Fitness Seller

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die heb ik inmiddels besteld (ook bij century) ter vervanging van de generic labs "30mg" ephedrine tabs. Zal vd week of volgende week wel binnenkomen, hopelijk hier meer succes mee.

Laat maar eens horen dan wat je mening is erover, hoe en hoeveel je neemt, eventuele andere producten die je erbij neemt, .. Ben benieuwd.

Kaizen binnen (snelle levering vanuit Canada!), prima verpakt in envelop in vacuum getrokken zakjes. 8mg ephedrine per pil volgens de verpakking, net de eerste twee genomen gewoon om even te kijken hoe ik erop reageer. And now we wait.... :)

Ben overigens van plan met Cafeine te stacken in ongeveer 1:10 verhouding maar dat komt ook nog wel nadat ik weet hoe ik reageer

Post resultaat wel.

Kaizen binnen (snelle levering vanuit Canada!), prima verpakt in envelop in vacuum getrokken zakjes. 8mg ephedrine per pil volgens de verpakking, net de eerste twee genomen gewoon om even te kijken hoe ik erop reageer. And now we wait.... :)

Ben overigens van plan met Cafeine te stacken in ongeveer 1:10 verhouding maar dat komt ook nog wel nadat ik weet hoe ik reageer

Post resultaat wel.
Zijn prima, heb ze zelf ook.

's ochtends 2 tabs genomen, 5 uur later 3 tabs gelopen. Inmiddels zo'n 3 uur na inname van de 3 tabs en zit met rusthartslag op ~85bpm (normaal rond de 45). niet gemeten maar heb het "lekker" warm en heb wat ietwat druk op m'n borst. Geen rare bijwerkingen en dit sluit aan op m'n verwachtingen. 3tabs is ~24mg efi. Morgenochtend 4 tabs proberen, wil zo rond de 30mg zitten tenzij ik me echt niet lekker meer voel.

Zal gaan stacken met caffeine (200mg).

's ochtends 2 tabs genomen, 5 uur later 3 tabs gelopen. Inmiddels zo'n 3 uur na inname van de 3 tabs en zit met rusthartslag op ~85bpm (normaal rond de 45). niet gemeten maar heb het "lekker" warm en heb wat ietwat druk op m'n borst. Geen rare bijwerkingen en dit sluit aan op m'n verwachtingen. 3tabs is ~24mg efi. Morgenochtend 4 tabs proberen, wil zo rond de 30mg zitten tenzij ik me echt niet lekker meer voel.

Zal gaan stacken met caffeine (200mg).

Ga je ook trainen? En wanneer? (voor/na inname)
Heb je hiervoor andere fat burners gebruikt? Wat waren je ervaringen?

Trainen: Ja, kracht routine (4x p/w) gaat gewoon door, zal ongeveer 1-2uur na inname van de laaste "batch" zijn begin vd avond. Cardio doe ik in HIIT (3x p/w) maar dat ga ik niet met pillen doen en op nuchtere maag. Na cardio, pillen en 30min later eten.

Andere fatburners wel gebruikt maar niet erg effectief. Een aantal geprobeerd, Stacker2 (efedra vrije versie), Oxyelite, Lipo6x maar geen noemenswaardig resultaat.

Gebruik het overigens alleen voor de laatste 2-3% vet (nu 10.5% en wil naar 7-8). Dieet is op orde.

Post resultaat wel.

Dus Kaizen van centurysupplements is de real deal volgens jou?

Is echt.

Denk dan dat ik binnenkort na het lezen van jullie ervaringen toch even deze Ephedrine HCL 150 Tabs van Kaizen ga bestellen, maar dan zonder extra's (zoals cafeïne) en dan de dosering aanhouden zoals op de verpakking (3 keer 8mg per dag).

8mg efi is wel erg laag.. kijk gewoon even welke dosis voor jou te doen is. meer is natuurlijk niet altijd beter.

Kaizen van century is de real deal!

Denk dan dat ik binnenkort na het lezen van jullie ervaringen toch even deze Ephedrine HCL 150 Tabs van Kaizen ga bestellen, maar dan zonder extra's (zoals cafeïne) en dan de dosering aanhouden zoals op de verpakking (3 keer 8mg per dag).
Je begrijpt dat op de verpakking een dosering staat voor waar het eigenlijk voor wordt gebruikt he? Niet als fat burner...
Dosering als fatburner is 3 keer per dag: 3 8mg eph + 150-300mg caffeine.Sommige gaan hoger maar 24mg eph per dosis is "normaal"
En zonder caffeine ben je eigenlijk je geld aan het vergooien..werkt veel beter met eph samen.

"The optimal dosage was determined clinically to be 20mg of ephedrine, and 200 mg of caffeine, taken 3 times daily. In place of 100mg caffeine, you can drink 8-12 oz coffee. Instead of 200mg caffeine pills you can drink 16oz of coffee. If you have trouble sleeping, it is still effective at 2 doses per day!"

ps: Iemand hier de Herbalean van Centurysupplements weleens geprobeerd? KWam die daar net tegen en daar zit 335 mg Ma Huang extract (standardized for 20mg Ephedrine) in. Dat zat vroeger ook in de oude stackers en dat werkte voor mij toen echt wel beter dan Eph hcl, iemand al een keer geprobeerd? The real deal?
[Link niet meer beschikbaar]

Staat idd op de verpakking ja.. Sowieso even uitproberen en niet gelijk 3 tabs slikken maar even kijken hoe je reageert, al is het alleen maar voor je eigen gemoedstoestand.

Doe zelf nu 24mg (3tabs) / 200mg Cafeine (zoals Jiggle al aangeeft) is dit redelijk normaal. Ga wel even kijken wat 32mg doet maar nu nog even niet.

Overigens geen ervaring met Ma Huang.

Dus je doet 3 x 8 mg EPH + 1 x 200 mg cafeïne per dag? (Totaal: 24 mg EPH en 200 mg cafeïne)
Wanneer neem je dan die cafeïne tab? Zodra je opstaat samen met je eerste tab EPH?

Eh. Nee. 3xdaags 24mg Ephi (dus 3 tabs) + 200mg Caffeine.

Totaal per dag dus 72mg Ephi / 600mg Caffeine.

Waarschijnlijk doe ik er over een paar dagen 3 maal daags 4 tabs.

Veel cafeïne dus, dacht dat het gemiddelde 200 - 300 mg per dag was, maximaal 400 mg.

Caffeine krijg je best snel gewenning voor. Ik neem momenteel ook 800mg/dag

Is voor iedereen weer anders - ik hou gewoon de verhoudingen ~ 1:10 aan maar probeer vooral zelf uit wat voor jou werkt.

Ben je overmatig nerveus... kan je niet slapen.. last van hartkloppingen, zweet je te veel.. te warm.... etc etc. Gewoon proberen en ja Caffeine went snel.

Ik wou bestellen bij Century Supplements, maar kan dus enkel met Visa of Mastercard. Normaal kon het ook met PayPal via hun sister-website Century Health, maar dat doen ze dus niet meer (heb e-mail contact gehad). Iemand die voor mij hier kan bestellen met zijn/haar CC? Het is €40,92 en ik betaal je €45 via bankoverschrijving of PayPal. PM me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven