MuscleMeat

El Clásico x4 ( Real Madrid vs Barcelona )

Het kan wel hoor.

als barca met 10 speelt

en als er een andere trainer dan mourinho is

en als messi met een gebroken been speelt.

tjah normaal had messi niet mogen spelen... :p

en nu met benzema en higuain op het veld

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

en als mourinho nu niet aanvallender speelt ga ik hem persoonlijk gaan swaffelen

Hoezo zou messi niet mogen spelen?

Mourinho is iets vergeten.

-'' Bij de viering van de prijzen op het Plaça Sant Jaume in Barcelona beloofde Mourinho de club eeuwige trouw met het uitroepen van ''hoy, mañana y siempre con el Barça en el corazón'' (''vandaag, morgen en altijd met Barça in het hart''). ''

-zijn periode bij FC Barcelona heeft hem gevormd als coach, zo geeft Mourinho aan: ''de filosofie van Barça heeft me meer beïnvloed dan welke andere coach dan ook, het is een club met een unieke cultuur. Het waren vier vitale jaren, waarin ik de concepten heb gevormd die ik tegenwoordig in de praktijk breng als coach.''
Bron: Wiki

Nu maakt hij FC Barcelona zwart en verdoet hij zelf Real Madrid.

Ik zie mourinho later nog trainer van barca worden eigenlijk.

Hij heeft aangegeven nooit meer iets met FC Barcelona te maken willen ,zoals mijn vorige reactie kan hij mischien weer veranderen hahah!

Maar ik merk nu dat ik Ronaldo veel meer mag als ik zijn laatste wedstrijden bekijk. Het is wel vaker verteld. Hij is gegroeid en een echte jongen geworden. Niet meer zoals vroeger, die jankerd. Jammer voor hem kan hij door Mourinho niet voetballen, maar zie je hem als een dolle hond sprintjes achter de bal trekken. Hij wilt doelpunten maken en spelen!

Het mag wel zo blijven hoor, eigenlijk haha! :cool:

1. Lionel Messi
2. Christiano Ronaldo
3. Xavi Hernandez / Andres Iniesta

wat vonden jullie trouwens van Ronaldo die de verdediging van Barça onder druk zette terwijl de rest bleef staan, toch ook al een teken van maturiteit bij Ronnie

wat vonden jullie trouwens van Ronaldo die de verdediging van Barça onder druk zette terwijl de rest bleef staan, toch ook al een teken van maturiteit bij Ronnie
Puyol hield hem wel tegen hoor haha. :cool:

Maar Ronaldo hekelde aan de opdracht van Mourinho. Hij speelde dus een beetje anders.

• Topic Starter Topic Starter
Volgende week gewoon aanvallen.

do it for the lulz

Zijn kans daarop heeft hij inmiddels verspeeld. Wat hij vorig jaar heeft geflikt na Barcelona-Inter zal het publiek hem niet vergeven en geef ze eens ongelijk. Overal waar Mourinho komt zorgt hij erover dat mensen een hekel aan de club krijgen.

Zijn kans daarop heeft hij inmiddels verspeeld. Wat hij vorig jaar heeft geflikt na Barcelona-Inter zal het publiek hem niet vergeven en geef ze eens ongelijk. Overal waar Mourinho komt zorgt hij erover dat mensen een hekel aan de club krijgen.

Wie? Wat?! Chelsea en inter willen mourinho dolgraag terug en ook de spelers lopen met hem weg.

Als hij daar trainer zou worden, dan wint barca elk jaar de champions leaugue :thumbup:

Of anders André Villas-Boas, toptrainer op zijn 33.

In het contract bij Barça staat dat je je beschaafd moet gedragen, daarom is hij nooit en zal hij nooit coach worden daar.

Na de wedstrijd:

José Mourinho kookte na afloop van het verloren heenduel (0-2) in de halve finale van de Champions League met aartsrivaal Barcelona. De Portugese trainer van Real Madrid nam in de aanloop naar de derde van vier Clásico's in achttien dagen geen blad voor de mond en deed dat ook na afloop niet. Zo hekelde hij zijn eigen rode kaart en die van Pepe en insinueerde hij een Catalaanse voorkeursbehandeling.

'Ik heb in het verleden met twee ploegen die niet Barcelona heten de Champions League gewonnen', begon de trainer zijn klaagzang. 'Voor FC Porto was dat een unieke prestatie, Internazionale had die prijs destijds in vijftig jaar niet meer gewonnen. Wij zegevierden waardig: met kracht en opofferingsgezindheid. Josep Guardiola is een fantastische trainer, maar hij heeft een Champions League gewonnen waarvoor ik me kapot zou schamen. Ook voor de eventuele winst in dit seizoen, zou ik me schamen.'

