XXL Nutrition

Endo goes ripped

• Topic Starter Topic Starter
Ideaal! Kom net terug van een uur crossen op de mountainbike! Lekker zonnetje, rustig en een lekker windje! Heb alleen ff een beetje last van een gevoelloze snikkel :D Damn, dat is Pinkeltje niet gewend! Dit ga ik er wel inhouden, misschien zelfs wel voor mn ontbijt, ff lekker buiten wakker worden met de vogeltjes:)

Nu heb ik wel ongehoorde honger :meal:

@Marsel:

1. Hoe eet je op normale dagen? gewoon elke maaltijd kh, vt en ew?
Of eet je bijna alle dagen low carb?
2. Hoe bevallen de refeed dagen tot nu toe?
refeed is tot aan je training alleen maar vetten en eiwitten vreten en net voor en na de training veel kh hoog in GI en eiwitten?
3. Wat is je bf% nu op dit moment?

Succes verder!

M@rsel zei:
Ideaal! Kom net terug van een uur crossen op de mountainbike! Lekker zonnetje, rustig en een lekker windje! Heb alleen ff een beetje last van een gevoelloze snikkel :D Damn, dat is Pinkeltje niet gewend! Dit ga ik er wel inhouden, misschien zelfs wel voor mn ontbijt, ff lekker buiten wakker worden met de vogeltjes:)

Nu heb ik wel ongehoorde honger :meal:

heb ik ook na intensive cardio. dan heb je daarna zon ****ing honger.ga zo door bro

Jow Marsel, heb je mn vragen al gezien? :D

Marcel komt voorlopig 3 dagen niet meer online. Die ligt op z'n bed na te kreunen van onze rugtraining gister bij kneets. :D

RubenSossa zei:
Jow Marsel, heb je mn vragen al gezien? :D

Woepsie, helemaal vergeten:D

Komt ie dan he!

1. Hoe eet je op normale dagen? gewoon elke maaltijd kh, vt en ew?
Of eet je bijna alle dagen low carb?

Trainingsdagen probeer ik zo rond de 3000kcal te eten.
2de en laatste maaltijd bevatten een minimum aan koolhydraten.
PreWorkOut, PostWorkOut en avondeten bevatten een minimum aan vet.
Elke maaltijd bevat eiwitten, minimaal 30gr.
Low carb, nee, nog niet. Per trainingsdag krijg ik nog ongeveer 325gr koolhydraten binnen.

Tijd voor een nieuw voedingsschema, dit begint te vervelen...

2. Hoe bevallen de refeed dagen tot nu toe?
refeed is tot aan je training alleen maar vetten en eiwitten vreten en net voor en na de training veel kh hoog in GI en eiwitten?

Refeed nog maar 1 keer toegepast. Ik vind het niet alles. Voel me nog niet leeg of slapjes tijdens trainingen dus ik kan het nog even laten wachten denk ik.

De refeed die ik 2 weken geleden heb toegepast, staat ergens in dit logje. Kijk maar even hoe ik het heb gedaan :)

3. Wat is je bf% nu op dit moment?

Gisteren ben ik door Anja opgemeten en daar kwam 16,4% uit. Had het eerlijk gezegt niet verwacht, maar ik heb er vrede mee en ik vertrouw Anja dat het goed zit ;)
Mijn doel van 10% zal dus wat lastiger te bereiken worden dan ik dacht aangezien ik aan het begin al dacht zo rond de 17% te zitten. Klopt achteraf ook helemaal niks van. Als ik mn 'beginfoto's' bekijk zie ik een opgeblazen, vette pad. Zelf vind ik dat er veel veranderd is. Ben nog steeds wel vet, maar het vocht is grotendeels weg.:o

Heb mij dus ook verkeerd ingeschat op mn einddoel. Blijkbaar teveel vocht vastgehouden tijdens de bulk...

Die metingen zeggen niets over hoe je fysiek eruit ziet. Davy had 10,5% ofzo en nog geen ader over de biceps, terwijl z'n onderarmen helemaal vol zitten met aders! Buik laat bij hem nog geen blokken zien. Bij mij zijn de contouren van de blokken al te zien, op 16,4% :scratch:

Ripped zijn is blijkbaar voor iedereen anders.

