Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee door de kaas (en het bankgeheim)Is Zwitserland niet juist zo vermogend geworden door globalisering? De economische groei van het land lijkt mij grotendeels te danken aan zijn open economie, internationale handel, en de vestiging van multinationals vanwege gunstige belastingregels.
Wat heb je aan bankgeheim zonder globalisering en van alle kaas zelf opeten wordt je ook niet rijk.
Volgens mij hebben de globalisten de Zwitsers gedwongen het bankgeheim af te schaffenWat heb je aan bankgeheim zonder globalisering en van alle kaas zelf opeten wordt je ook niet rijk.
Ja nadat de Zwitsers er schatrijk van geworden zijn.met subsidie is het dus break even ?Tesla’s cumulatieve winst tot op dit moment is $41,4B, de cumulatieve overheidssteun $41B en de cumulatieve opbrengsten van verkoop van CO-2 certificaten is $9B.
Is dat levensvatbaar zonder irrationele regulering?![]()
Volgens mij is dat het geval ja. maar dan moeten ze dus ook nog CO-2 certificaten verkopen aan andere bedrijven.
zie nog gebeuren dan dat er een bail out komt , ook die subsidies zullen niet eeuwig zijn en zonder is tesla niet levensvatbaarVolgens mij is dat het geval ja. maar dan moeten ze dus ook nog CO-2 certificaten verkopen aan andere bedrijven.
Prima dat je slim gebruik maakt van de regels, maar dan is het wel vreemd als je irrationele wetgeving bekritiseerd.
Dit grenst volgens de na-oorlogse progressieve Duitser wel aan het nazisme hoor!
Per wanneer rekenen we oorspronkelijke bewoners?Wat moeten de oorspronkelijke bewoners van de VS of Zuid-Afrika hier van denken?
Vóór de bewuste omvolking.
Wat is de bewuste bevolking?
Er is dus ruimte voor debat.Wat is de bewuste bevolking?
De Maori zijn volgens mij niet de oorspronkelijke bewoners van Nieuw Zeeland, alleen de Khoina (bosjesmannen) zijn de oorspronkelijke bewoners van Zuid-Afrika en niet alle Native Americans hebben niet anderen verjaagd of gedood.
Jij wilt Zuid-Afrika terug geven aan de Boer en Bosjesman en alle Engelsen en andere do kere types eruit?

Altijd!
Ein volk , ein fuhrer EIN sTEKSAltijd!
Dit betekent ook dat je alle Turken wil terugsturen naar Siberië en alle Arabieren naar Arabië, Berbers wel naar Marokko.
Tevens moet Baudet als afstammeling van Hugenoten naar Frankrijk, of hij moet naar Indonesië, kies jij maar.
Je houdt er wel rare ideeën op na hoor.

Ik geef alleen aan dat ik de boodschap van de speech wat vreemd vind als bewust bent dat hij uitgesproken wordt door een blanke Amerikaan die geboren is in Zuid-Afrika als zoon van een eigenaar van een smaragd mijn.Altijd!
Dit betekent ook dat je alle Turken wil terugsturen naar Siberië en alle Arabieren naar Arabië, Berbers wel naar Marokko.
Tevens moet Baudet als afstammeling van Hugenoten naar Frankrijk, of hij moet naar Indonesië, kies jij maar.
Je houdt er wel rare ideeën op na hoor.
Een nogal raar idee om iemands ouders erbij te halen.Ik geef alleen aan dat ik de boodschap van de speech wat vreemd vind als bewust bent dat hij uitgesproken wordt door een blanke Amerikaan die geboren is in Zuid-Afrika als zoon van een eigenaar van een smaragd mijn.