M@rsel
Huge Freak
- Waardering
- 12
Zieke shit!
Ik heb me net laten gaan toen ik thuis kwam van een full body training en 30 minuten cardio
Dit vloog erin in minder dan 10 minuten tijd;
- 300 gram magere kwark
- 45 gram whey
- 8 bruine boterhammen
- 50 gram honing
- 50 gram appelstroop
- 250 ml cranberrysap, die wel een beetje bitter was dus spoelde ik het ff na met,
- 250 ml AA Drink
Mmmmmmm, dat voelt lekker! Voelde me zo verrot en trillerig toen ik thuis kwam dus ik dacht '**** it, vreten en veel ook!!'
Schrok wel een beetje toen ik het ging uitrekenen;
kcal 1605
eiwit 93 gram
vet 10 gram
kh 281 gram
Mn stofwisseling heeft dus een flinke trap op z'n klote gekregen
De progressie neemt langzaam af. De weegschaal dreigt onder de 90 te springen terwijl mn buikomtrek steeds minder snel afneemt.
Weet wel wat de oorzaak hiervan is. Sinds 2 weken heb ik geen noten meer in mn eetschema. Dit komt omdat ik 2 weken geleden bij Anja was geweest en die is niet zo'n voorstander van veel vetten volgens mij. Bij mij werkt het dus niet echt bevoordelijk. Vanaf dat moment is het eigelijk alleen maar slechter gegaan met de progressie.
Dus dadelijk snel naar de notenboer
Vetten, lekker lekker
Ik heb me net laten gaan toen ik thuis kwam van een full body training en 30 minuten cardio
Dit vloog erin in minder dan 10 minuten tijd;
- 300 gram magere kwark
- 45 gram whey
- 8 bruine boterhammen
- 50 gram honing
- 50 gram appelstroop
- 250 ml cranberrysap, die wel een beetje bitter was dus spoelde ik het ff na met,
- 250 ml AA Drink
Mmmmmmm, dat voelt lekker! Voelde me zo verrot en trillerig toen ik thuis kwam dus ik dacht '**** it, vreten en veel ook!!'
Schrok wel een beetje toen ik het ging uitrekenen;
kcal 1605
eiwit 93 gram
vet 10 gram
kh 281 gram
Mn stofwisseling heeft dus een flinke trap op z'n klote gekregen

De progressie neemt langzaam af. De weegschaal dreigt onder de 90 te springen terwijl mn buikomtrek steeds minder snel afneemt.
Weet wel wat de oorzaak hiervan is. Sinds 2 weken heb ik geen noten meer in mn eetschema. Dit komt omdat ik 2 weken geleden bij Anja was geweest en die is niet zo'n voorstander van veel vetten volgens mij. Bij mij werkt het dus niet echt bevoordelijk. Vanaf dat moment is het eigelijk alleen maar slechter gegaan met de progressie.
Dus dadelijk snel naar de notenboer
Vetten, lekker lekker

Omtrekmaten zijn hetzelfde gebleven :cry: