie om te trainen! 1 pil is voldoende..

Alleen nu het probleem, ben door me testers heen! Nu wil ik een potje aanschaffen maar waar???

Ik heb de eca30+ van diamondlabs binnen besteld bij bigsupplements zaterdag zal ik er 1 testen
Ik kan redelijk goed tegen stims maar heb nog nooit ephedrine gebruikt dus als het echt ephedrine is moet ik dat wel kunnen 'voelen'

Ik zal zaterdag mijn ervaring posten

Laat even weten of dit real deal is.wil ook weer gaan bestellen voor zomercut

Vandaag had ik dus voor het eerst eca van big supplements getest
Ik heb geen voorgaande ervaring met ephedrine dus herken het effect niet
Mijn bevindingen :ik had het behoorlijk warm en me eetlust was ook onderdrukt had helemaal geen behoefte om te cheaten oid , ik voelde me ook een stuk beter dan als ik een bijv. Dosis dexaprine neem. Ik had voor mijn gevoel een verhoogde hartslag (zal het de volgende keer wel even meten)
Ik voelde van deze eca stack meer dan 20mg yohimbine + 200mg c
Conclusie: mijn eetlust wordt onderdrukt zonder dat ik me de hele dag beroerd voel dus ik ben tevreden

Ik heb ze zojuist binnen gehad. Ik zal zo even een pic uploaden van het zakje als het lukt. Ik ga denk ik morgen testen omdat het al 12 uur is en ik vanavond vroeg naar bed wil haha

verstandige keuze haha, ik had ze toen idd ook in een zakje.
zit er nog steeds 30mg E 200mg C 100mg A en nog een aantal mg narigingin in ?

image.jpg

30mg E
210mg C
25mg A
100mg naringin
55 mg dicalcium phosphate

Dit, dankje.

Heeft er overigens iemand ervaring met caps openmaken, poeder oplossen in drinken en dat opdrinken? Dan gebruik ik de caps namelijk ergens anders voor :p
En zo ja, dan beginnen met een halve dosering of gewoon een hele cap leeggooien? (ik ben maar klein, vandaar)

Heb zojuist iets meer dan een halve cap door mn jus d'orange gegooid. Ook even aan het poeder geroken en geproefd. Was erg bitter, vond de smaak (ja klinkt erg raar) ergens iets weghebben van de geur van goeie verse pep haha.

Laatst bewerkt:
Dat komt (denk ik) omdat efedrine en amfetamine niet heel veel van elkaar verschillen qua structuur

[Afbeelding niet meer beschikbaar] (efedrine)

vs

[Afbeelding niet meer beschikbaar] (amfetamine)

Naar mijn mening is dit de real deal. Ik heb geen eerdere ervaring met ephi maar ik heb het een stuk warmer dan normaal, was helemaal bezweet nadat ik naar m'n stage had gefietst. Ben ook wanneer ik rustig zit of lig een klein beetje duizelig. Niet vervelend duizelig maar eerder licht zweverig. Ook eetlust een stuk minder terwijl ik normaal altijd dwars door iedere eetlustremmer heen eet. Nu voor het eerst ook een beetje drukkende hoofdpijn. Verder geen vervelende bijwerkingen oid.

Dit, dankje.

Heeft er overigens iemand ervaring met caps openmaken, poeder oplossen in drinken en dat opdrinken? Dan gebruik ik de caps namelijk ergens anders voor :p
En zo ja, dan beginnen met een halve dosering of gewoon een hele cap leeggooien? (ik ben maar klein, vandaar)

Heb zojuist iets meer dan een halve cap door mn jus d'orange gegooid. Ook even aan het poeder geroken en geproefd. Was erg bitter, vond de smaak (ja klinkt erg raar) ergens iets weghebben van de geur van goeie verse pep haha.

:roflol:

Volgens mij geen probleem om het in je drinken te gooien ;)

12 april en dat uit canada nog niets van gezien :roflol:

Ik heb nog een vrijwel volle pot van Shopslim staan met ECA stack. Heb echter een pot NO Xplode gekregen van een maatje van me. Ik begreep dat No Xplode en ECA stack niet echt samen gaan (iets met verdikken en verdunnen v/d stimulanten?). Zo gauw de pot leeg is ga ik weer in de cut en zal ik zeker weer aan de ECA stack gaan. Ik hou echter deze topic in de gaten vwb eventuele betere stacks :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven