- Waardering
- 6.952
Seth of Sith?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seth of Sith?
Heb je daar ook bronnen van? Of zit je weer aan die grote duim van je te zuigen?Eerder helemaal waco geworden door zijn ketamine gebruik. Bij overmatig druggebruik zie je vaak mensen extremer worden, zeker in machtspositie. Trump zit aan amfetamine (adderall) en hitler zat aan meth.
Niet belachelijk doen, is algemeen bekend en voldoende bronnen van.Heb je daar ook bronnen van? Of zit je weer aan die grote duim van je te zuigen?
Dan heb je er gelukkig geen moeite er 1 te geven om je bewering te onderbouwen.Niet belachelijk doen, is algemeen bekend en voldoende bronnen van.
Ok, ik zal binnenkort een fact check AI installeren voor politieke posts. Ik ga zelf verder niet op die onzin in, dat is verloren moeite.Dan heb je er gelukkig geen moeite er 1 te geven om je bewering te onderbouwen.
Doe wat je niet laten kan.Ok, ik zal binnenkort een fact check AI installeren voor politieke posts. Ik ga zelf verder niet op die onzin in, dat is verloren moeite.
Nogmaals, dit gedrag hoeft niet. Je weet goed genoeg waarover ik het heb en de bronnen zijn.
Ik heb geen idee, enlighten me.Nogmaals, dit bedrag hoeft niet. Je weet goed genoeg waarover ik het heb en de bronnen zijn.
Meest neutrale manier.
Dat bebeurd binnenkort automatisch als je de vraag hebt.
Dus je hebt een bewering maar kan em niet ondersteunen.Dat bebeurd binnenkort automatisch als je de vraag hebt.