Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Jaaaaa thanks, ben hard aan de weg aan t timmeren. Jij ook nogsteeds huge zie!
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ben jaren terug ooit van DBB af gegaan, en me vriendin had vorig jaar een account aangemaakt, en ben toen ook weer gaan lezen en posten en heb haar account ingepikt
Oude account heb ik wachtwoord niet meer van, en email adres die ik toen had bestaat ook nie meer.
Nee nog een jaar daarvoor, in Adam![]()

Als je je smidags al gaat verheugen dat je die avond GHB gaat gebruiken kan je er beter direct mee stoppen.
Neeeee ik ga never knockey! Altijd under control he

Ken ik nie

Ghb komt in super klein hoeveelheden voor in het lichaam net zoals dmt net voor men dood gaat.
Als je gbl, met water en ontstopper mengt krijg je door de reactie een heel ander product nl ghb.
Ik hoor het iedereen graag zeggen dat het niet schadelijk is terwijl die gbl uit China geen zuivere gbl meer is waardoor je die brol waarmee het vervuilt is ook in je lichaam krijgt.
Ik ben er jaren aan verslaafd geweest, ik zette ' s nachts mijn dosissen klaar omdat elke 3 uur wakker werd omdat de ghb uitwerkte.
Maat van me is 30 jaar heeft het aan zijn nieren, altijd ghb genomen.
Ik ben geen dokter en iedereen doet van mij met zijn eigen lichaam wat hij wil maar de verstandigste reactie die ik hier gelezen heb ...
Ghb komt in super klein hoeveelheden voor in het lichaam net zoals dmt net voor men dood gaat.
Als je gbl, met water en ontstopper mengt krijg je door de reactie een heel ander product nl ghb.
Ik hoor het iedereen graag zeggen dat het niet schadelijk is terwijl die gbl uit China geen zuivere gbl meer is waardoor je die brol waarmee het vervuilt is ook in je lichaam krijgt.
Ik ben er jaren aan verslaafd geweest, ik zette ' s nachts mijn dosissen klaar omdat elke 3 uur wakker werd omdat de ghb uitwerkte.
Maat van me is 30 jaar heeft het aan zijn nieren, altijd ghb genomen.
Ik ben geen dokter en iedereen doet van mij met zijn eigen lichaam wat hij wil maar de verstandigste reactie die ik hier gelezen heb ...
Heb je ergens een log staan Sniezel?
O en ben vergeten naar de paardenslager te gaan Kale, zal t van de week wel ff laten horen