MuscleMeat

Elleboog

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Terwijl ik vandaag bezig was met de incline barbell bench press kreeg ik ineens een steek in m'n linker elleboog. Ik heb m'n training wel gewoon afgemaakt, maar hij is nu wel pijnlijk. Ik denk zelf een peesje in m'n elleboog verrekt; is het verstandig om hiermee gewoon door te trainen?
 
ff rust nemen, had ook zoiets vorige week , toen ff die arm met rust gelaten en nu is t weer helemaal ok
 
Gezondheid boven alles,

neem even rust voor dat je echte kwalen gaat krijgen.



jopie
 
Vandaag is een rustdag, maar morgen is de rug aan de beurt. Kan ik die gewoon gaan trainen?
 
Heb het ook wel eens, de aanhechting van mijn tricpes aan elleboog voelt dan ff niet zo goed. Als je vandaag een rustdagje hebt en morgen rug pakt kan het denk ik geen kwaad (je gebruikt je tricpes dan toch niet). Maaurh, doe het op gevoel, je zal zelf wel aanvoelen of je elleboog weer klaar is voor de strijd!
 
Bedankt voor de tip... ik ga het morgen proberen :thumb:
 
Als ik jou was zou ik ff rusten totdat het nare gevoel uit je elleboog weg is.. anders ga je het forceren.. succes!
 
Na m'n rustdag (vandaag) heb ik gelukkig geen last meer van die elleboog... leek erger dan t was. Vandaag gewoon weer lekker de rug trainen. Thanks 4 de tips :thumb:
 
Back
Naar boven