MuscleMeat

El Animali's Workout Journal

• Topic Starter Topic Starter
Toch maar wijselijk gisteren nog thuisgebleven, moet ook heel veel regelen voor het appartement dat ik gekocht heb waar alles nog in moet..Denk dat ik daardoor ook wel een mindere periode heb..

Maandag toch terug aan het ijzer, op 80%van men max, lekker zuivere en trage reps doen! Week nadien moet terug op 100% :D

Toch maar wijselijk gisteren nog thuisgebleven, moet ook heel veel regelen voor het appartement dat ik gekocht heb waar alles nog in moet..Denk dat ik daardoor ook wel een mindere periode heb..

Maandag toch terug aan het ijzer, op 80%van men max, lekker zuivere en trage reps doen! Week nadien moet terug op 100% :D

Niks mis met paar dagen rustig aan doen! Maandag weer knallen, beest!

Niks mis met paar dagen rustig aan doen! Maandag weer knallen, beest!

Ga straks toch al eens langs de gym, om 10u afspraak om men keuken vast te leggen en nadien toch eens zien wat het daar zegt. Denk een weekje lekker te supersetten met ietsje lichtere gewichten en de week nadien terug mijn schema op te nemen..

Kan er me nog voordeel meedoen denk ik met een zo een weekje ertussen te gooien..

Ok back on track!

Mentality: Yeppeaaahhhh :p

Borst

Bench Press (Bewust ni te zwaar hierop)
30XBB
10X50
8X60
8X80
8X80

Giant set:
Incline DB Press 20x16
Flat DB Press 20x16
Incline Flyes 20x12
Flat Flyes 20x12
Nadien 30sec rust en dit 4x herhaalt! Gruwelijke pomp gewoon!

Schouders

Shoulder Press Smith
8X30
8X30
8X30
8X30

Giant set
Upright rows met OL BB 20XBB
DB lateral raises 20X5
Bent over lateral raises 20X5
Front raises 20X5
Nadien 30sec rust en dit 4x herhaalt

Triceps

Giant set
Triceps pulldown 20X
Triceps pulldown (onderhands) 20X
Cable Pulldown 20X
Cable pullover 20X
Weet gewichten niet meer, waren niet zo zwaar, gewoon tot de max gegaan.
Nadien 30sec rust en dit 4x herhaalt

Cardio
15min crosstrainer low intensity

Comment; Gruwelijke pomp door deze training, is eigenlijk maar voorzien binnen 2maand deze trainingen, maar door het dipje vorige week en een verdachte lichte pijn in men rechterpols een weekje niet zwaar gaan in kg's maar wel hevig pompen! Zag er echt groot uit in de kleedkamer, en dat na een weekje alles gevreet wat ik tegenkwam en geen klop te doen :)

Morgen benen, zal pikken in supersetstyle!

Nu lekker de zetel in en de Ronde Van Vlaanderen kijken :D

Lekker man die giant setjes.
Als ik dat zo lees krijg ik meteen zin om te knallen!
Zal nog wel een tijdje duren bij me. (Zit met gebroken sleutelbeen :()
Succes morgen met de beentjes!

Lekker man die giant setjes.
Als ik dat zo lees krijg ik meteen zin om te knallen!
Zal nog wel een tijdje duren bij me. (Zit met gebroken sleutelbeen :()
Succes morgen met de beentjes!

Die giant setjes zijn ook echt een aanrader, wel stikkapot van :D
Een gebroken sleutelbeen aaauwwchh, beterschap kerel! Wel k*t voor de zomer zo he..

Beentjes gaan er morgen lief doorkomen :p

Toch goede work out! Supersetstylo benen? Dat ga je voelen, bro! Ben benieuwd!

Vandaag beentraining vervangen door een stevig potje mountainbiken hier in de weiden achter ons. De rode lus van het mountainbikeparkour afgeknalt in een dik uurtje! Polardate : 1u10min 867kcal :D Stevige cardio hoor!

Benen: Gepompt!
Body: Full training!

Morgen rust :p

Al van gisteren ongeloofelijke last in men triceps :D Die zondag goed op zen donder gegeven!! Lekker gevoel :)

Vandaag actieve rust en morgen naar de training voor rug en biceps in supersetstyle :p

Al van gisteren ongeloofelijke last in men triceps :D Die zondag goed op zen donder gegeven!! Lekker gevoel :)

Vandaag actieve rust en morgen naar de training voor rug en biceps in supersetstyle :p

Zo mountainbiken kan ook eens deugd doen. Heb het wel al in geen jaren meer gedaan :-) Laatste keer dat ik op een fiets zat voelde ik me te zwaar en log, en had de indruk dat mijn triceps een enorm gewicht moesten ondersteunen (heb zo'n downhillstuurtje). Was vroeger wel zware fan van mountainbiken. Maar nu ben ik dus fan van een andere sport hehe.
Geef er morgen een lap op en ik verwacht zeker een GIANT set voor rug, met een pomp die zijn gelijke niet kent :D
Ikzelf train morgen ook rug - biceps denk ik. Voor biceps ga ik ook eens supersetten; kijken wat dat geeft!

Je zou je benen toch flink aanpakken of was dat het mountainbiken?

Vandaag beentraining vervangen door een stevig potje mountainbiken hier in de weiden achter ons. De rode lus van het mountainbikeparkour afgeknalt in een dik uurtje! Polardate : 1u10min 867kcal :D Stevige cardio hoor!

Benen: Gepompt!
Body: Full training!

