MuscleMeat

Elke week ghb

GHB is uiterst gezond brah, gewoon gebruiken. Het liefste elke week de dosis met 0,0002 mg verhogen voor het beste resultaat.

Pfff hoef vandaag ff niets meer over GHB te horen :yawn:

Was gebeurd..

Ja ben jaren terug ooit van DBB af gegaan, en me vriendin had vorig jaar een account aangemaakt, en ben toen ook weer gaan lezen en posten en heb haar account ingepikt :)
Oude account heb ik wachtwoord niet meer van, en email adres die ik toen had bestaat ook nie meer.

Nee nog een jaar daarvoor, in Adam :)

sis? :D

Ghb komt in super klein hoeveelheden voor in het lichaam net zoals dmt net voor men dood gaat.
Als je gbl, met water en ontstopper mengt krijg je door de reactie een heel ander product nl ghb.
Ik hoor het iedereen graag zeggen dat het niet schadelijk is terwijl die gbl uit China geen zuivere gbl meer is waardoor je die brol waarmee het vervuilt is ook in je lichaam krijgt.
Ik ben er jaren aan verslaafd geweest, ik zette ' s nachts mijn dosissen klaar omdat elke 3 uur wakker werd omdat de ghb uitwerkte.
Maat van me is 30 jaar heeft het aan zijn nieren, altijd ghb genomen.
Ik ben geen dokter en iedereen doet van mij met zijn eigen lichaam wat hij wil maar de verstandigste reactie die ik hier gelezen heb ...

Als je je smidags al gaat verheugen dat je die avond GHB gaat gebruiken kan je er beter direct mee stoppen.

Neeeee ik ga never knockey! Altijd under control he :)

Maar was een gezellig een avondje gister in ieder geval :D

Ken ik nie :)

Ghb komt in super klein hoeveelheden voor in het lichaam net zoals dmt net voor men dood gaat.
Als je gbl, met water en ontstopper mengt krijg je door de reactie een heel ander product nl ghb.
Ik hoor het iedereen graag zeggen dat het niet schadelijk is terwijl die gbl uit China geen zuivere gbl meer is waardoor je die brol waarmee het vervuilt is ook in je lichaam krijgt.
Ik ben er jaren aan verslaafd geweest, ik zette ' s nachts mijn dosissen klaar omdat elke 3 uur wakker werd omdat de ghb uitwerkte.
Ik ben geen dokter en iedereen doet van mij met zijn eigen lichaam wat hij wil maar de verstandigste reactie die ik hier gelezen heb ...

Ja het is ECHT troep als je geen maat kan houden, of verslavings gevoelig bent.
Ik HAAT mensen die bijv Coke in huis hebben gehaald voor een feest van 2 dagen later, en dat het pakje zo erg in hun broekzak jeukt dat ze er helemaal zenuwachtig van worden en het NU alvast moeten gebruiken.

Hoe ben jij er vanaf gekomen als ik vragen mag?

is logisch dat je soms uit de sleur wilt zijn van bb, denk dat je beter gwn om de 3/4 maanden dat kan doen ipv elke week. Je moet van jezelf gwn gek zijn en je hoeft er niet van onder invloed te zijn. Ik doe om de 3/4 maanden op een feest EEN pilletje maar dat is het dan ook en voor de rest altijd bezig met hard trainnen en eten.

Heb je ergens een log staan Sniezel?

O en ben vergeten naar de paardenslager te gaan Kale, zal t van de week wel ff laten horen

Heb je ergens een log staan Sniezel?

O en ben vergeten naar de paardenslager te gaan Kale, zal t van de week wel ff laten horen

Nee heb geen log. Moet ik eigenlijk wel doen he, wel zo leuk misschien.
Misschien een andere keer :)

Maak er een over je contest prep dan

Terug
Naar boven