MuscleMeat

Sticky Eiwit repen met rijst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een tip eventueel, kokosnoot bloem kan je eten zonder te bakken cq bereiden. En stuk minder in koolhydraten :)
 
Gisteren nog eens de repen gemaakt. Blijft met voorsprong het beste recept op BB!

Wil ik ook wel graag weten :)

Als de repen afgekoeld zijn wikkel ik ze in alumiumfolie. Zodoende blijven ze gegarandeerd een week goed.
 
Klinkt goed! Wat is de voedingswaarde van zon reep? Ik wil 4 kilo afvallen, maar ik train veel dus ik wil eiwitrijk eten en voornamelijk dingen als reepjes eten omdat ik dat goed kan volhouden doordat het lijkt op snacken. In combinatieslot fruit en alleen groente als avondeten, hoeveel kan ik er per dag van eten?
 
zeker een keer proberen, heb alleen een keer vaag gehoord dat als je het met whey maakt dit slecht is voor je whey? denaturaliseerd?
 
abo, ga deze eens moeten uitproberen

Zit TS nog op forum btw?
 
De versimpelde versie van dit recept heb ik vanmiddag maar eens gemaakt. Had deze topic eigenlijk nog niet gezien, tot ik het in de oven had staan.

Ingrediënten:
Rijst
Appel
Kaneel
Rozijnen
Eiwit

Half uurtje in de oven...

Wonderbaarlijk goed gelukt! Knapperige bite van de rijst aan de buitenkant, en luchtig van het eiwit.

Was eigenlijk meer bezig met een soort van gezond iets maken, zonder echt over voedingswaardes na te denken. Nu een andere creatie met wat doordachtere voedingswaardes in de oven staan :)

rijsttaart.jpg
 
Bedankt voor het recept.
Echt een heerlijk tussendoortje voor tijdens de examens helaas is het zo lekker dat men zus er mee van eet.

Heb het trouwens met choco whey gemaakt in een taartvorm en 25minuten op 150graden in de oven gezet.
 
Back
Naar boven