- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar moet het ook weg 
Volgende week maar volgens de boekjes.Ik doe het op dit moment met een junkmaaltijd eens in de week, maar eerlijk is eerlijk, ik kan niet oordelen als ik het niet zelf heb geprobeerd. Dus ik zal me eens in dat refeed gedoe verdiepen, en het de eerst volgende cut uitproberen als hetgeen wat ik te lezen krijg me ook bevalt.Frenkpie zei:evenveel als wanneer je een beter dieet gaat volgen: je merkt het pas op langer termijn.
Eigenlijk zou t beter zijn om ongeveer twee dezelfde personen te laten cutten: een met 1x per week een ranzige junkfooddag en de andere met 2 refeeddagen na een zware rug en been training.
Of misschien dat een dezelfde persoon dit jaar probeert te cutten met junkfood en geen refeed en dan het jaar erop andersom.
Probeer het zelf eens centaur. Vergeet niet om de 'regels' van het refeeden dan goed in acht te houden.

M@rsel zei:Nu weet ik wat de oorzaak is van die vieze pufjes die ik al 3 dagen laat glippen! De refeed! Hebben meer mensen hier last van?
Ik merk dat ik gisteren nauwelijks vocht vasthield en nu vandaag pas, erg puffy ben dus 2 dagen na refeed.Centaur zei:Ik doe het op dit moment met een junkmaaltijd eens in de week, maar eerlijk is eerlijk, ik kan niet oordelen als ik het niet zelf heb geprobeerd. Dus ik zal me eens in dat refeed gedoe verdiepen, en het de eerst volgende cut uitproberen als hetgeen wat ik te lezen krijg me ook bevalt.![]()
Mja, dan wordt het toch een ander verhaal, ik wil niet onder de 10% gaan.Smoothmold zei:als je onder de 10% komt is het haast noodzaak om te refeeden omdat je energiepeil erg laag wordt. Wacht maar.......
Even een kleine topic hijack:RobertHosper zei:3dagen laag, 4e dag onderhoud...rijst rijst rijst rijst, kip kip kip kip..nog ff en IK ga eieren leggenal 5maanden geen junk aangeraakt
zucht...wel degelijk resultaat, maarv de verleidingen om eens bij de burger king naar binnen te stappen wordt steeds moelijker
![]()
RobertHosper zei:3dagen laag, 4e dag onderhoud...rijst rijst rijst rijst, kip kip kip kip..nog ff en IK ga eieren leggenal 5maanden geen junk aangeraakt
zucht...wel degelijk resultaat, maarv de verleidingen om eens bij de burger king naar binnen te stappen wordt steeds moelijker
![]()
RobertHosper zei:thnx gastop de meet gaan we lekker junken oor een daggie
hoestie met jouw cut?![]()
Gaat lekker, ik zit rond de 10 of net daar onder. We houden vol!RobertHosper zei:3dagen laag, 4e dag onderhoud...rijst rijst rijst rijst, kip kip kip kip..nog ff en IK ga eieren leggenal 5maanden geen junk aangeraakt
![]()

zat rond de 22% en nu ergens rond de 16-17%Centaur zei:Even een kleine topic hijack:
Hoe ver ben je nu met je vet %, waar kwam je van af?
Frenkpie zei:je kunt ook gewoon pasta, aardappelen en vis eten hoor en met een beetje creativiteit kun je er nog heerlijke maaltijden mee toveren![]()
Kan ik je ook inhuren als kok