MuscleMeat

Elke week ghb

G-tje op z'n tijd moet zeker kunnen.

Kan mij herinerren dat we 6 jaar geleden naar een DBB meeting gingen en alle ecto's dronken water en cola lights.
En de echte beesten zaten gewoon aan de GHB Coke, en BACO's!!! :D

Lol. Was dat de BBQ in Rotterdam? Daar was ik ook bij. Zonder ghb haha.

Ik heb zelf geen ervaring met GHB, maar ik heb wel eens gelezen dat de dosis tussen goed voelen en out gaan vrij dicht bij elkaar ligt en dat het afkicken behoorlijk moeilijk is.
Ik denk het zelf in ieder geval nooit te gaan gebruiken.

Ja ben jaren terug ooit van DBB af gegaan, en me vriendin had vorig jaar een account aangemaakt, en ben toen ook weer gaan lezen en posten en heb haar account ingepikt :)
Oude account heb ik wachtwoord niet meer van, en email adres die ik toen had bestaat ook nie meer.

Lol. Was dat de BBQ in Rotterdam? Daar was ik ook bij. Zonder ghb haha.

Nee nog een jaar daarvoor, in Adam :)

G-tje op z'n tijd moet zeker kunnen.

Kan mij herinerren dat we 6 jaar geleden naar een DBB meeting gingen en alle ecto's dronken water en cola lights.
En de echte beesten zaten gewoon aan de GHB Coke, en BACO's!!! :D

bij de bowling? was jij daar ook bij? werd idd een hoop gesnoven, gezopen en alleen Marky zat aan de G hehe

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 19:46 ----------

Ja ben jaren terug ooit van DBB af gegaan, en me vriendin had vorig jaar een account aangemaakt, en ben toen ook weer gaan lezen en posten en heb haar account ingepikt :)
Oude account heb ik wachtwoord niet meer van, en email adres die ik toen had bestaat ook nie meer.

Nee nog een jaar daarvoor, in Adam :)

BBQ Rotterdam was de eerste meeting toch?

Volgens mij was de BBQ ook de eerste meet. Iig wel de eerste meet die ook daadwerkelijk aangekondigd werd op DBB.

:roflol: Wanneer is er weer zo'n meeting? :o

Op DBB meetings komen nu alleen maar ecto's

:trollface:

bij de bowling? was jij daar ook bij? werd idd een hoop gesnoven, gezopen en alleen Marky zat aan de G hehe

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 19:46 ----------

BBQ Rotterdam was de eerste meeting toch?

Ja klopt, BOWLUHHH

Jij was er ook inderdaad, volgens mij was jij ook flink dronke :D
Rogier, Testo en nog wat andere, ik ook (toen nog ecto) gingen ook lekker los, gewoon omdat het kon :)

En Marky ging idd telkens naar de wc om z'n Gtjes met water aan te mengen ???
Bestel gewoon een cola en fl**ker het daarin :D

Ja klopt, BOWLUHHH

Jij was er ook inderdaad, volgens mij was jij ook flink dronke :D
Rogier, Testo en nog wat andere, ik ook (toen nog ecto) gingen ook lekker los, gewoon omdat het kon :)

En Marky ging idd telkens naar de wc om z'n Gtjes met water aan te mengen ???
Bestel gewoon een cola en fl**ker het daarin :D

haha cool. ja ik was ook heel erg naar de klote idd! (wanneer niet :P)

Marky ook mooie kerel. Die zat naast me een rauw stukkie kip te eten. "Dit is rauw he? nou ja boeiend. hap!"

Al die papegaaien hier heb je in aas sectie ook.
In ghb zit geen gootsteenontstopper als je wat goed je ghb maakt doe je het met pure natrium hydroxide.

GHB is helemaal niet schadelijk of giftig het is een lichaamseigen stof.
At topicstarter gebruik het al 2j elk weekend ;) doet niets en ik gain goed.

Al die papegaaien hier heb je in aas sectie ook.
In ghb zit geen gootsteenontstopper als je wat goed je ghb maakt doe je het met pure natrium hydroxide.

GHB is helemaal niet schadelijk of giftig het is een lichaamseigen stof.
At topicstarter gebruik het al 2j elk weekend ;) doet niets en ik gain goed.

+1, gebruik het ook weleens maar laat het wel controleren op ph, moet geen resten gbl erin hebben zitten want dat is dus wel schadelijk voor bijvoorbeeld je slokdarm.

En toch altijd zo groot blijven, moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet :)

(ps, je weet toch welke ecto ik was?)

nee ik kan je niet voor me halen ;-)

ja altijd dieet blijven volgen en altijd hard blijven trainen. kun je best wat wegzuipen en/of doorhalen hoor. **** it, heb ook nog een leven na bb.

Het gaat je wel goed Mommy's little monster hehe

is MDMA dan wel weer slecht voor je gains? had ergens gelezen (kan me de bron niet meer herinneren) dat MDMDA je natuurlijke testlevel omlaag haalt voor enkele weken

Ik zou hier maar heel erg goed mee uitkijken, ik heb er wat jongens aardig mee naar de hel zien gaan.

• Like
Waarderingen: KaLe
ik zou het weleens willen proberen, maar punt 1 ken ik werkelijk niemand hier in de stad wat zich met GHB bezighoud. Punt 2, hoeveel koop je normaal, en wat is de aanbevolen dosering? Wil dan goed uitkijken dat ik niet teveel binnenkrijg.

Of het wordt wachten op een nieuwe PUA-meet waar Guess bij iedereen GHB achterover gooit :o

Terug
Naar boven