El Animalus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Animalus waagt zich aan prohormonen (of designer steroid, maakt niet uit)!
Heb hier al wat over gelezen en schijnt wel een hit te zijn in Amerika.
Denk niet dat het in België op veel plaatsen vrij verkrijgbaar gaat zijn; of misschien nergens?. In elk geval ben ik zeer benieuwd naar je gains hiermee. Hoor ik daar log bijhouden ?
Strakke training. Die giant sets zullen wel 'creperen' geweest zijn hehe.
Pfff tja tkind moet ne naam hebben zeker, men suppboer zei me dat ze toch geen prohormonen zoals vroeger maakten, de echt heavy stuff..Hij weet zelf nog niet wat het product doet dus ja..Offer me dan maar op

Vrij verkrijgbaar is het hier nergens, ook niet in nederland. Onder de toog natuurlijk bij de juiste mensen..Voor mij was het toch gemakkelijk

Ja is inderdaad veel om te doen in de states, daar springen ze natuurlijk op alles dat een beetje vernieuwend zou zijn..
Men gains ben ik realistisch is, ga er wel een gepimpt voedingsschema aan + de nodige vitamen enzo inhouden + een aangepast trainingsschema..
Ja mss een leuk idee om een supp log bij te houden, loopt dat hier nog niet over the one?
Ben benieuwd of je dit dan gaat gainen de eerste 2/3 weken
Ben ook benieuwd, een kg of 2-3 zou wel leuk zijn natuurlijk..
seg Animalus neem je ook een PCT? Ik heb gelezen dat ze als een pakket worden verkocht (the one & second gear of zoiets). Lijkt me toch verstandig om meteen wat spullen in te slaan als 'nakuur'...
Jep, 2nd gear zat erbij, denk trouwens niet dat je het zonder kunt kopen..

Alles toe behalve de pizza hut natuurlijk, 4 lookbroodjes en ne volledige hot'n' spicy binnengekapt! Godamned ****ing holidays