XXL Nutrition

El Clásico x4 ( Real Madrid vs Barcelona )

Mourinho hoopte dat Barça net als vorig jaar tegen Inter in zijn val zou lopen door continu naar doelpunten te zoeken zodat hij dan kon counteren, maar doordat Barça gewoon een beetje achterin bleef tikken en geen ruimte toestond kon de hele tactiek van Mourinho de prullenbak in. 0-0 zou voor Barcelona gewoon een goed resultaat zijn, want in Camp Nou is Barcelona in de CL veel sterker dan uit en is het haast niet te stoppen.

Als je een op iemand schiet en hij gaat er niet dood aan dan zal je in Nederland toch echt niet schuldig worden bevonden aan moord. Als je diegene dan ook nog eens niet raakt zal je ook niet voor mishandeling/geweldpleging worden veroordeeld. Je hebt alleen kans dat je voor bedreiging of poging tot moord veroordeeld gaat worden.

Voor als je het nu nog steeds niet snapt, er zit een duidelijk en aanzienlijk verschil in de strafmaat tusen deze delicten. Daar gaat je argument.

En lol @ die kerel die hier iedereen die objectief oordeelt en een andere mening dan hem heeft een Real Madrid fan noemt. Daar ga ik niet eens meer woorden aan vuil maken.

Ja leuk joh strafmaten vergelijken, hoe kan je 1000 verschillende straffen vergelijken met 2 verschillende (geel en rood)?

Wel leuk dat je het helemaal aan me uitlegt, was er niet echt van op de hoogte met mijn nederige verstand.

• Topic Starter Topic Starter
Ja leuk joh strafmaten vergelijken, hoe kan je 1000 verschillende straffen vergelijken met 2 verschillende (geel en rood)?

Wel leuk dat je het helemaal aan me uitlegt, was er niet echt van op de hoogte met mijn nederige verstand.

Nou het is heel simpel, 90% geeft geen rood als hij de speler niet raakt. Waarschijnlijk geel voor gevaarlijk spel.

Sinds een tijdje wordt er geopperd voor keihard inkomen zwaarder bestraffen, je ziet het steeds meer gebeuren.
Je kan ook niet wachten tot dit fout gaat dus rood vind ik normaal ongeacht die hem hard raakt, toucheert of net niet raakt. Die spelers worden gewoon het ziekenhuis in getrapt en dat heeft niks met voetbal te maken.

Vinden jullie het dan alleen een rode kaart als die daadwerkelijk zijn been had gebroken?

lol pleur een slotje op dit topic, laatste 500 paginas alleen maar gezeik over gisteravond

Wow wat een walgelijke club is Real Madrid geworden..

[Link niet meer beschikbaar]

voetbal is oorlog, met de nodige propaganda.

anoniem je haat voor real is nu wel duidelijk ondertussen ;)

Haha wat een fl**ker die Dani Alves. Heeft ook zo'n kop alsof hij de man is maar gaat wel wenen lijk een mietje. Zo'n toneel mag van mij evengoed rood kregen, net zoals Pepe zijn karatetrap.

Volgens de regeltjes wel maar als Alves niet zo'n duikeling had gemaakt wordt hier gewoon in Europese wedstrijden geel voor getrokken.

True. Die barca spelers moeten wel ophouden met zo overdreven te vallen en massaal naar de scheidsrechter gaan bij de minste fout, onnodig zoiets.

• Topic Starter Topic Starter
Stel je voor Real Madrid tikt barca weg in camp nou en wint met 3-0.

in be4 keep on dreaming

keep on dreaming.

Het kan wel hoor.

als barca met 10 speelt

en als er een andere trainer dan mourinho is

en als messi met een gebroken been speelt.

Terug
Naar boven