AndroidHealthClinic

En dit is een onderdeel van onze regering...

haha deze trut klapt gewoon helemaal dicht! En dan nog de journalist ervan verwijten dat hij een kritische vraag stelt. Volgens mij snapt ze niet helemaal hoe het werkt.

Je moet maar denken: wie zwijgt stemt toe.

Echt zo'n typische linkse journalist

Leuk interview:roflol:

Heerlijk amusant weer:roflol:

Die Vogelaar spoort ook niet met haar hopeloze geitewollesokkengebral:kots:

Trouwens nog een flauw woordgrapje: ze zit niet voor niets bij de partij van de antwoordlozen.

Hehe die Rutgert toch.

had em al gezien , maar man oh man ze gaat ook bijna janken he

ze is zo onzeker als de pest

Toch vindt ik rutger hier best wel irritant...

wanneer niet? :P

Wat een k*tventje. Ze had de vloer met 'm aan moeten vegen.

Rutger is ook een naar bloedzuigertje. Maar stiekem moet ik er toch vaak om die tenenkrommende acties lachen:popcorn:

Haha die Rutger.. geweldig :roflol:

snap het wel hoor, imo moet een spindoctor zowieso in anonimiteit blijven, wanneer je openlijk gaat vertellen wie je spindoctor is etc. krijgt het volk ook een beetje de indruk dat ze voorgelogen worden.

verder is die rutger en heel geensT gewoon irritant en totaal niet objectief dus ik zou daar ook niet mee in discussie gaan oid. als je goede punten maakt knippen ze het er gewoon uit of brengen ze het zo dat het toch slecht is. een paar mensen met een iq dat de 100 niet overstijgt op een site en je hebt een waardeloze nieuwssite.

snap het wel hoor, imo moet een spindoctor zowieso in anonimiteit blijven, wanneer je openlijk gaat vertellen wie je spindoctor is etc. krijgt het volk ook een beetje de indruk dat ze voorgelogen worden.

verder is die rutger en heel geensT gewoon irritant en totaal niet objectief dus ik zou daar ook niet mee in discussie gaan oid. als je goede punten maakt knippen ze het er gewoon uit of brengen ze het zo dat het toch slecht is. een paar mensen met een iq dat de 100 niet overstijgt op een site en je hebt een waardeloze nieuwssite.
+, volledig mee eens.

Edit, damn zie net dat ik eerst meer anderen karma moet geven.....

lol stom wijf. OWNED

Terug
Naar boven