- Waardering
- 6.949
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mwahhh allemaal spierballenpraat. Als Putin één nuke afvuurt is het klaar voor iedereen.Met een beetje pech krijgt Oekraïne vannacht een eerste dosis aan nucleaire bommen.
-> Zie Rusland topic
Zal wel meevallen. Zolang hij maar op Oekraïne valtmwahhh allemaal spierballenpraat. Als Putin één nuke afvuurt is het klaar voor iedereen.
Ik ben wel benieuwd wat Putin nu gaat doen na die spiderweb attack. Hij moet sowieso nou met iets geks komen, anders neemt helemaal niemand hem meer serieus.Zal wel meevallen. Zolang hij maar op Oekraïne valt
Op dit moment is er heel wat onderweg aan explosieven richting Oekraïne, we zullen zien wat de targets zijn.Ik ben wel benieuwd wat Putin nu gaat doen na die spiderweb attack. Hij moet sowieso nou met iets geks komen, anders neemt helemaal niemand hem meer serieus.
Maar een nuke zie ik hem niet zo snel afvuren. Ik neem aan ook dat er meerdere mensen aan de knoppen zitten? Of werkt dat niet zo met een dictatuur?
Er is al jaren wat onderweg.Op dit moment is er heel wat onderweg aan explosieven richting Oekraïne, we zullen zien wat de targets zijn.
Beetje dramatisch.Klinkt misschien dramatisch, maar ik denk dat het wel beter is dat we gewoon even een clean sweep krijgen. Net als die komeetinslag die de Dino's hebben uitgeroeid. We hebben het geprobeerd, maar helaas. Op naar 't volgende project. De aarde/natuur komt wel weer met een ander verzinsel dat wellicht iets gaat bijdragen.
Als andere soorten de capaciteit hadden was het net hetzelfde gegaan. Meeste dieren(soorten) gaan niet gezellig met elkaar om.Ondanks we best wel veel hebben ''bereikt'', zijn Homosapiens wel de meest infantiele/zelfdestructieve van allemaal. Als je je indenkt dat al die andere soorten 100'den miljoen jaar hebben overleeft en het gewoon prima ging totdat de natuur er genoeg van had.
Ik snap dat het allemaal genetisch zo is bepaald. Maar als je erover nadenkt is het best allemaal wel bekrompen.
Steve Bannon Says He Told Trump to Investigate Musk as an ‘Illegal Alien’
In an interview, the former top aide to the president said that Mr. Trump should cancel Elon Musk’s federal contracts.
Jij moet weer kunnen overdrijven 😂Wel eens een kat met een muis zien omgaan? Bijna satanisch.
In welke opzicht? Wij acteren toch ook vanuit het primitive als je het daarover hebt?Als andere soorten de capaciteit hadden was het net hetzelfde gegaan. Meeste dieren(soorten) gaan niet gezellig met elkaar om.
Een dier dat een ander dier langzaam doodmartelt voor het eigen plezier is niet bijna satanisch of vind je dit alleen als mensen dat bij elkaar doen?