AndroidHealthClinic

Elke week ghb

Nou dat het troep blijft lijkt me niet echt een aanname maar meer een feit.

Ingrediënten GHB:

Gootsteenontstopper, velgenreiniger, (gedestilleerd) water.

Vraagje... waar denk je dat salmiak van gemaakt wordt ;-) Ohja... men mengt zoutzuur met ammoniak.

Gevaarlijke stoffen kunnen samen een totaal onschadelijke stof worden. Dat heet scheikunde.

Daarbij is G wel gevaarlijk in de zin van verslaving! kijk er mee uit, voor je het weet ben je hooked!

Vraagje... waar denk je dat salmiak van gemaakt wordt ;-) Ohja... men mengt zoutzuur met ammoniak.

Gevaarlijke stoffen kunnen samen een totaal onschadelijke stof worden. Dat heet scheikunde.

Daarbij is G wel gevaarlijk in de zin van verslaving! kijk er mee uit, voor je het weet ben je hooked!

++

Dan toch nog een verstandige post in dit topic :).

Jullie kunnen wel allemaal mooi lullen, maar niemand neemt daadwerkelijk even de moeite om uit te leggen waarom het dan niet schadelijk is.

Staat een heel uitgebreid artikel over op bb.com

in be4 Guess met kapotte organen :o

"vriend" juist ja

1. Omdat ik er ook weer niet zo geïnteresseerd in ben.
2. Waarom zou ik naar informatie gaan zoeken die mijn ongelijk bewijzen? Dat is jouw taak, als mijn tegenstander in deze discussie.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gebruik ook altijd GHB met uitgaan, alleen ga ik maar eens in de 5-6 weken uit ofzo.

En als je verslavings gevoelig bent kan je er beter niet aan beginnen.
Als je je smidags al gaat verheugen dat je die avond GHB gaat gebruiken kan je er beter direct mee stoppen.

Wat een bro science weer hier zeg. ''G is slecht, het zijn tenslotte chemicaliën dus daarom slecht voor je''.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

GHB is ook slecht, dat zeggen ze ook op tv toch. Sinds ik Sonja Bakker maak ik de gains van mijn leven.

GHB is idd troep

ja, alleen niet voor de spieren.

Bullshit

vervanger voor alcohol??! het is denk ik wel een stukkie schadelijker dan alcohol of niet soms?

Bullshit

Nou dat het troep blijft lijkt me niet echt een aanname maar meer een feit.

Ingrediënten GHB:

Gootsteenontstopper, velgenreiniger, (gedestilleerd) water.

Grootste bullshit ooit. Zoals Kale al zegt, scheikunde.

Enige zinnige reactie in topic.

Jullie kunnen wel allemaal mooi lullen, maar niemand neemt daadwerkelijk even de moeite om uit te leggen waarom het dan niet schadelijk is.

Omdat je waarschijnlijk de zaken niet gaat begrijpen.

OT: geen enkel probleem.

Rob lust wel een G'tje :p. Ik heb even een onderzoek toegevoegd, heb je toch je wetenschappelijke info

Bijlagen

G-tje op z'n tijd moet zeker kunnen.

Kan mij herinerren dat we 6 jaar geleden naar een DBB meeting gingen en alle ecto's dronken water en cola lights.
En de echte beesten zaten gewoon aan de GHB Coke, en BACO's!!! :D

G-tje op z'n tijd moet zeker kunnen.

Kan mij herinerren dat we 6 jaar geleden naar een DBB meeting gingen en alle ecto's dronken water en cola lights.
En de echte beesten zaten gewoon aan de GHB Coke, en BACO's!!! :D

Aanmelding oct. 2011 :D

Terug
Naar boven