Morgen rust :p

Goede cardio bro. Alleen je mag een benentraining nooit vervangen door cardio!
Next time squats broeder...en cardio eventueel.

Zo mountainbiken kan ook eens deugd doen. Heb het wel al in geen jaren meer gedaan :-) Laatste keer dat ik op een fiets zat voelde ik me te zwaar en log, en had de indruk dat mijn triceps een enorm gewicht moesten ondersteunen (heb zo'n downhillstuurtje). Was vroeger wel zware fan van mountainbiken. Maar nu ben ik dus fan van een andere sport hehe.
Geef er morgen een lap op en ik verwacht zeker een GIANT set voor rug, met een pomp die zijn gelijke niet kent :D
Ikzelf train morgen ook rug - biceps denk ik. Voor biceps ga ik ook eens supersetten; kijken wat dat geeft!

Ja vind dat de combinatie mountainbike - bb zeker moet kunnen! Moet me echt wel is kunnen uitleven in het bos, en alle registers is opentrekken, want de adrinaline die door je lijf giert als je tegen 45km/u baantjes naar beneden knalt is toch een aanrader :)

Zeker doen die biceps supersetten, ben benieuwd naar je training morgen :D

Je zou je benen toch flink aanpakken of was dat het mountainbiken?

Ja eigenlijk ging ik naar de gym de benen heftig onder handen nemen, maar als ik op het werk buiten kwam was het zo een zalig weertje in vlaanderen dat ik het mezelf niet had vergeven als ik nie top men mtb gezeten had. Maar bergje op en bergje af tegen een stevig tempo is toch ook wel niet slecht voor de benen. Ga de benen zeker deze week nog doen op de gym!

Goede cardio bro. Alleen je mag een benentraining nooit vervangen door cardio!
Next time squats broeder...en cardio eventueel.

I know, i know! Had beter in het bos een boomstam in men nek gelegd en daar wat squatsetjes eruit geperst :D Het mooie weer heeft me ook wel op de fiets gelokt, en aangezien het de laatste dag was voor weer een tijdje moet je er wel van profiteren e :rolleyes:
Deze week zeker nog benen!

Mooi weer is verleidelijk idd. We moeten ons blijven concentreren op onze doelen ook al vallen de mussen buiten dood van het dak.
Je hebt in ieder geval getraind dus niks aan de hand. Lees alleen in zoveel loggen dat er geen benen worden getrain of regelmatig worden overgeslagen dit werkt niet maar dat weet je zelf ook al.

S6 de komende tijd met je workouts en doelen beest.

Mooi weer is verleidelijk idd. We moeten ons blijven concentreren op onze doelen ook al vallen de mussen buiten dood van het dak.
Je hebt in ieder geval getraind dus niks aan de hand. Lees alleen in zoveel loggen dat er geen benen worden getrain of regelmatig worden overgeslagen dit werkt niet maar dat weet je zelf ook al.

S6 de komende tijd met je workouts en doelen beest.

Inderdaad, snap je volledig! Versta sommige gasten ook niet dat die hun benen niet trainen..Bij mij staan ze zeker elke week op het programma, benen trainen is even verslavend als upperbody te trainen!
Vanavond zeker een stuk van de benen meetrainen!

Thanx beest!

Ok na enkele verdiende commentaren hier :D Benen @ Supersetstyle!!

Front SQ (Diep)
2X20XBB
8X40
8X60
8X70
6X80

Giant superset (alles in Smith)
Achteruit uitstappen 20x30
Squat 20x30
Front Squat 20x30
Sumo Deads (met olymp bb) 20x50
Nadien ong 1min rust en 4x herhaalt (gruwelijk gewoon :D)

Superset
One leg leg-extension 20x25
One leg leg-curl 20x25
Nadien 30sec rust en 4x herhaalt

Tri-set
Staand kuitheffen (voeten normaal) x20
Staand kuitheffen (tenen naar buiten)x20
Staand kuitheffen (tenen naar binnen)x20
30 sec rust en 3xherhaalt

Cardio : 30min HIIT crosstrainer

Comment: Super deze trainingen met giant setjes, ongeloofelijke pomps maar wel heel zwaar. Het zweet druipte echt van men lijf.

Supplements update: men supplementenboer had weer iets te koop "onder den toog" dus ja zo gek als we zijn toch maar meegenomen :D
The One van Applied..
[Link niet meer beschikbaar]

Vanaf volgende week hiermee starten met een aangepast trainingschema :p

......

Supplements update: men supplementenboer had weer iets te koop "onder den toog" dus ja zo gek als we zijn toch maar meegenomen :D
The One van Applied..
[Link niet meer beschikbaar]

Vanaf volgende week hiermee starten met een aangepast trainingschema :p

Animalus waagt zich aan prohormonen (of designer steroid, maakt niet uit)!
Heb hier al wat over gelezen en schijnt wel een hit te zijn in Amerika.
Denk niet dat het in België op veel plaatsen vrij verkrijgbaar gaat zijn; of misschien nergens?. In elk geval ben ik zeer benieuwd naar je gains hiermee. Hoor ik daar log bijhouden ? ;)

Strakke training. Die giant sets zullen wel 'creperen' geweest zijn hehe.

seg Animalus neem je ook een PCT? Ik heb gelezen dat ze als een pakket worden verkocht (the one & second gear of zoiets). Lijkt me toch verstandig om meteen wat spullen in te slaan als 'nakuur'...

Terug
Naar boven