Fitness Seller

Energie

Ik wissel af, noxipro (niet meer verkrijgbaar) en crazy (mijn vriendin gaat hier prima op, ik ook wel)
Klopt, officieel ben ik IT team coördinator op Luchthaven Schiphol.
Ik ken het stress gevoel / hoofd vol / ben ook gewoon thuis door aan het werken vaak in me hoofd..
Per workout is voor mij echt die stap die mij veranderd van: **** it, ik ga lekker bankhangen, naar... okeee,,,, nu moet ik sporten!!

Probeer het gewoon eens!

Edit: ik moet wel erbij zeggen, dat als ik crazy drink, ik hem wel over doseer tegenwoordig.
Komt meer omdat noxipro veel sterker is met ander ingrediënt (dmaa) en crazy op basis van 300mg cafeïne per schep

Ik gebruik zelf sinds een tijdje Amino X tijdens het trainen. Merk duidelijk dat ik meer energie heb waardoor ik meer uit mijn training haal.

Ik gebruik zelf sinds een tijdje Amino X tijdens het trainen. Merk duidelijk dat ik meer energie heb waardoor ik meer uit mijn training haal.

Amino's zorgen toch meer voor uithoudingsvermogen tijdens trainen en werkt antikatabool?
Niet echt een booster imo...

Klopt.. het vergroot je uithoudingsvermogen. Het is inderdaad geen booster.

• Topic Starter Topic Starter
Heb mij assault besteld en gisteren voor de eerste keer getest. Moet zeggen , heb er gemengde gevoelens bij. Had zo in ene keer veel energie maar dan halverwege de training zakte mijn energie enorm en had ik zo een beetje het gevoel van misselijk zijn . Ga het nu nog een paar keer testen en ik laat jullie mijn bevinden nog wel weten. Heb voor assault gekozen omdat sommige mensen het hier op dit forum aanraden en omdat hij op internet bijna altijd op 1 staat of toch in de top 10.

Nieuwe of oude assault?

Ewel das een hele goeie vraag. :-)

Goede maaltijd voor je training en desnoods wat carbs drinken tijdens je training. Dat wil nog wel eens helpen tegen dat misselijke gevoel.

Halverwege zaktte het al in?? Damn dat is super snel..
Van pre workout blijf ik tich wel altijd een uur of 3 door stuiterren, na training

Ja. Want midlife krijg je ook altijd precies op de helft van je leven... zucht
Het idee is inderdaad dat dat rond de helft van de gemiddelde leeftijd is van de mens. Rond je veertigste dus. Een quarterlife rond je twintigste, een fenomeen voor mensen die zojuist afgestudeerd zijn of bijna af gaan studeren en geen toekomstperspectief zien. Zucht....

Het idee is inderdaad dat dat rond de helft van de gemiddelde leeftijd is van de mens. Rond je veertigste dus. Een quarterlife rond je twintigste, een fenomeen voor mensen die zojuist afgestudeerd zijn of bijna af gaan studeren en geen toekomstperspectief zien. Zucht....
Afgestudeerd zijn op je 20e? :rolleyes:

Beetje onzinnig geleuter is dit he? Je begrijpt best mijn punt :)

Halverwege zaktte het al in?? Damn dat is super snel..
Van pre workout blijf ik tich wel altijd een uur of 3 door stuiterren, na training

Dan heb je wel die old school pre workouts nodig.
Van de nieuwe ga ik überhaupt niet stuiteren.

Ja.. Mijn excuses.
Is inderdaad oude generatie (noxipro met 1,3dmaa)..
Veel tegenwoordig verkrijgbare pwo's heb ik niet geprobeerd..

Denk dus dat ik idd de nieuwe formule heb. :-( heeft er iemand wel al goeie ervaringen met de nieuwe formule?
Vandaag ziek dus kan het ook niet meer testen. Morgen niet thuis dus zal voor maandag zijn.

Voldoende nachtrust nemen.

Ik heb dus vandaag terug assault genomen en ongv 45 later beginnen trainen. Kan eerlijk gezegd niet echt spreken van goede resultaten. Vind niet dat ik er echt energie van krijg. Wat ik wel heb is dat ik nadien heel warm heb. Heb zo ook het gevoel dat ik precies sneller moe ben. ( kan mijn gedacht zijn ).
Heb samen met assault ook re-con gekocht. Dit heb ik nu net binnen. Ben eens benieuwd wat dit gaat geven.

30 gram rozijnen met bak Coffee preworkout is geldverspilling

Terug
Naar boven