XXL Nutrition

Eigendom van...

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan jij niet even terug onder je steen kruipen?

Zijn redenering was juist. Sinds iedereen hier zijn verliefde prut op het forum neer wilt plempen worden veel te veel topics gehijacked door beide geliefdes. Wat resulteert in een slow chat in een topic die daar niet voor is.

Dus idd, pak gewoon je msn en laat de topics voor wat het is.

ik zie hier genoeg prut van iedereen op ieder willekeurig forum , zodra er een goed onderwerp aangesneden wordt , wordt het in no-time omgetoverd naar de vraag hoeveel haar er op de poes staat .

wees eerlijk ...iedereen doet het ..zelfs jij ..wedden?

ja dus? neemt niet weg dat wat ik zei best aangenomen mag worden.
En je moet eens leren relativeren. Ik heb het over hijacktopics door 2 geliefdes. Dat ze gaan lullen over wat ze vanavond moeten gaan eten of hoe laat wie ophaalt en waar. Totaal niet relevant dus. Als je in een topic aan een meisje vraagt of ze haar op d;r poes heeft staan lijkt mij toch aardig relevant. Je wilt toch weten met wie je babbelt.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

En je moet eens leren relativeren. Ik heb het over hijacktopics door 2 geliefdes. Dat ze gaan lullen over wat ze vanavond moeten gaan eten of hoe laat wie ophaalt en waar. Totaal niet relevant dus. Als je in een topic aan een meisje vraagt of ze haar op d;r poes heeft staan lijkt mij toch aardig relevant. Je wilt toch weten met wie je babbelt.

nou dat zegt weer genoeg over jou :rolleyes:

:hahaha:

Nou wat zeg dat dan over mij, flinke kerel? Idd, helemaal geen ene reet. Ik kan wel wat over jou zeggen in die 2 berichten dat jij er neerplempt. Je kan niet relativeren. Best triest eigenlijk. Maarja, kan je ook niks aan doen. Mensen worden niet allemaal begaafd geboren helaas.

Ej, doe es lief! :slap:

sorry wist niet dat je ging huilen hahaha

jij relativeert alleen wat voor jou relavant is..maar ik ben jij niet en jij gaat niet bepalen wat anderen typen jankerd

• Topic Starter Topic Starter
Zie maar één b*ch...dus dat gaat niet op.

edit: en nee, was niet op jou Leaf...

sorry wist niet dat je ging huilen hahaha

jij relativeert alleen wat voor jou relavant is..maar ik ben jij niet en jij gaat niet bepalen wat anderen typen jankerd

Oehoe, lekker schelden.....doen mensen die geen uitweg meer weten :roflol:

Doe maar zwaaizwaai naar je kredietwaardigheid :wave:

Ik snap je punt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven