XXL Nutrition

Endo goes ripped

• Topic Starter Topic Starter
Zieke shit!

Ik heb me net laten gaan toen ik thuis kwam van een full body training en 30 minuten cardio:o

Dit vloog erin in minder dan 10 minuten tijd;

- 300 gram magere kwark
- 45 gram whey
- 8 bruine boterhammen
- 50 gram honing
- 50 gram appelstroop
- 250 ml cranberrysap, die wel een beetje bitter was dus spoelde ik het ff na met,
- 250 ml AA Drink

Mmmmmmm, dat voelt lekker! Voelde me zo verrot en trillerig toen ik thuis kwam dus ik dacht '**** it, vreten en veel ook!!'

Schrok wel een beetje toen ik het ging uitrekenen;

kcal 1605
eiwit 93 gram
vet 10 gram
kh 281 gram

Mn stofwisseling heeft dus een flinke trap op z'n klote gekregen:D

De progressie neemt langzaam af. De weegschaal dreigt onder de 90 te springen terwijl mn buikomtrek steeds minder snel afneemt.

Weet wel wat de oorzaak hiervan is. Sinds 2 weken heb ik geen noten meer in mn eetschema. Dit komt omdat ik 2 weken geleden bij Anja was geweest en die is niet zo'n voorstander van veel vetten volgens mij. Bij mij werkt het dus niet echt bevoordelijk. Vanaf dat moment is het eigelijk alleen maar slechter gegaan met de progressie.

Dus dadelijk snel naar de notenboer :hedbang: Vetten, lekker lekker:D

Vetten zeer laag houden werkt alleen goed als je exogene androgenen hebt.. dus anaboluh. Voor naturels niet, dan daalt de testosteronspiegel te snel. Enkelvoudige (dus noten) en verzadigde vetzuren zijn het beste voor je testosteron. Voor algehele gezondheid natuurlijk je omega-3 hoog houden.

aan de juice dus M@rsel:D

damn marcel, wat een zondaar ben jij!

nee joh als je zoiets niet te vaak doet is het juist goed volgens mij. Gewoon door blijven zetten nu de progressie langzamer gaat. Zet hem op kerel!

Gisteren weer refeed gehad!

8:30
30 gram whey
30 gram matrix 5.0
35 gram gemengde noten
2 visolie capsules
1 ei

10:30
220 gram haring in tomatensaus
1 ei

12:30 Pre workout
50 gr matrix 5.0
1 ei
30 gr noten

15:15 Post workout
1 serving Vault
10 gr tafelsuiker
60 gr maltodextrine
1 AA (500ml)

15:45
80 gr maltodextrine
20 gr whey

16:45
50 gr rijstebloem
40 gr honing
25 gr matrix 5.0

18:45
200 gr pangafilet
200 gr gekookte rijst
50 gr brinta
150 gr wokgroenten
250 ml Spa&Fruit

22:00
100 gr havermout
200 gr kwark
15 gr whey
2 theelepels suiker

Totaal
3955 kcal
274 gr eiwit
96 gr vet
500 gr koolhydraten Had ik wel meer van kunnen maken, volgende keer ontbijtkoek erbij pakken :meal:

De rijstebloem/ nutrix was nieuw voor mij, maar je hebt er qua gewicht maar heel weinig voor nodig om een grote schaal en de maag te vullen:o

De fullbodytraining ging gisteren erg lekker, had geen energie tekort:D

Even ter vergelijking de stats van een maand geleden;

07-05-06
Gewicht thuis
91.3 kg
Buik omtrek ontspannen
90 cm
Buik omtrek gespannen
88 cm
Zwemband huidplooi in mm
18 mm
Kcal rustdag
2800
Kcal trainingsdag
3000
Cardio per week
4 x (na de training)
Refeed
Vrijdag middag en avond

07-06-06
Gewicht thuis
88.3 kg
Buik omtrek ontspannen
85,5 cm
Buik omtrek gespannen
85 cm
Zwemband huidplooi in mm
12 mm
Kcal rustdag
2900
Kcal trainingsdag
2900
Cardio per week
4 x (grotendeels buiten)
Refeed
Woensdag middag en avond

:D Best wel leuk om naar te kijken. Nog 4 weken en dan moet het klaar zijn! Jammer dat de weegschaal 88 aangeeft, maargoed, het is maar een getal en als ik toch cm's/ mm's verlies weet je toch waar het vandaan komt.

Gebruik nu sinds zondag een nieuw voedingsschema, waarbij ik experimenteer met koolhydraten en vetten timing.

In al die weken dat ik nu bezig ben met cutten, ben ik bijna geen kracht verloren. Alleen de benchpress gaat wat moeilijker met oude gewichten. :)

gewoon lekker die vetten nemen, ik merk dat ik met extra vetten sneller afval en daarbij ook beter mn massa kan vasthouden. Ik had namelijk ook een periode waarin ik minder vet nam en toen stagneerde de boel een beetje. Wat is nu denk je je BF?

Zeer nette progressie kerel!

