- Waardering
- 2
ja, en nu?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Even een voorbeeldje:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-body-for-life-challenge-166921/index2.html
Kan dit niet even op msn? Ipv topic hijacks?
ja dus? neemt niet weg dat wat ik zei best aangenomen mag worden.
En je moet eens leren relativeren. Ik heb het over hijacktopics door 2 geliefdes. Dat ze gaan lullen over wat ze vanavond moeten gaan eten of hoe laat wie ophaalt en waar. Totaal niet relevant dus. Als je in een topic aan een meisje vraagt of ze haar op d;r poes heeft staan lijkt mij toch aardig relevant. Je wilt toch weten met wie je babbelt.

ja dus? neemt niet weg dat wat ik zei best aangenomen mag worden.
En je moet eens leren relativeren. Ik heb het over hijacktopics door 2 geliefdes. Dat ze gaan lullen over wat ze vanavond moeten gaan eten of hoe laat wie ophaalt en waar. Totaal niet relevant dus. Als je in een topic aan een meisje vraagt of ze haar op d;r poes heeft staan lijkt mij toch aardig relevant. Je wilt toch weten met wie je babbelt.

sorry wist niet dat je ging huilen hahaha
jij relativeert alleen wat voor jou relavant is..maar ik ben jij niet en jij gaat niet bepalen wat anderen typen jankerd

sorry wist niet dat je ging huilen hahaha
jij relativeert alleen wat voor jou relavant is..maar ik ben jij niet en jij gaat niet bepalen wat anderen typen jankerd
Ik zou niet weten waarom. Waarom mag jij wel lachen als ik een ander uitkaffer en moet ik ineens normaal doen omdat je vriendje hier zit? Ga ik me niet voor veranderen hoor.