- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga het ff a la Nijntje neerpleuren:
Ali steelt tas.
Ali wordt achtervolgt door bestolen vrouw in auto.
Ali rijdt tegen boom.
Vrouw rijdt tegen Ali en boom.
Ali dood!
Marokkaanse gemeenschap huilt.
Ali zielig.
RichardV zei:
Als ze mij vrouw verkrachten zal ik de dader opsporen en afmaken. Zal echt niet wachten of hij misschien wordt veroordeeld door justitie.
Ik maak hem zelf kapot. Zelfs als ik dan de doodstraf zou krijgen.
Zou niet kunnen leven met het idee dat mijn vrouwtje dat is aangedaan en ik er niks aan gedaan heb.
Als het een ongeluk is (wat ik van ganser harte hoop) ben ik het helemaal met je eens.Vind dat de dame in kwestie bij ongeval niks kunnen aanrekenen!
sanniejj zei:En zoals sommigen van jullie wellicht al weten (die zelf mensen kennen die er werkzaam zijn etc.) zijn rechters en andere hooggeplaatste figuren 9 van de 10 keer stuk voor stuk extreem linkse personen met een duistere achtergrond (gewelddadige demonstraties, milieuterrorisme etc.)
hahahha sanniejj zei:Kan de politie weinig aan doen, die krijgen ook maar orders van justitie. Justitie bepaald of er iemand vast mag blijven zitten. En zoals sommigen van jullie wellicht al weten (die zelf mensen kennen die er werkzaam zijn etc.) zijn rechters en andere hooggeplaatste figuren 9 van de 10 keer stuk voor stuk extreem linkse personen met een duistere achtergrond (gewelddadige demonstraties, milieuterrorisme etc.)
Je hoeft alleen maar de rechters gedeeltelijk te vervangen voor betrouwbare rechtsgeleerden die daadwerkelijk recht uitspreken zoals het hoort, en niet vanuit hun politiek gekleurde wereld een oordeel geven.
Niet dat dit zo makkelijk is, want zodra je commentaar geeft op de gerechterlijke macht beginnen ze gelijk over politieke onafhankelijk te zeuren (ja mn reet, ze zijn de marionetten van de oppositie in de 2e kamer)
EricR zei:Denk je daar goed de plank misslaat. Rechters en vele andere hooggeplaatste figuren worden vaak totaal gescand d.m.v. een antecendentenonderzoek. Zegt ook niet alles aangezien er wel eens notoire pedo's zijn aangesteld als rechter. Maar de rechterlijke macht heeft in ieder geval weinig te maken met rechts of links zijn en worden zeker niet naar voren gebracht door de politieke machthebbers.
We moeten juist blij zijn dat hier in Nederland de scheiding er is tussen ambtelijke en rechterlijke macht. Wat jij wil is ze vervangen voor rechters die uitspraken doen die in jouw straatje passen, rechters hier doen uitspraken die gegrondvest zijn in de wetten die zijn vastgelegd.
De wereld is niet links tegen rechts of moslim tegen niet moslim, zoals jij het nu voorstelt is het net alsof allemaal 1 groot complot is om de rechtse 'rechtschapen' burger te pakken.
) Het is gewoon bekend, maar er is weinig tegen te doen. Ga anders is op onderzoek uit en verbluf jezelf over de bevindingen. Als je zeer goed oplet en goed naar de details kijkt van vonnissen, motiveringen voor ene uitspraak etc. zie je toch elke keer weer dat het gewoon niet klopt. 
wazzup zei:
sanniejj zei:Daar ga ik niet op in, maar misschien begrijp je dat wel.
Emile zei:De essentie blijft dat die gast gewoon van haar spullen af moest blijven.
Dat die gozer niet meer leeft is spijtig maar dan had hij gewoon niet de tas motten jatten. Dat is eenmaal het risico van een crimineel en dat was hij gewoon. Als iemand aan mijn spullen zit dan wil ik ook verhaal halen (is toch logisch want mensen motten van mijn spullen afblijven, heel simpel) Ik hoorde op de radio dat de marokaanse gemeenschap door dit voorval zich niet meer welkom voelt in nederland. Tsja dan is wel heel erg gemakkelijk om je in de slachofferrol te plaatsen. Ik begrijp de reactie van de marokaanse gemeenschap dan ook niet.
Kan iemand dat aan me uitleggen want ik snap dat niet.![]()
Mars zei:Dit soort berichten moeten we vaker krijgen, dit maakt me dag helemaal goed.
Ik hoop dattie geleden heeft.

Zelda zei:Jullie praten volgens mij een beetje langs elkaar heen jongens. Volgens zegt niemand in deze thread dat tasjesdieven allemaal dood moeten. Alleen dat als je er voor kiest crimineel te worden en geweld niet uit de weg te gaan om onschuldige mensen van hun eigendommen te beroven, je er rekening mee moet houden dat dat wel eens mis kan gaan. Ik begrijp dan ook niet waarom mensen nu verontwaardigd zijn over zijn dood. Als er iemand dood moet gaan tijdens zinloos geweld dan toch liever de dader en niet het slachtoffer.
wazzup zei:Als ze je vrouw verkrachten en jij gaat eigen rechter spelen dan zul je gewoon voor de consequenties moeten opdraven.. levenslangge gevangenis wat mij betreft (wat in Nederland niet zo heel lang (niet lang genoeg) schijnt te duren, maar dat terzijde).