Centaur zei:
Marcel komt voorlopig 3 dagen niet meer online. Die ligt op z'n bed na te kreunen van onze rugtraining gister bij kneets. :D

Nou van dat op bed liggen klopt wel! Vandaag was ik helemaal aan yoghurt. Vanochtend ontwaakte ik nog maar net uit mn coma en was de hele dag suf en gedesorienteerd. s'Avonds trainen, reizen, eten en het avontuur aan mn ouders vertellen trok ik dus blijkbaar niet:D

Heb wel lekkere spierpijn van o.a. de deadlifts :hedbang:

Laatst bewerkt:
oke, man ga lekker door! Bij aanvang cut dacht ik ook dat mn BF lager was dan ik had gedacht. Ik dacht dat ik na een week of 9 wel op 5% zou zitten. Nu ben inmiddels al 13 weken en het eind is nog niet in zicht :rolleyes:

Laatst bewerkt:
@Marsel: Thx voor de reply. Toch betwijfel ik je bf van 16,4%. Je hebt een tailleomtrek van 89 cm en je abs beginnen al zichtbaar te worden. Hoe zit het met aderzichtbaarheid? heb je aders op biceps, schouders, borst?

Ik denk namelijk dat je eerder aan de 12-13% zit, als ik het zo lees.

RubenSossa zei:
@Marsel: Thx voor de reply. Toch betwijfel ik je bf van 16,4%. Je hebt een tailleomtrek van 89 cm en je abs beginnen al zichtbaar te worden. Hoe zit het met aderzichtbaarheid? heb je aders op biceps, schouders, borst?

Ik denk namelijk dat je eerder aan de 12-13% zit, als ik het zo lees.

Hee je gaat toch niet aan Anja twijfelen he :finger:

;)

Adertjes staan al wel op schouders en bovenkant borst als ik een beetje oppomp en aanspan. Biceps blijven denk aderloos:( Op onderbuik heb ik ook al een beetje adertjes.

Nou, ik ga ff een uurtje aan de cardio:P Toedeloe:D

89cm buik omtrek dat had ik voor aanvang cut en was toen op 15,7% bf dus het zou kunnen hoor. maar toen had ik nog geen abs:D

dus ook ik denk dat je dan rond de 13zal zitten. grts

Ik ben weer terug! Hehe, dat was lekker! Ben van plan deze week 3x45/60 minuten cardio te doen.

Vorige week heb ik 5x60min gedaan, maar viel toen een beetje te snel af :P 1kilo en 2cm buikomtrek eraf in 7dagen tijd:D

Vanmiddag lekker borst trainen :hornyna:

M@rsel zei:
Ik ben weer terug! Hehe, dat was lekker! Ben van plan deze week 3x45/60 minuten cardio te doen.

Vorige week heb ik 5x60min gedaan, maar viel toen een beetje te snel af :P 1kilo en 2cm buikomtrek eraf in 7dagen tijd:D

Vanmiddag lekker borst trainen :hornyna:

Goed bezig! Zit nu zelf op 3x 30 min. cardio per week en ga dit opvoeren tot zo'n 4-5 keer 40 min. per week.

vdaag geen cardio gedaan:o...kben zo duaf als het maar zijn kan deze week..ik maak het morgenochtend wel goed:D

M@rsel zei:
Refeed nog maar 1 keer toegepast. Ik vind het niet alles. Voel me nog niet leeg of slapjes tijdens trainingen dus ik kan het nog even laten wachten denk ik.

Hoe kun je nu al een oordeel hebben over refeeden als je het pas 1x gedaan hebt? ???

Daarbij had je een refeed toegepast één of twee dagen na je junkdag :rolleyes:

nouja :) ieder z'n eigen meug. Wanneer wil je klaar zijn met cutten?

@Frenkpie

Over 50 dagen, want dan ga ik op vakantie :D Ik zal mn maten eens laten zien wat voor 'n transformatie ik heb ondergaan de laatste tijd.

When the shirt comes off, all the bullshit stops :P ofzoiets toch ? :D

Weet je wat Frenkpie, zal ik, speciaal voor jou, volgende week superschoon eten en vrijdag weer een refeed toepassen? :P

je hoeft voor mij niets te doen, je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt en denkt wat voor jou het beste werkt.

ik geef alleen advies en kritiek :D

Doe wat je het fijnste vindt M@rsel, niet wat theoretisch het beste werkt, want dat kan mogelijk voor jou niet zo fijn werken en uiteindelijk moet je het wel lang genoeg volhouden.
Echte refeeds zijn niet echt leuk.. junken wel. Misschien een compromis zoeken door de ene week een refeed te doen en de andere week een gewone junkdag?

Even wat grafiekjes gemaakt, geeft een beter beeld van mn resultaten tot nu toe ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik maak nog steeds gebruik van hetzelfde voedingsschema, maar wil wel wat veranderingen gaan aanbrengen.
Minder vetten, minder kh, meer eiwit en meer groenten.

Misschien zelfs wel op 3000 en 2800 kcal blijven zitten, werkt tot nu toe nog goed :)

Deze week heb ik maar 3x60 minuten cardio gedaan. Gewicht bleef stabiel maar verloor wel cm'ers. Zo hoort het :D

mooie afname kerel. Keep it up!

Terug
Naar boven