Beretta
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 64kg
Hoe lang wacht je op je bestelling?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang wacht je op je bestelling?
Ja dat zijn ze.. Zaten precies in diezelfde verpakking..
Maar wat voor dosering nemen jullie? Ik heb 1 weekje opgebouwd en daarna gewoon 3 x per dag die 24mg +200mg caff genomen.. Ik merk af en toe wel wat minimaals.. Maar als ik sommige mensen hier hoor.. Daarom ging ik een beetje twijfelen..
Ik doe nu ff dit weekend 2 dagen niks.. En dan probeer ik maandag een keer 32mg en 200mg caff kijken hoe dat uitwerkt.. Zou het kunnen dat me lichaam er al aan gewend is ofzo?
200/300mg Caffeine
40 mg Efedrine HCL
50mg Aspirine
En dan 1 x per dag? Of meer?
Die aspirine laat ik achterwegen..
Gorillajack levert dus blijkbaar nog steeds niet buiten Canada...
Iemand ervaring met Do-Do Chesteze?
Iemand ervaring met de diamond labs eco30+? Was van plan om ze bij bigsupplements te bestellen of anders gewoon de Ephedrine hcl van kaizen. Prijsverschil boeit me niet echt als het maar zijn werk doet ;p
EDIT:
NA het door lezen van de topic toch maar bij century 300tabs besteld van de kaizen tabs. Wel rete duur joh, 78e voor 300tabs :s Maja, hopelijk werkt het gewoon echt, goede ervaring met ephedrine vroegah.
Diamand labs niet bij biggsupps bestellen het zijn valse, heb ze hier nog liggen de kl''tz....
Ik hoor echt overal maar van 1 betrouwbare bron: Gorillajack.comWaar kan ik t beste de 8mg tabs van Kaizen bestellen?

Waar kan ik t beste de 8mg tabs van Kaizen bestellen?
---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 12:28 ----------
Die van mij waren wel real deal, maar dat is al een maandje of 3 geleden
Waar kan ik t beste de 8mg tabs van Kaizen bestellen?
---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 12:28 ----------
Die van mij waren wel real deal, maar dat is al een maandje of 3 geleden
Ik hoor echt overal maar van 1 betrouwbare bron: Gorillajack.com
Leveringskosten liegen er niet om en de 600/1200 packs zijn uitverkocht...
Een hoop besteld, kijken of ze aankomen![]()
Gorillajack verstuurd niemeer nr europe door problemen met shipping. Ik ben ook opzoek naar een andere winkel

Nu het kan aan mij liggen maar ik heb bij musclecharge Zion labs T5 gekocht als vervanger voor diamond labs.. NOOIT meer. Ik krijg daar dus gene paal niemeer van, mijn vriendin was mij 10 min aant zuigen en er kwam maar geen leven in.
Drekt weg gegooid + hartklopping en trillingen.
.