M@rsel
Huge Freak
- Waardering
- 12
M@rsel zei:Ben er gelijk maar mee begonnen
Dit heb ik zojuist gegeten;
- 2 grote runder gehaktballen met veeel ketchup
- 40 gr gemengde noten
- plakje kokosbrood
- een appel
Frenkpie zei:Ik weet niet of het wel zo'n goed idee is om morgen al te beginnen met refeed aangezien je glycogeenvoorraaden al redelijk zijn aangevuld door de junkfood van vandaag. Ik zelf zou gewoon ff wachten tot maandag, maandag overdag alleen vetten en eiwitten eten en dan savonds een beetje rijst voor het trainen en derna gaan refeeden!
Ennuhh je moet nog wel wat KH's eten vóór het trainen hebeetje energie doet je training alleen maar ten goede.
Het enige waar wat koolhydraten inzaten was de appel, kokosbrood (=broodbeleg gemaakt van kokos, geen echt brood) en een inieminie beetje uit de noten.
Even uitgerekent in Eetmeter;
Totaal : 24 gram koolhydraten
Dat plakje roggebrood om 15:30 leverde 20 gram koolhydraten.
Bij het avondeten heb ik alleen kip en sla en tomaat op.
Straks 100gr kwark en 100gr kip.
Heb net 2 uur lang verf afgeschrapt. Dus ik denk dat ik wel aardig leeg ben morgen

iank zei:Hoe moet zo'n 'refeed-avond' er dan precies uitzien..
moet je dan alleen complexe koolhydraten eten zoals bambix ed. of heel wat anders?
Ontbijt tot aan maaltijd voor je training : minimale hoeveelheid koolhydraten, het liefst GEEN koolhydraten.
Na je training : simpele koolhydraten tanken in de vorm van cornflakes, dextrose etc. Als het maar een hele hoge GI heeft.
Naar de avond toe steeds complexere koolhydraatbronnen eten, bijv. havermout of roggebrood in je laatste maaltijd.
Pas op; tijdens refeed vetinname zo laag mogelijk houden!

je maag krimpt ook namelijk
maar ik houd er wel van om (fijne) pijn te lijden (tijdens het sporten of veel vreten
.. stomme rotgluten!