MuscleMeat

Efedrine bestellen uit de UK

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verder nog mensen die ephedrine of eca stacks hebben geprobeerd ?


Wil binnekort dus die van Kaizen bestellen..!!
 
Maar iedereen vergelijk de ECA met efedrine. Cafeïne en efedrine hebben een wisselwerking.
 
Caffeine antagonizes the adenosine receptors nonselectively, along with the adenosine receptor A2a. The adenosine receptor A2a suppresses neurotransmitters such as glutamate, epinephrine, norepinephrine, dopamine, acetylcholine, and to a lesser extent, serotonin. Consumption of caffeine can increase these neurotransmitters. There has also been conclusive evidence that caffeine inhibits acetylcholinesterase, an enzyme that breaks down acetylcholine. For this reason, Caffeine enhances noradrenaline.


In het nederlands.. Caffeine versterkt de werking van Ephedrine..
Over de toevoeging van Aspirine, staat niet zoveel, dacht dat het ervoor zorgt dat de opname beter is/wordt..

Ok erg interessant : http://forum.dutchbodybuilding.com/f135/rol-efedrine-cafeine-asperine-199209/
 
Klopt inderdaad..

Maar heb er nooit wat van gemerkt..!
 
wie bestelt waar tegenwoordig? Het is precies moeilijk om nog aan echte efedrine/eca enz te geraken...

Even een vraagje over clen: net zoals efedrine zorgt het voor vetverlies (verhoging van het metabolisme) maar ik lees veel tegenstrijdige meningen over het anabole effect van clen. Volgens sommige zorgt het enkel voor verhoging van het metabolisme maar heeft het geen anabool effect (het draagt dus niet bij tot de opbouw van spiermassa?) wat zijn jullie meningen hierover en wat zijn jullie persoonlijke ervaringen? :)
 
Clen werkt eerder anti-katabool dan anabool. Gains ga je er niet mee maken in de cut. Ik had bij mij wel de indruk dat het kracht en massa-verlies tegenhield. Maar verre van anabool
Dit is trouwens niet de sectie voor dit te vragen en al helemaal niet in een irrelevant topic..
 
belgische apotheek binnen en endrine neusdruppels kopen. nog geen 4 euro voor 225mg pure ephedrine. Meer active stof dan hcl.
Dit... is per mg ook de goedkoopste :)
 
Iemand ervaring met deze:
[Link niet meer beschikbaar]
 
belgische apotheek binnen en endrine neusdruppels kopen. nog geen 4 euro voor 225mg pure ephedrine. Meer active stof dan hcl.

Hoe gaat dit dan..?

Hoe neem je dit en hoe doseer je dit ?
 
krijg je altijd zo'n rare blik :D

In het begin ook gehad "amai, is het moeilijk om ze te vinden ofzo ?"
"gij hebt geen idee :trollface:"

Sindsdien geen vragen meer, gewoon "geef alle endrines die je hebt". Ik gebruik het niet zozeer als vet verbrander, maar als op pepper... 1/3 blikje erin rammen 's ochtends en je hebt geen pre workout nodig 's avonds.
 
Giet wat in een glas 1/4 tot 1/5 van het flesje, 20-50ml water en drinken als een shot. Pure efedrine :)

Of gewoon zonder water ... lekker menthol flavor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven