MuscleMeat

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
shopslim is dus fake, dan heb je nog centurysupplements en wat .co.uk stores die stacks verkopen (waarvan je niet weet of het de real deal is). jammer dat het zo schaars is :(

shopslim werkt bij mij als een knetter. ik weet niet precies wie gezegd heeft dat ze fake zijn, maar die van mij zijn zeker echt.

Is er nu eigenlijk nog een site waarvan zeker is dat ze echte eph hebben en die ook nog naar nl verzenden?

Heb nu bij shopslim besteld.. hoor soms dat het underdosed is wat ze leveren... maarja 100tabs van 30mg voor een lagere prijs als bij century 100tabs van 8mg, dan neem ik wel wat extra per dag :)

T5 van Zion Labs doet zijn werk goed. Beter dan de oude stacker 2 met efedrine. Zeer tevreden!

Is wel in UK te vinden, Google gewoon. Ik heb ephedrine van 4ever fit besteld. Gisteren verzonden. Ben benieuwd.

Zou de 13e zijn verzonden, nog niks binnen... wacht geduldig af

Wat is een goede eca fat burner?,, welke schop waar?

ik heb eens contact opgenomen met centurysupplements, ik heb hun gevraag of ik bij hun via een andere weg met paypal kon betalen.. hierop kreeg ik het volgen terug:

For Paypal payments, please go to [Link niet meer beschikbaar]

If you wish to order Ephedrine, please read these instructions before placing your order. PayPal is an American company so they prohibit the sale of Ephedrine/Ephedra products. For this reason we have built a sister site called centuryhealth-nutrition, with no ephedrine products. We have selected a few products to be aliases for our ephedrine products. *Please DO NOT* indicate anywhere in PayPal that the payment is for ephedrine. Please follow these directions carefully:

For Ephedrine HCL, order Vitamin E, either 150 or 50 tabs.

For an ECA stack (thermalean, thermoburn etc..) order Liquid Amp'd and email us what you would like after you place your order. Please quote the order number in your email. Your order will remain pending until we receive this email.

Again, *DO NOT* indicate anywhere in PayPal that the payment is for ephedrine. We will know what you mean when you order one of these.

If you want something else, order what you need. **All other product orders will be filled as usual.**

nu ben ik hier een beetje dubieus over!! what do you think guys?

Kreeg precies dezelfde reactie. Toen niet gedaan, omdat ik ze al bij shopslim had besteld (zoals hier eerder gezegd hoogstwaarschijnlijk ondergedoseerd, maar ze werken). Bij Centurysupplements worden ze in ieder geval goedkoper aangeprijsd, kan denk geen kwaad om het te testen, gaat om 10$ ofzo.

zit 2 dagen aan de efidrine van shopslim (ben ongevoelig voor caffeine) en merk bij 5 tabletten op 1 dag van 30mg ephedrine zo goed als niks, misschien een lichte onderdrukking van de honger.

Eerste keer dat ik ephedrine gebruik dus kan het niet vergelijken met andere soorten

abbo sws... nergens meer kaizen eph te krijgen he? :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven