Fitness Seller

Eiwitshake vies

Whey shake van Revolutions is lekker maar ook erg zoet, maar als je er meer melk bij doet wordt dat steeds minder.

• Topic Starter Topic Starter
Idd, gewoon opdrinken. :cool: Wat boeit smaak nou weer? ???
Als je per se n lekkere shake wilt, probeer dan Nectar van Syntrax (of iets van de Mc. Donalds, Burger King etc).

Haha, smaakte het maar zo lekker.

Het gaat erom dat ik het gewoon niet door me keel krijg, ik vind het te smerig. Van die zoete zooi wordt ik misselijk, ik kan niet tegen een misselijk gevoel. Vergelijk het met iets wat je echtttt niet lust, dat kan je toch ook niet eten of drinken?

Daarom ga ik maar voor de smaakloze en probeer er dan toch iets van te maken wat ik wel kan drinken.

Mmmmmm Syntrax good!!!:meal:

Ik vond het in het begin wel lekker. Maar na een tijdje begon in het tegen te drinken. Nu heb ik de shakes vervangen door amino's. Werkt bij mij goed.

koop soja proteine in de natuurwinkel. heb je dat probleem niet. en je stinkt er ook zo niet van uit je mond. en het is veel goedkoper. ik vind die whey proteines ook maar vieze boel. en die zoetstoffen en smaakversterkers die ze erbij doen. goed voor kinderen maar niet voor mij.

Terug
Naar boven