Denk je dat je spiermassa verloren bent? Armomtrek bv. afgenomen? (omdat je hier relatief weinig vet hebt zitten)

Wanneer kunnen we jouw nieuwe ripped fysiek bewonderen hier op dbb?

wel voor en na pics posten he? :)

Smoothmold zei:
gewoon lekker die vetten nemen, ik merk dat ik met extra vetten sneller afval en daarbij ook beter mn massa kan vasthouden. Ik had namelijk ook een periode waarin ik minder vet nam en toen stagneerde de boel een beetje. Wat is nu denk je je BF?

Doe ik ook:D Lekker noten bij mn avondeten en lijnzaadolie 3x1 lepel verdeeld over de dag. Voel me er ook beter bij.

RubenSossa zei:
Zeer nette progressie kerel!

Denk je dat je spiermassa verloren bent? Armomtrek bv. afgenomen? (omdat je hier relatief weinig vet hebt zitten)

Ik denk dat ik hooguit 1kg spiermassa ben verloren. Zeker weet ik het niet, omdat ik tijdens de bulk ook veel vocht vasthield, mede omdat ik met creatine bezig was. Arm/been omtrek zijn wel iets afgenomen, maar dat is logisch, is vet en waarschijnlijk vocht. Zal ook heus wat spiermassa bijzitten. Zal over 4 weken mn beginmaten en eindmaten hier neerzetten en dan conclusies trekken :)

qiniz zei:

Weet ik niet precies. Wat ik wel weet is dat ik in 12 weken tijd 8kg ben verloren. Begin vetpercentage weet ik dus ook niet. Het enige dat ik heb zijn omtrekmaten en gewicht, check mn lijngrafiekjes van post #199 Ziet er mooi uit hé?!:p

Frenkpie zei:
Wanneer kunnen we jouw nieuwe ripped fysiek bewonderen hier op dbb?

wel voor en na pics posten he? :)

Daar moeten jullie nog even op wachten :) Nog 4 weken geduld, dan post ik een heel verslag mét foto's!

Wat jullie wel moeten onthouden, is dat ik op dit moment droog ben voor mijn doen! Als ik 'klaar' ben met deze cut wil ik nooit meer vetter worden. 3-4 kilo vet maximaal erbij in de bulk, meer niet! Dat is nog te overzien en dan kan je nog op tijd ingrijpen. Want hoe langer je cut, hoe minder tijd je hebt om spiermassa aan te zetten!

marcel, je wilt echt niet weten hoe benieuwd ik ben naar je foto's

Ik lees dit topic voor het eerst en ik ben ook aan het cutten. Ik pas ook nu cardio toe na mijn KT en het gaat de kant op. De komende weken nog opvoeren.

Ik heb alles ff vanaf begin doorgenomen bro en het gaat de goede kant op.

Ben benieuwd naar je eindpics en ook die van robert :)

@Robert, is je raam van je auto al gefixd?

Potverdomme,
dat is cijfermatig in ieder geval al een mooie progressie...

Emile zei:
Ik lees dit topic voor het eerst en ik ben ook aan het cutten. Ik pas ook nu cardio toe na mijn KT en het gaat de kant op. De komende weken nog opvoeren.

Ik heb alles ff vanaf begin doorgenomen bro en het gaat de goede kant op.

Ben benieuwd naar je eindpics en ook die van robert :)

@Robert, is je raam van je auto al gefixd
?

volg week weer op dieet en aan de cardio na 1,5 maand onderhoud eten op aanraden van Centaur en M@rsel...enne...me autoraam doet het weer picobello:D

Ik vind het eigelijk maar 3x k*t gaan! Als ik terug ben van vakantie ga ik potjandorie door totdat al dat klote vet weg is! Dan maar korter bulken... Maar dat vet komt nooit meer terug! :evil:

M@rsel zei:
Even wat grafiekjes gemaakt, geeft een beter beeld van mn resultaten tot nu toe ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik maak nog steeds gebruik van hetzelfde voedingsschema, maar wil wel wat veranderingen gaan aanbrengen.
Minder vetten, minder kh, meer eiwit en meer groenten.
Gewicht bleef stabiel maar verloor wel cm'ers. Zo hoort het :D

moet ik dan ook maar eens gaan doen, tot nu toe heb ik altijd een voorliefde voor pasta gehad dus veel KH:o

maar eens omschakelen, en kijken of dat zwembandje van mij wil slinken!;)

thnx!

Nette progress man :) ben benieuwd naar de pics.

Klotezooi...

Het gaat helemaal ruk. Sta nu alweer op 87,6kg en dat is een kilo minder dan vorige week. Het getal opzichzelf is geen probleem, maar ik zie niet waar die vanaf is gegaan??? Omtrekmaten zijn hetzelfde gebleven :cry:

Waarschijnlijk is het vocht, omdat ik nu al een tijdje de combi groene thee/ javaanse thee/caffeine gebruik. Dus, als je snel kilo's wil verliezen, koop die shit en je pist jezelf helemaal leeg!

Het enige waar nog vet weg moet is rondom de navel en onderrug. Dan is het voorlopig goed. Als ik terug kom van vakantie (over 3 weken) gaat de cut weer een maandje door...

Nog meer mensen gefrustreerd over hun resultaten?

17 weken cutten, slechts 6 kilo kwijt ??? Ik ga nu weer een versnelling hoger qua cardio want duurt me een beetje te lang :rolleyes:

13 weken cutten, 8kg kwijt...

Terug
Naar boven