XXL Nutrition

Efedrine bestellen uit de UK

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
op ebay.com heb ik eens eca stack besteld met efedrine..was hier op 10 dagen ong..kwam van vs
 
ga toch maar eens een sample pack bestellen bij shopslim, geen idee wat de kwaliteit is dat is het probleem

stel het is 8mg dan is dat geen probleem want het is nog goedkoop, alleen je neemt er 4 per dag en het schijnt 20mg te zijn zit je lekker aan de overdosis ;P
 
ga toch maar eens een sample pack bestellen bij shopslim, geen idee wat de kwaliteit is dat is het probleem

stel het is 8mg dan is dat geen probleem want het is nog goedkoop, alleen je neemt er 4 per dag en het schijnt 20mg te zijn zit je lekker aan de overdosis ;P


Laat ons maar iets weten dan wat je er van vond enz :p
 

Kan ik dit ook naar NL bestellen ?


ga toch maar eens een sample pack bestellen bij shopslim, geen idee wat de kwaliteit is dat is het probleem

stel het is 8mg dan is dat geen probleem want het is nog goedkoop, alleen je neemt er 4 per dag en het schijnt 20mg te zijn zit je lekker aan de overdosis ;P

Zie vorige pagina.. Deed mij niks.. Heb er imo geen 4 gepakt
 
Ik bestel tegenwoordig bij CenturySupplements.com, goede website, levering duurt wel ongeveer 30-40 dagen maar je krijgt het wel aan en ze hebben goede aanbod :) Dus tijdig bestellen... vorige x fat burners besteld in de cut en ze zijn pas aangekomen toen ik al klaar was.

Heb Asia Black 25 besteld (als pre workout), alles van Cloma Pharma is de shit.
 
Ik bestel tegenwoordig bij CenturySupplements.com, goede website, levering duurt wel ongeveer 30-40 dagen maar je krijgt het wel aan en ze hebben goede aanbod :) Dus tijdig bestellen... vorige x fat burners besteld in de cut en ze zijn pas aangekomen toen ik al klaar was.

Heb Asia Black 25 besteld (als pre workout), alles van Cloma Pharma is de shit.

komt t uit de UK? die kaizen 8mg komen uit canada
 
Heel gaar :



WAARSCHUWING:
•Volgende producten mogen niet geleverd worden in het land van bestemming:Endrine Sterk.
 
Goed topic, zo heb je tenminste een indicatie wat werkt en troep is..

[Link niet meer beschikbaar] Dit lijkt tot nu toe het best werkende als ik dit topic doorlees.
Hoewel die tabs 60mg eph bevatten, en er toch vaal aangeschreven word rond de 25mg te gaan. Miss is het bs dat er 60 zou inzitten, wrs trip je ze wel behoorlijk met z'n hoge dosis?

Nog mensen met ervaringen?

Trouwens net dit stuk gelezen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f135/rol-efedrine-cafeine-asperine-199209/


Dit stukje baart me wel wat zorgen :angstig:

De oplettende lezer heeft de A (aspirine) gemist, inderdaad wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat een dergelijk aspirinegebruik, de kans op inwendige bloedingen en maagbloedingen verhoogde, terwijl de meerwaarde in het verhogen en verlengen van de E+C stack als ECA-stack deze risico’s niet waard waren. Toch blijven veel bodybuilders en obese mensen de ECA-stack trouw als ultieme combinatie..je eigen beslissing zou ik zeggen....

Edit: deze site verkoopt er ook [Link niet meer beschikbaar]
 
Vandaag 3 capsules genomen van MSJ..

Helemaal niks.. Heb ze weggegooid :(
 
Even tussendoor, wie heeft er ervaring met ECA stack en die stacker 2 met efedrine? En welke is beter?
 
Goed topic, zo heb je tenminste een indicatie wat werkt en troep is..

[Link niet meer beschikbaar] Dit lijkt tot nu toe het best werkende als ik dit topic doorlees.
Hoewel die tabs 60mg eph bevatten, en er toch vaal aangeschreven word rond de 25mg te gaan. Miss is het bs dat er 60 zou inzitten, wrs trip je ze wel behoorlijk met z'n hoge dosis?

Nog mensen met ervaringen?

Trouwens net dit stuk gelezen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f135/rol-efedrine-cafeine-asperine-199209/


Dit stukje baart me wel wat zorgen :angstig:

De oplettende lezer heeft de A (aspirine) gemist, inderdaad wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat een dergelijk aspirinegebruik, de kans op inwendige bloedingen en maagbloedingen verhoogde, terwijl de meerwaarde in het verhogen en verlengen van de E+C stack als ECA-stack deze risico’s niet waard waren. Toch blijven veel bodybuilders en obese mensen de ECA-stack trouw als ultieme combinatie..je eigen beslissing zou ik zeggen....

Edit: deze site verkoopt er ook [Link niet meer beschikbaar]

Je moet ook geen 3x 500mg asperine nemen per dag ... gewoon een cardio-,
of kinderasperine is meer dan zat
 
Even ter info;

Die MSJ tabletjes bevatten wel degelijk efedrine, alleen niet de aangegeven hoeveelheid. Na 5 tabs sta ik (ervaren eph gebruiker) aardig te rushen.
 
@WilliamSB

Heb jij nog aanraders ?

Ik lees dat Kaizen ook een goed vertrouwd product is
 
Vrijwel alles is nep, probeer oude stacker 2, met paars etiket, als iemand die nog heeft. Anders zou je kunnen kijken naar ECA van metabolic pharmaceuticals, die is top.

Anders zou ik kleine dosis meridia oid nemen, net zo gevaarlijk als eca.


Die MSJ zijn overigens gewoon goed hoor, prijs is ook veel te laag om 30mg per tab te zijn. Ik had 200 tabs van, naar mijn schatting 10mg per stuk, voor 40 euro ex verzenden.
 
Die van MP is dat geen ecaY stack ?

Ook gehad.. voelde er ook niks van..!!

meridia is sibutramine toch?


Misschien dan toch maar eens 5x msj nemen. :o
 
Deze site levert ook ephi's. Goede kwaliteit en mijn bestelling is tot nu toe 2x binnen een week binnen geweest.

Edit: geen goedkope ephi's voor dbb ;)

Heb deze site al eens eerder gepost en toen kreeg ik er een kaart voor dus is me niet helemaal duidelijk wat de regels zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven