XXL Nutrition

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een vrijwel volle pot van Shopslim staan met ECA stack. Heb echter een pot NO Xplode gekregen van een maatje van me. Ik begreep dat No Xplode en ECA stack niet echt samen gaan (iets met verdikken en verdunnen v/d stimulanten?). Zo gauw de pot leeg is ga ik weer in de cut en zal ik zeker weer aan de ECA stack gaan. Ik hou echter deze topic in de gaten vwb eventuele betere stacks :)

Jwz :cool:

Laatst bewerkt:
Wat is nou eigenlijk beter, stacker 2 of de t5 van zion labs?

Ik heb de t5 van zion labs. Vandaag eerste ingenomen en voel veel focus, energie, heb het een beetje warm en tintelende handen. Ik heb alleen geen last van mijn hart. Kan dit gewoon de cafeïne zijn of is dit wel een indicatie dat het echt is?

Ik krijg iig geen focus van caffeine.! Alleen opgejaagde energie

Er zitten er hier een paar die positief zijn over die t5!

Ik had nog 1 vraagje. Is het handiger om 1 pil te nemen in de ochtend voor het ontbijt, of 30 minuten voor de workout? Ik kan pas fitnesse aan het einde van de middag, dus vandaar. Ik wil ook niet hoger gaan dan 1 pil, dit is genoeg voor mij.

Ik heb deze gezien.. Canadese site.. Lees hier dat die kaizen wel de Real deal zijn?

http://centurysupplements.com/ephedrine-hcl-150-tabs

Alleen lees ik net een paar keer dat mensen hun bestelling uit Canada niet binnen hebben gekregen?
Had net ff gekeken en bij het afrekenen kan je kiezen tussen: Air mail (£3.98) of Express post (£39.00) wat is het verschil tussen deze 2 methodes? En wat gebeurd er als dit onderschept word door de douane?

En dit moet je dan toch zelf combineren met caffeine?

Heeft iemand van deze site al besteld?

Heb er net 100 tabs besteld via paypal 30mg Generic Labs.
Zal wel even laten weten of het wat is.

@locotek

Air mail is als het ware gewone post, express is binnen een x aantal dagen, sneller dus (daarom ook duurder)
Je moet het dan zelf combineren met caffeine idd, 200/250mg bijv kan je kopen bij Bodyenfit of XXL.

Oh oke! Iemand verder ervaring met die site?

En kan dit kwaad als het onderschept word? Of komt je bestelling dan gewoon niet aan?

Heb er net 100 tabs besteld via paypal 30mg Generic Labs.
Zal wel even laten weten of het wat is.

@locotek

Air mail is als het ware gewone post, express is binnen een x aantal dagen, sneller dus (daarom ook duurder)
Je moet het dan zelf combineren met caffeine idd, 200/250mg bijv kan je kopen bij Bodyenfit of XXL.

Ok thanks!:)

Ik heb deze week bij centurysupplements die kaizen besteld via airmail. Donderdag bericht gekregen dat het spul verzonden is dus ik hou jullie op de hoogte.

Ik ben idd ook benieuwd..

Die kaizen is idd 8mg.. de juiste combi is 30mg en 200mg caffeine toch?
Moet je dit eigenlijk eerst nog opbouwen of kan je dit gelijk nemen?

Ik ben idd ook benieuwd..

Die kaizen is idd 8mg.. de juiste combi is 30mg en 200mg caffeine toch?
Moet je dit eigenlijk eerst nog opbouwen of kan je dit gelijk nemen?

Kunt gewoon direct 3 a 4 tabs combineren met een capsule caffeine, geen opbouw nodig.

Let er wel op dat als het meer is als 21eu en het komt van buiten de EU je vaak ook nog aan de deur belasting moet betalen als ze het niet versturen als gift of met een lage waarde (-21eu), als ze hier ervaring mee hebben doen ze het automatisch wel maar ik stuur ze altijd even een mailtje of ze het willen doen.

Worden je tabs van 40/50 opeens 60/70, niet leuk :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven