RubenSossa zei:
Jow Marsel, heb je mn vragen al gezien?
Woepsie, helemaal vergeten
Komt ie dan he!
1. Hoe eet je op normale dagen? gewoon elke maaltijd kh, vt en ew?
Of eet je bijna alle dagen low carb?
Trainingsdagen probeer ik zo rond de 3000kcal te eten.
2de en laatste maaltijd bevatten een minimum aan koolhydraten.
PreWorkOut, PostWorkOut en avondeten bevatten een minimum aan vet.
Elke maaltijd bevat eiwitten, minimaal 30gr.
Low carb, nee, nog niet. Per trainingsdag krijg ik nog ongeveer 325gr koolhydraten binnen.
Tijd voor een nieuw voedingsschema, dit begint te vervelen...
2. Hoe bevallen de refeed dagen tot nu toe?
refeed is tot aan je training alleen maar vetten en eiwitten vreten en net voor en na de training veel kh hoog in GI en eiwitten?
Refeed nog maar 1 keer toegepast. Ik vind het niet alles. Voel me nog niet leeg of slapjes tijdens trainingen dus ik kan het nog even laten wachten denk ik.
De refeed die ik 2 weken geleden heb toegepast, staat ergens in dit logje. Kijk maar even hoe ik het heb gedaan
3. Wat is je bf% nu op dit moment?
Gisteren ben ik door Anja opgemeten en daar kwam 16,4% uit. Had het eerlijk gezegt niet verwacht, maar ik heb er vrede mee en ik vertrouw Anja dat het goed zit
Mijn doel van 10% zal dus wat lastiger te bereiken worden dan ik dacht aangezien ik aan het begin al dacht zo rond de 17% te zitten. Klopt achteraf ook helemaal niks van. Als ik mn 'beginfoto's' bekijk zie ik een opgeblazen, vette pad. Zelf vind ik dat er veel veranderd is. Ben nog steeds wel vet, maar het vocht is grotendeels weg.
Heb mij dus ook verkeerd ingeschat op mn einddoel. Blijkbaar teveel vocht vastgehouden tijdens de bulk...
Die metingen zeggen niets over hoe je fysiek eruit ziet. Davy had 10,5% ofzo en nog geen ader over de biceps, terwijl z'n onderarmen helemaal vol zitten met aders! Buik laat bij hem nog geen blokken zien. Bij mij zijn de contouren van de blokken al te zien, op 16,4%
Ripped zijn is blijkbaar voor iedereen anders.
Centaur zei:
Marcel komt voorlopig 3 dagen niet meer online. Die ligt op z'n bed na te kreunen van onze rugtraining gister bij kneets.
Nou van dat op bed liggen klopt wel! Vandaag was ik helemaal aan yoghurt. Vanochtend ontwaakte ik nog maar net uit mn coma en was de hele dag suf en gedesorienteerd. s'Avonds trainen, reizen, eten en het avontuur aan mn ouders vertellen trok ik dus blijkbaar niet
Heb wel lekkere spierpijn van o.a. de deadlifts