XXL Nutrition

El Clásico x4 ( Real Madrid vs Barcelona )

1-2 up to date blijven hé

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

en een penalty niet gekregen

2-3 jonguh

had barca op winst staan met 1-0 handicap :(

barca 2-1 achter ....

LOL Barca en Real verliezen allebei.

Maakt niet uit, kampioenschap is toch al gespeeld.

en ze zouden toch echt onverslaanbaar zijn en de beste van de wereld ?

Zelfs de besten maken af en toe fouten.

en ze zouden toch echt onverslaanbaar zijn en de beste van de wereld ?

Ze zijn wel de beste van de wereld maar niet onverslaanbaar, dat is logisch. Al speelde ze gisteren wel met het B/jeugd elftal + Xavi en Messi. En werd bij Barça onterecht een doelpunt afgekeurd en een penalty cadeau gegeven aan Sociedad.

Ze zijn wel de beste van de wereld maar niet onverslaanbaar, dat is logisch. Al speelde ze gisteren wel met het B/jeugd elftal + Xavi en Messi. En werd bij Barça onterecht een doelpunt afgekeurd en een penalty cadeau gegeven aan Sociedad.

Ja, maar ik baal er ECHT NIET van. Kampioenschap is toch binnen, ze kunnen de 100 punten nog halen als ze alles winnen. Wil alleen dat Messi nog minimaal 8 keer scoort dit seizoen!

het is weer bijna zover

Barca-real is echt niets waard tegenwoordig. Spel trekt op niets, er wordt meer ruzie gemaakt dan gevoetbald.Ben benieuwd wie van real morgen rood krijgt, kan er weer 10 pagina's gevuld worden met de discussie of het al dan niet rood is.

barca barca barca

haha ik gok op sergio ramos die rood krijgt

Ramos en Pepe spelen niet!

Iniesta speelt weer, Puyol ook.

Abidal is weer inde selectie yes!

morgen ass whooping voor real

Innnnnnn wordt een schoppartij vanavond

Ja kak, iniesta doet mee en abidal is ook genezen.

Wordt een slachtpartij. Ik vrees het ergste nu Real ook nog eens MOET aanvallen..

Terug
Naar boven