A Anoniem1983 Freaky Bodybuilder uitgeschakeld Lid sinds 1 jun 2004 Berichten 6.029 Waardering 11 24 jun 2007 #21 ahmet 110kg zei: nee man Peugeot.... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... nee man mersedes
ahmet 110kg zei: nee man Peugeot.... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... nee man mersedes
MrJ 10 year + member Elite Member 20 jaar lid 10.000 berichten Lid sinds 28 jan 2003 Berichten 18.437 Waardering 187 Lengte 1m83 Massa 89kg Vetpercentage 12% 24 jun 2007 #22 jeanmichel zei: @ erwin neej ik heb al de hele tijd lopen zoeken maar kan het gewoon niet vinden dus msichien dat jullie wel wisten waar ik het kon vinden en trouwens waarom geen serieuze reacties in plaats van opmerkingen over spelling? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Je antwoord staat in de 1ste reactie. Verder zijn sommige taalfouten zo tenenkrommend dat ze wel een reactie uit moeten lokken. Dit topic gaat verder nergens meer over. Slotje.
jeanmichel zei: @ erwin neej ik heb al de hele tijd lopen zoeken maar kan het gewoon niet vinden dus msichien dat jullie wel wisten waar ik het kon vinden en trouwens waarom geen serieuze reacties in plaats van opmerkingen over spelling? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Je antwoord staat in de 1ste reactie. Verder zijn sommige taalfouten zo tenenkrommend dat ze wel een reactie uit moeten lokken. Dit topic gaat verder nergens meer over. Slotje.