MuscleMeat

El Animali's Workout Journal

• Topic Starter Topic Starter
Animalus waagt zich aan prohormonen (of designer steroid, maakt niet uit)!
Heb hier al wat over gelezen en schijnt wel een hit te zijn in Amerika.
Denk niet dat het in België op veel plaatsen vrij verkrijgbaar gaat zijn; of misschien nergens?. In elk geval ben ik zeer benieuwd naar je gains hiermee. Hoor ik daar log bijhouden ? ;)
Strakke training. Die giant sets zullen wel 'creperen' geweest zijn hehe.

Pfff tja tkind moet ne naam hebben zeker, men suppboer zei me dat ze toch geen prohormonen zoals vroeger maakten, de echt heavy stuff..Hij weet zelf nog niet wat het product doet dus ja..Offer me dan maar op :D

Vrij verkrijgbaar is het hier nergens, ook niet in nederland. Onder de toog natuurlijk bij de juiste mensen..Voor mij was het toch gemakkelijk :D
Ja is inderdaad veel om te doen in de states, daar springen ze natuurlijk op alles dat een beetje vernieuwend zou zijn..

Men gains ben ik realistisch is, ga er wel een gepimpt voedingsschema aan + de nodige vitamen enzo inhouden + een aangepast trainingsschema..

Ja mss een leuk idee om een supp log bij te houden, loopt dat hier nog niet over the one?

Ben benieuwd of je dit dan gaat gainen de eerste 2/3 weken

Ben ook benieuwd, een kg of 2-3 zou wel leuk zijn natuurlijk..

seg Animalus neem je ook een PCT? Ik heb gelezen dat ze als een pakket worden verkocht (the one & second gear of zoiets). Lijkt me toch verstandig om meteen wat spullen in te slaan als 'nakuur'...

Jep, 2nd gear zat erbij, denk trouwens niet dat je het zonder kunt kopen..

Ok ben nog is online geraakt :eek:

Gisteren rug en biceps in supersetstyle afgeknalt!!

Superset
BOR 3X20X50
T-Bar Rows 3X20X50

Tri-set
Close Grip Pull Down 20x50
Wide seated rows 20X45
Close Grip Pull Down 205x0
4x herhaalt, biceps was op dit moment al goed gepompt :D

Superset
BB curls (smal) 10X40
Hammer curls 10X10
3x herhaalt, voelde heel zwaar aan deze superset..

Incline Db Curls 4x10x10
Met bijna geen rust tussen de sets

Ez-Bar curls 1x100x20
=> Aiaiai hier ging de biceps bijna eruit springen :D Af en toe de ez-bar moetne neerleggen en dan weer voort gedaan tot ik aan 100 zat..

Buik
Crunch
Incline Crunch
Twists

Cardio : 30min HIIT crosstrainer

Comment : Moe, lekker vol gepompt onder de douche gekropen :D

Vandaag: normaal rust, alhoewel..
Was na het werk met de fiets naar de stad gereden achter visoliecaps en mutlivits voor te starten maandag bij men bescheiden supp :D (dit weekend volgt nieuwe schema)..Dan aan de gym gestopt om snel iets te drinken en ja, men trainer was bezig zen benen aant trainen en heb dus de benen nog volledig meegedaan :D Man nadien int naar huis rijden wat een voldaan gevoel :rolleyes:

Morgen enkel close combat en dan rust tot maandag!

100 x 20kg met de EZ bar :-)
Biceps zullen wel op ontploffen gestaan hebben...

Ben benieuwd naar je ervaringen met 'the one' binnenkort!

grtz

Damn net terug van een avondje uit met de vriendin. Ging lekker gaan wok eten in gent, was dat spel toe natuurlijk voor pasen :mad: Alles toe behalve de pizza hut natuurlijk, 4 lookbroodjes en ne volledige hot'n' spicy binnengekapt! Godamned ****ing holidays :D

Morgen starten met The One.
Dwz nieuw trainingschema komt er en voedingsschemahoger in carbs en boven onderhoud om toch wat extra kg te gainen :cool:

Trainingschema word omgegooid naar hogere freqentie en intensiteit,alle spiergroepen 2x per week dus£.Worden 5 weken hardcore!

Nieuwe supps : visoliecaps en multi vits
Bcaa's en glutamine blijf ik gewoon doornemen.

Update's komen er morgen!!

Vandaag de eerste porite nieuwe supps binnengekapt, superlekker getraind wel!
Denk dat ik even deze log gaat stoppen en tijdens de duur van the one een supplementenlog te openen. Hebben andere er ook nog iets aan..

Vanavond lekker de zetel in, lekker rusten!! :D

Terug
Naar boven