Fitness Seller

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
30mg E + 200mg caff + 500mg groene thee extract (50%EGCg)
5 on 2 off

Is de stacker met efedrine ook nergens meer te verkrijgen eigenlijk? Had altijd stacker 2, en ging daar echt goed op. Zoek me nou helemaal wezeloos ernaar..

Die eca van bigsupplements blijf ik ook aanraden!

Vanmorge eerste t5 van Zion Labs gehad, dikke crash atm. Lamme poten, geen energie. Voortaan minimaal 2 pillen.
Ben benieuwd of ik vanavond weer bijgetrokken ben, rond 6 uur trainen..

Ik heb ook last van crash met eca, minder en vaker doseren gaat beter bij mij.

Ik heb die kaizen hcl van centurysupplements.. Neem nu 3x per dag 24mg +200mg caffeine.. Maar moet eerlijk bekennen dat ik er niet heel veel van merk? Als ik af en toe hier de Side effects van sommige lui hoor dan vraag ik me af of ik iets fout doe? Of dat ik er minder gevoelig voor ben? Of dat het spul nie goed is? Ik neem de laatste dosis om 6uur savonds en kan gewoon normaal slapen.. En merk niet echt een energieboost of lichaamstemperatuur stijging..

Iemand anders andere ervaring met dit spul?

Ik heb die kaizen hcl van centurysupplements.. Neem nu 3x per dag 24mg +200mg caffeine.. Maar moet eerlijk bekennen dat ik er niet heel veel van merk? Als ik af en toe hier de Side effects van sommige lui hoor dan vraag ik me af of ik iets fout doe? Of dat ik er minder gevoelig voor ben? Of dat het spul nie goed is? Ik neem de laatste dosis om 6uur savonds en kan gewoon normaal slapen.. En merk niet echt een energieboost of lichaamstemperatuur stijging..

Je zou moeten stuiteren van die dosis en bij inname om 6 uur 's avonds de hele nacht niet kunnen slapen. Deze zullen helaas voor jou nep zijn

Ik denk inderdaad dat ze fake zijn. Ik heb gister om 2 uur mijn 2e pil genomen (neem 3e pas na 2e week wss), had om 9 uur 's avonds nog goeie hartkloppingen en (te:p) veel energie.

Je zou moeten stuiteren van die dosis en bij inname om 6 uur 's avonds de hele nacht niet kunnen slapen. Deze zullen helaas voor jou nep zijn

Nou daar merk ik dus totaal niks van.. Ze zaten wel gewoon in de originele verpakking en alles.. Maar als ik dit allemaal zo hoor dan klinkt het idd wel fake! Zijn er nog andere die ervaring hebben met centurysupplements en dan de kaizen hcl?

En weet iemand anders welke site of welke ephedrine wel gewoon goed is?

Die eca van bigsupplements blijf ik ook aanraden!

Daarom heb ik mijn eph daar besteld. Het duurt al langer dan 20 dagen. Mijn bestelling is nog altijd aangeduid als " Awaiting Payment". Ondertussen is dit item niet beschikbaar op de site. Het geld is al lang afgegaan van mijn PayPal. Natuurlijk heb ik het gemeld, hopelijk krijg ik een antwoord volgende week.

Nou daar merk ik dus totaal niks van.. Ze zaten wel gewoon in de originele verpakking en alles.. Maar als ik dit allemaal zo hoor dan klinkt het idd wel fake! Zijn er nog andere die ervaring hebben met centurysupplements en dan de kaizen hcl?

En weet iemand anders welke site of welke ephedrine wel gewoon goed is?

Die zijn niet fake. Heb ze namelijk ook en kan je vertellen dat ze the real deal zijn. ; )

330yz5l.jpg

Laatst bewerkt:
Even voor de duidelijkheid: Kaizen Eph HCL is prima, maar die van HEM is op basis van zijn ervaring 100% fake. Geen Eph en niet van Kaizen dus. Wat het wel is niet te zeggen. Als je het echt wil weten laat het dan testen, maar ik zou het niet nemen voordat je dat weet.

Die van mij komen ook van Century Supplements. :) Dan vind ik het wel vreemd...

Ja dat zijn ze.. Zaten precies in diezelfde verpakking..
Maar wat voor dosering nemen jullie? Ik heb 1 weekje opgebouwd en daarna gewoon 3 x per dag die 24mg +200mg caff genomen.. Ik merk af en toe wel wat minimaals.. Maar als ik sommige mensen hier hoor.. Daarom ging ik een beetje twijfelen..

Ik doe nu ff dit weekend 2 dagen niks.. En dan probeer ik maandag een keer 32mg en 200mg caff kijken hoe dat uitwerkt.. Zou het kunnen dat me lichaam er al aan gewend is ofzo?

Ja dat zijn ze.. Zaten precies in diezelfde verpakking..
Maar wat voor dosering nemen jullie? Ik heb 1 weekje opgebouwd en daarna gewoon 3 x per dag die 24mg +200mg caff genomen.. Ik merk af en toe wel wat minimaals.. Maar als ik sommige mensen hier hoor.. Daarom ging ik een beetje twijfelen..

Ik doe nu ff dit weekend 2 dagen niks.. En dan probeer ik maandag een keer 32mg en 200mg caff kijken hoe dat uitwerkt.. Zou het kunnen dat me lichaam er al aan gewend is ofzo?

Stimulanten werken niet op iedereen hetzelfde. Ook bouw je inderdaad enigszins wat resistentie op voor cafeïne sowieso, misschien ook ephedrine.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven