XXL Nutrition

Elke week ghb

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Elke zaterdag avond (bij uitgaan) ghb gebruiken. De juiste dosering uiteraard, en dan van 00.00 t/m 5.00.

Maak je dan minder progressie @ bodybuilding als je de next day gewoon goed eet?

G is veel minder toxisch dan alcohol, dempt cortisol en vertraagd de afbraak van proteine + meer GH aanmaak ook

Een vriend van mij (doet bb) doet dit wekelijks terwijl ik er dan nuchter bij sta van wtf

Wat wil je horen , ja is gezond ga ervoor? :P

Zolang je je kop er bij houd zou dit in principe geen probleem moeten zijn

denk ook dat het geen probleem is.

Gewoon elke dag man, feels good.

blijft een giftige stof dus het zal je zeker niet helpen, blijf gwn lekker van die troep af!

Lekker mang, die GeHaktBallen juice.

het is gewoon een hele goeie vervanger voor alcohol.
en het is niet katabool terwijl je toch lekker lam bent.

vervanger voor alcohol??! het is denk ik wel een stukkie schadelijker dan alcohol of niet soms?

oke dat is wel nice dan, al blijft t troep:P, rook er liever 1:D

Nou dat het troep blijft lijkt me niet echt een aanname maar meer een feit.

Ingrediënten GHB:

Gootsteenontstopper, velgenreiniger, (gedestilleerd) water.

Dat je dit al argument neemt zegt genoeg over je onwetenheid imho. Geen zin om hier verder een discussie over te gaan houden.

Out :)

Hartstikke gezond man! Hoe denk je dat ronnie zo groot is geworden. :roflol: Mag hopen dat dit een trol is...

Hartstikke gezond man! Hoe denk je dat ronnie zo groot is geworden. :roflol: Mag hopen dat dit een trol is...

Neem aan dat dit niet sarcastisch is, want GHB is een zeer begeerd goedje in het Pro-wereldje om in te slapen na een hele dag lekker te stuiteren op megadosissen caffeine, tren, clen, ...

Uppers met downers bestrijden. Heel verstandig. :P

Terug
Naar boven