Mourinho doelde op de weg naar de finale van Barcelona, volgens hem geplaveid met 'schandalen'. 'Ik hoop dat Guardiola ooit de Champions League kan winnen zonder een schandaal. In 2009 was de zege bij Chelsea in de halve finale een schandaal, nu was het optreden in Bernabéu dat.'

'Geregeld verafschuw ik deze wereld', vervolgt Mourinho, doelend op de gele kaart van Sergio Ramos en de rode prent voor Pepe. 'Ze hebben niets gedaan en verdienen de schorsing niet. Ik ga naar huis en daar wacht mijn familie op mij, maar wel vraag ik me af waarom het altijd zo moet? Ik weet zeker dat veel Catalanen niet houden van de manier waarop Barcelona wint, maar de club verstopt zich achter de resultaten. Wij hebben daarentegen de Copa del Rey op een eerlijke manier gewonnen.'

In het tumult dat ontstond na de rode kaart voor Pepe, werd ook Mourinho zelf naar de tribune verwezen. De coach nam twee meter naast de dug-out plaats en overhandigde vervolgens doodleuk briefjes met tactische informatie die door een steward bij de technische staf werden gebracht. 'Ach, ik heb niets geroepen. Ik lachte alleen een beetje en vroeg om uitleg', verklaart de Real-trainer.

Volgens Mourinho was de rode kaart de doodsteek voor zijn ploeg, ook met het oog op de return. 'Bij 0-0 had ik Kaká ingebracht voor Lassana Diarra. Ik denk dat we er nu uit liggen. Een finaleplek zit er niet in, ook al gaan we onze uiterste best doen.'

Mourinho: 'Eigenlijk is het ongelofelijk, het is iedere halve finale hetzelfde liedje. Waarom de scheidsrechters Øvrebø, De Bleeckere, Busacca of Stark? Ik feliciteer Barcelona met de zege, maar ook voor de enorme macht die ze in het voetbal hebben', besloot de Portugees.

Mogelijk krijgen de ferme uitspraken van Mourinho nog een staartje. Barcelona heeft al aangekondigd over maatregelen te denken. De Catalanen zouden overwegen de UEFA te vragen een officieel onderzoek naar de uitlatingen te doen.

Reactie Pep Guardiola

Volgens Josep Guardiola mag Barcelona de returnwedstrijd tegen Real Madrid in de halve finale van de Champions League niet te licht opvatten. De hoofdstedelingen verloren woensdag voor eigen publiek met 0-2 en missen volgende week in het Camp Nou de geschorste Pepe en Sergio Ramos. Bovendien zal José Mourinho, die naar de tribune werd verwezen, niet op de bank mogen zitten.

"We zijn er nog niet", verzekerde Guardiola. "We hebben een stap gezet richting de finale, meer niet. Als wij komende week onze dag niet hebben, zal Real onmiddellijk profiteren." Guardiola weet niet of de rode kaart van Pepe terecht was. "Ik heb het incident niet zo goed kunnen zien. Wij hebben tactisch nauwelijks iets aangepast nadien. De defensie speelde iets meer naar voren, dat wel."
"We hebben ons hersteld van de verloren bekerfinale", vervolgde Guardiola. "Maar ik vraag de media nog niet te praten en te schrijven over de finale op Wembley. We hebben nog niets bereikt. Real Madrid heeft al negen keer de Europa Cup I of Champions League gewonnen en is geen team dat snel zijn verlies neemt."
Guardiola kreeg uiteraard ook een vraag over Lionel Messi, die in het Santiago Bernabu twee doelpunten maakte. "Ik ben heel blij en trots dat ik met hem mag samenwerken. Hij is pas 23 jaar, maar nu al derde topscorer in de geschiedenis van Barcelona." Over de forse uitspraken van Mourinho wilde hij niets kwijt. "Niks, geen idee. Ik heb daar geen mening over", benadrukte hij.

Ze lijke echt op mekaar he die twee.

Ze lijke echt op mekaar he die twee.

Pep na de verloren halve finale tegen Inter: 'De scheidsrechter heeft zijn werk zo goed mogelijk proberen te doen, dus ik neem hem niks kwalijk. Ik wil Mourinho feliciteren met het bereiken van de finale'

Pep na de verloren Copa finale: 'Ik ben trots op mijn ploeg en wil Real Madrid feliciteren met het winnen van deze titel'.

Mourinho na de verloren wedstrijd van vandaag: 'Ik zou me schamen als ik zo de CL moet winnen' en 'elke keer in de halve finale wordt mijn team benadeeld, het is echt ongelooflijk.'

Ach die uitspraken van mourinho moeten kunnen, maakt het allemaal wat leuker vind ik :D Hij heet niet voor niets the special one.

• Topic Starter Topic Starter
Precies, het zijn concurrenten. Ben dat vriendelijke bs al helemaal zat. Zeg gewoon wat je denkt man.

tussenstand === real madrid - zaragoza 0 - 2

Terug
Naar boven