Fitness Seller

Energie

gohigher

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik ben deze maand 30 geworden. Heb zo het gevoel, dat hoe ouder ik wordt , hoe minder energie ik heb. Waarschijnlijk is dit normaal maar vindt dit toch wel wat vroeg zo op je 30 jaar. Vroeger als ik van mijn werk kwam kon ik er direct in vliegen. En nu tegenwoordig zou ik er gewoon letterlijk bij vallen. Heb al testen laten doen van mijn bloed enz en alles is in orde. Daarvoor heb ik nu eens de raad nodig van ervaren mensen zoals op dit forum. Wat doen jullie om elke keer de moed bij elkaar te rapen? Of wat nemen jullie om echt wel een echte energie boost te krijgen. Heb echt iets nodig dat echt werkt. En het is niet dat ik niet graag meer train, integendeel ik train heel graag. Enkel de energie ontbreekt.
Hoop dap iemand raad weet.

Alvast bedankt.

Je zou een test booster (weet niet of je test waarde ook is gemeten?) kunnen proberen en of een PWO..
MAAR "energie" haal je natuurlijk uit je voeding, als daar alles in orde is. kan je ze proberen..

Probleem bij PWO's is,
dat ze persoonlijk gebonden zijn.. dus ik kan niet zeggen probeer product x of z...

Pre workout nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Je zou een test booster (weet niet of je test waarde ook is gemeten?) kunnen proberen en of een PWO..
MAAR "energie" haal je natuurlijk uit je voeding, als daar alles in orde is. kan je ze proberen..

Probleem bij PWO's is,
dat ze persoonlijk gebonden zijn.. dus ik kan niet zeggen probeer product x of z...

Wat bedoel je juist met een test booster? Of een pwo? Heb je daar soms voorbeelden van?

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 22:29 ----------

Zoals? Heb je soms goede ervaringen met bepaalde producten?

Sorry PWO = Pre Work Out en ik zelf vind "Assault" wel goed en ga ik lekker op,
dit geld tevens voor "betatest" die ik geprobeerd heb. dit is een testosteron booster..

maar zoals ik al aangaf werken pre work out's persoonlijk,
het kan dus zijn als jij "assault" probeert.. dat je er helemaal niks van voelt...

Ik weet niet precies hoe het ook alweer zit met test booster , hier een goede test thread :)
http://forum.dutchbodybuilding.com/...lke-zijn-werken-echt-werken-eigenlijk-281489/

Ik vond 1 mr de beste wat ik al heb geprobeerd.assault nog niet gehad.

Zijn er hier op het forum dan zo geen topics met een poll van wat is het beste voor energie of wat is het beste voor massa? Enz , enz. Wil echt wel eens wat dingen proberen maar , liefst van al heb ik natuurlijk direct resultaat want heb dringend de energie nodig.

Ben je niet 'gewoon' down door een quarterlife crisis? Stress vreet energie.

Geen gein, het bestaat serieus.

Hoe is je voeding?

Srs, als ik niet genoeg eet op een dag ben ik ook niet vooruit te trappen.

Ben je niet 'gewoon' down door een quarterlife crisis? Stress vreet energie.

Geen gein, het bestaat serieus.

Wel denk idd dat stress er wel met te maken heeft. Heb idd wel redelijk veel stress. Meer dan op mijn vorig werk. Vandaar dat ik echt naar supplementen zoek die echt wel iets uit doen om mijn energie terug wat op te krikken.

Wel denk idd dat stress er wel met te maken heeft. Heb idd wel redelijk veel stress. Meer dan op mijn vorig werk. Vandaar dat ik echt naar supplementen zoek die echt wel iets uit doen om mijn energie terug wat op te krikken.
Dan pakken pre workouts je probleem niet aan, ze zijn hooguit tijdelijke lapmiddelen. Probeer de oorzaak aan te pakken ;)

Dan pakken pre workouts je probleem niet aan, ze zijn hooguit tijdelijke lapmiddelen. Probeer de oorzaak aan te pakken ;)

Probleem is dat ik de stress niet kan weg nemen. Ben nu eenmaal iemand die nogal met zijn werk begaan is en daardoor veel stress heeft.
Dus zit niet echt veel anders op dan lap middelen vrees ik.

Allemaal geen last van hier.

Ik gebruik nu jack3d micro.. is een pre workout die wat langer werkt zodat je na de training ook nog energie over hebt en gewoon verder kan zeg maar ben er heel blij mee.. er zitten stimulerende stoffen in die na 3 kwartier werken en een stof die pas na andehalf uur werkt op deze manier begin je dus na 3 kwartier en dan 3 kwartier later in je training krijg je een extra duwtje in de rug.

Precies dit

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 13:27 ----------

Probleem is dat ik de stress niet kan weg nemen. Ben nu eenmaal iemand die nogal met zijn werk begaan is en daardoor veel stress heeft.
Dus zit niet echt veel anders op dan lap middelen vrees ik.

Je kunt best begaan zijn met je werk, maar zodra je dusdanig moe bent dat je op je dertigste na je werk al niet meer kunt trainen gaat er iets niet goed. Je huisarts zal je hetzelfde zeggen denk ik. Een stap terug doen.

Jacked micro deed mij niets (veel mensen hoor je hierover)
Sterker nog.. Ook oude jacked met 1.3dmaa deed mij weinig.

Je kan een goedkoop potje crazy preworkout proberen bij b&f vandaan, kan je in ieder geval kijken of de pwo richting de gene is wat je bevalt.

Grote probleem vaak is je reactie op caffeine, zware koffie en redbull drinkers reageren vaak minder heftig op een pwo dan mensen die dit niet drinken.

Tijd terug had je nog pwo's met dmaa, deze worden niet meer verkocht. Maar zijn nog wel eventueel via via te verkrijgen (al dan niet voor redelijk hoge prijzen).

Ik ben it-er op de luchthaven. Ik heb de hele dag stress, en zonder preworkout ben ik ook 9 vd 10x lekker op de bank aan het puffen na me werk als ik geen preworkout neem.
Het is voor mij, en vriendin (regio manager bastion hotel) gewoon DE drive om ons naar de gym tr krijgen (5x per week)

Ik zou het gewoon proberen!!

Neemt niet weg dat een pre workout wel een lekker lapmiddel is dan ;)

Jacked micro deed mij niets (veel mensen hoor je hierover)
Sterker nog.. Ook oude jacked met 1.3dmaa deed mij weinig.

Je kan een goedkoop potje crazy preworkout proberen bij b&f vandaan, kan je in ieder geval kijken of de pwo richting de gene is wat je bevalt.

Grote probleem vaak is je reactie op caffeine, zware koffie en redbull drinkers reageren vaak minder heftig op een pwo dan mensen die dit niet drinken.

Tijd terug had je nog pwo's met dmaa, deze worden niet meer verkocht. Maar zijn nog wel eventueel via via te verkrijgen (al dan niet voor redelijk hoge prijzen).

Ik ben it-er op de luchthaven. Ik heb de hele dag stress, en zonder preworkout ben ik ook 9 vd 10x lekker op de bank aan het puffen na me werk als ik geen preworkout neem.
Het is voor mij, en vriendin (regio manager bastion hotel) gewoon DE drive om ons naar de gym tr krijgen (5x per week)

Ik zou het gewoon proberen!!

En welke gebruik jij dan? Die crazy ofzo?
Zit ook in soort van it sector ,dus begrijp u.
Zoek iets dat echt uit doet maar zal moeten uit testen natuurlijk.

Terug
Naar boven