XXL Nutrition

El Animali's Workout Journal

• Topic Starter Topic Starter
Upright rows met olympische stang lijkt me wel interessant :-)
Normaal doe ik die aan de kabels. Met EZ bar is ook wel afzien.
Ideetje voor volgende keer!

goed weekend en kick some ass op close combat :-)

Ik varieer regelmatig met upright rows, ene week met een schijf van 20kg in elke hand, andere keer met ez bar, deze week met olympische bb, met kabel is het ook lekker..

Binnen uurtje vertrekken ze om te gaan knallen :D (Wel hier en daar nog lekkere spierpijn van de vorige dagen maar wtf, niet plooien :p)

Gisteren stevig potje gaan karten met 20 maten, was echt wel de max, ongeloofelijke pomp in de armen ni normaal! Binnenkort gaan we terug :)

Om halfwtee vannacht thuisgekomen, bleek dat dus al halfdrie te zijn pfff en zes u later wakker geworden ??? Op de hele avond 2 pinten gedronken en de rest cola-light, das wel positief :D

Naar de training nu zien wat het daar zegt, de benen gaan er toch moeten aa ngeloven vandaag..

Gisteren stevig potje gaan karten met 20 maten, was echt wel de max, ongeloofelijke pomp in de armen ni normaal! Binnenkort gaan we terug :)

Om halfwtee vannacht thuisgekomen, bleek dat dus al halfdrie te zijn pfff en zes u later wakker geworden ??? Op de hele avond 2 pinten gedronken en de rest cola-light, das wel positief :D

Naar de training nu zien wat het daar zegt, de benen gaan er toch moeten aa ngeloven vandaag..

Succes vandaag!

Ok toch maar de benen gaan doen daar ik donderdag niet kan deze week.

Mentality : confused ???

Front Squat (Amai ging helemaal niet vandaag)
20XBB
8X40
8X60
8X90 (pfffff)
6X90 (zat er volledig door ineens)

Leg Press (Moed terug bij elkaar geraapt en aan de toog een Go Fast binnengekapt :D)
8X150
8X200
8X250
8X280
Nog power over, ongeloofelijk, volgende week 300kg testen :p

Sumo Deadlift
8X60
8X90
8X90 (Niet te zwaar op gegaan vandaag)

Leg Extension
8X50
8X75
8X100 - Dropsetje 8X65 8X50 8X35

Calf Leg Press
15X150
12X200
12X200

Dan nog een supersetje staand kuitheffen zonder gewicht..

Comment: Moe maar toch voldaan naar de douche gekropen, shake
gedronken. Benen toch nog lekker getraind, enkel die squat liep voor geen meter!

je bent toch wel op terug voor de brabantse pijl he:D

succes met die 300 kg volgende keer :D

je pakt je benen wel netjes aan zeg, ze moeten vast goed groeien..kvind het echt een mooie training...die sumo deadlift vindk wel een fijne oef:D

succes met die 300 kg volgende keer :D

je pakt je benen wel netjes aan zeg, ze moeten vast goed groeien..kvind het echt een mooie training...die sumo deadlift vindk wel een fijne oef:D

Ja de benen moeten er elke week goed aan geloven ;) Altijd wel veel power in gehad eigenlijk..Die sumo deadlift moet je zeker is uitproberen, benen lekker wijd, tenen naar buiten richten en deadliften maar, spierpijn gegarandeerd :p

Thanx, vond ze zelf zwaar tegenvallen gisteren..Ne mens is toch nooit content he..Dat houd de drang in meer hoog natuurlijk :D

Vandaag rustdag, is echt nodig. Luisteren naar je lichaam is de sleutel tot succes zeker ;)

Denk dat ik beter gisteren ook nog van de gym had weggebleven. Na terug een afgejaagde dag om 20u daar aangekomen voor borst en triceps. Leg me vol goeie moed op de bench met 100kg op en ik krijg het nauwelijks 4x naar boven :eek:

Dat was dus het begin van een echt slechte training, ga de oefeningen hier zelf niet neerzetten want heb met lichtere gewichten de borst en triceps wat opgepompt. Weet ni wat het was maar had zo het gevoel dat ik elk moment een kwesture kon oplopen bij elk gewicht ik nam.

Vandaag nog niks beter, leeg gevoel, moe opgestaan, denk dat het de moment is om een weekje te kappen in hardcore training om niet in overtraining modus te geraken. Volgende week maandag een deload week van maken met lichte gewichten, en deze week rust buiten de cc natuurlijk :cool:

that's sounds like a plan

beetje teveel hooi op de vork genomen ;)

Denk het ook, en dat overkomt je zo ineens he..Dat komt wel terug goed eind volgende week ;) Ook is wa andere food binnenspelen en wat relaxen zal wonderen doen toch..

Heb het even geleden ook gehad ... net of je tegen een muur opliep. Toen 3 dagen alles
gevreten wat ik was tegengekomen en het was voorbij ;)

De boog kan niet altijd gespannen staan zoals ze zeggen :-)
Heb ook wel eens het gevoel gehad dat ik echt in een eeuwigdurende routine zat en dat er niks plezants meer aan was. Paar dagen rust en je knalt als nooit tevoren! + dan heb je nog eens het gevoel dat je echt getraind hebt...

Het ijzer ligt er over een paar dagen nog wel te wachten hehe

Grrrr..Zin in metaal en barbells :mad:

Vandaag is het flutgevoel van de voorbije dagen zo goed als voorbij, enkele dagen goed gegeten (enkele zoetigheden, maar vo de rest nog redelijk clean) en twee avonden in men zetel gelegen doet precies wonderen.

Vandaag echt wel terug zin aant krijgen om nr de gym te trekken, ben wel aant twijfelen of ik niet beter zou wachten tot maandag en dan terug vollenbak te gaan..

Niet zwanzen en gaan!
Nee je moet het zelf aanvoelen natuurlijk. Als de zin er niet is kan je beter thuisblijven want anders valt de training toch tegen.
Ik heb op dit moment nog geen zin (slap gevoel zo na de lunch) maar straks na mijn glas Ragnarok heb ik wel weer zin om te knallen :-)
Gisteren echt stijf geweest van borsttraining woensdag! NICE

Terug
Naar boven