apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Elon was nazi voordat het cool werd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
🤦♂️![]()
Tesla-eigenaars verbergen het logo op hun wagens uit schrik voor vandalisme
Afbeeldingen op Reddit tonen aan dat verschillende Tesla-wagens andere logo’s hebben. Zo staat er op een Tesla Cybertruck ‘Toyota’ op de achterklep, en rijdt een Tesla Model S rond met een reeks Mazda-logo’s. Reddit-gebruikers veronderstellen dat de eigenaars afstand nemen van Elon Musk door...www.hln.be
Net als met raketten, er gaat weleens iets mis.![]()
Elon Musk's trans daughter Vivian makes shock claim about IVF
Elon Musk 's transgender daughter, Vivian Wilson, blasted her parents decision to have children via in vitro fertilization.www.dailymail.co.uk
Tja, als je zoveel kinderen maakt zit er altijd wel een defect model tussen. 🫢
"Mijn man wilde voor de Tesla Model Y gaan, maar ik zei nee vanwege Musk", vertelt Kabalt. "Al sinds Musk Twitter kocht had ik mijn bedenkingen. En toen hij bij Trump op het podium sprong, viel hij voor mij van zijn voetstuk."
Ik moest deze winter wel weer voor het eerst in zeven jaar de ruiten krabben. Ik mis de Tesla-app waarmee je de ruiten kunt ontdooien voor je de deur uit gaat."
Sterkte! Ik weet ook niet hoe mensen ooit zonder konden.Ik moest deze winter wel weer voor het eerst in zeven jaar de ruiten krabben. Ik mis de Tesla-app waarmee je de ruiten kunt ontdooien voor je de deur uit gaat."
Natuurlijk is de bedenker en oprichter relevant.Plots is de CEO relevant wanneer je een wagen koopt?
![]()
Sterkte! Ik weet ook niet hoe mensen ooit zonder konden.
🥴
Niet veel verschil met trump, dus ja. Verschil is dat propaganda veel effectiever was door ontbreken van tv en internet.
Hitler niet veel verschil met Trump?Niet veel verschil met trump, dus ja. Verschil is dat propaganda veel effectiever was door ontbreken van tv en internet.